Jó 2016. júliusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2016. július 24.
Ajánlom a helyet másoknak is!
Aki négy csillagos, modern szobákat szeretne, annak nem ajánlom. De, akinek nem a szoba modernitása a lényeg, az jól fogja itt magát érezni. Mindent megadott a szoba, amire szükségünk volt. Négyen kényelmesen elfértünk felár nélkül. Bár klímás szobát kértünk, nem ígérték, hogy kapunk, mégis végül légkondicionált szobában helyeztek el. Ami a legjobban tetszett, hogy a kertben vacsorázhattunk, reggelizhettünk teljes nyugalomban gyereknyafogás nélkül, mert ők közben szaladgálhattak, játszhattak az udvaron. Nekünk ez segítség volt. A szálloda kinti játékokat is biztosított. A vacsoránál nem csak húst, hanem vegetáriánusoknak is megfelelő ételeket tálaltak választékkal. Házias ételek, bár a menük nagyon hasonlóak voltak minden nap. A wellness nem nagy, sajnos a padló nagyon csúszik, a gyerekek többször is elestek. Egy hűvösebb nyári napon egy-két órás kikapcsolódásnak azonban elég a mérete. Játszószoba van, bár mint a legtöbb helyen, a játékok itt is már lestrapáltak. A nagyobbak pinpongozhatnak és asztali focizhatnak kedvükre. Jó animációs programok gyerekeknek. Összességében ajánlani tudom, last minute akcióban nekünk megérte.
Milyennek találod ezt az értékelést?
Személyzet:Jó
Tisztaság:Jó
Ár / érték arány:Jó
Kényelem:Kiváló
Szolgáltatások:Jó
Étkezés:Jó
Elhelyezkedés:Kiváló
Hotel Magistern Konferencia & Wellness további értékelései
A kedves fogadtatás a Recepciós Hölgy részéről. Meglepetésként ért és nagyon tetszett a névre szóló ülésrend kártya is. Jó asztaltársaságom volt.A nagyon sok féle étel minősége, frissessége. Az éttermi felszólgáló Hölgyek, Urak kedvessége,mosolya,segítőkészsége. Az ünnepi programok úgy a...
Az egész szállodára ráférne a felújítás, az ételek izletesek voltak, a vacsora változatos, de a reggelinél minden reggel ugyanaz volt, egy kis változatosság jó lett volna pl. a tojásrántottát kis szalonnával, kolbásszal, hagymával stb. fel lehetett volna dobni, egy kis gyümölcs is jó lett volna,...
A kérdések nem terjedtek ki a részletekre. A legnagyobb gond nem a szálloda adottságaival, hanem a kommunikációjával volt. Ahány emberrel beszéltünk/kérdeztük a személyzetet, annyi választ kaptunk. a honlapon talált infok fantasztikus szaunaszeánsz lehetőségét hírdették, előzetes érdeklődésünkre...