Átlagos 2016. augusztusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2016. augusztus 21.
Nem ajánlom a helyet másoknak!
Érkezésünkkor egy holt fáradt recepciós hadarta el az ismerteket kb. a hetvenes években épült panel épület portáján. A szocreál hangulatot egy pillanatra törte meg a szobaajtó kártyás "kulcsa" (ami elég bizonytalanul működött...hol nyitott elsőre, hol csak a sokadikra) A szobába lépve rögtön 50 évet ugrottunk vissza az időben. A beépített szekrények még az eredeti darabok lehetnek, a fürdőszobai berendezések szintén.... Rájuk férne a csere... Az ágyak sem mai darabok, eléggé kifeküdtek, kényelmetlenek voltak, az ágynemű tiszta, de viseltes. Az erkély sarkán óriási pókháló, ami a sok-sok belepusztult repülő rovar miatt biztosan régóta szolgálja a mesteri csapda készítőjét. Az erkélyre valamilyen filcszerű zöld anyag volt leterítve, amit a karbantartóknak nem volt idejük méretre vágni, mindenhol kunkorodott, túllógott. A reggeli választéka szegényes volt. rántotta, magyaros finomságok fatányéron, felvágottak, "kockasajt" másnap főtt tojás, a többi ua. kellemes színfolt volt, hogy a gyerekeket egy oroszlán jelmezbe öltözött dolgozó szórakoztatta... A 9 ÓRA KÖRÜL LEZÚDULÓ tömeget két nagyon kedves hölgy próbálta kezelni, kis kocsijukkal megállás nélkül biztosították a tiszta asztalokat az éhes családoknak. Mi egy hirtelen ötlet alapján töltöttünk két éjszakát a szállóban, de nem tervezzük, hogy a jövőben ismét oda mennénk.
Milyennek találod ezt az értékelést?
Személyzet:Átlagos
Tisztaság:Átlagos
Ár / érték arány:Jó
Kényelem:Gyenge
Szolgáltatások:Jó
Étkezés:Átlagos
Elhelyezkedés:Átlagos
Hotel Magistern Konferencia & Wellness további értékelései
A kedves fogadtatás a Recepciós Hölgy részéről. Meglepetésként ért és nagyon tetszett a névre szóló ülésrend kártya is. Jó asztaltársaságom volt.A nagyon sok féle étel minősége, frissessége. Az éttermi felszólgáló Hölgyek, Urak kedvessége,mosolya,segítőkészsége. Az ünnepi programok úgy a...
Az egész szállodára ráférne a felújítás, az ételek izletesek voltak, a vacsora változatos, de a reggelinél minden reggel ugyanaz volt, egy kis változatosság jó lett volna pl. a tojásrántottát kis szalonnával, kolbásszal, hagymával stb. fel lehetett volna dobni, egy kis gyümölcs is jó lett volna,...
A kérdések nem terjedtek ki a részletekre. A legnagyobb gond nem a szálloda adottságaival, hanem a kommunikációjával volt. Ahány emberrel beszéltünk/kérdeztük a személyzetet, annyi választ kaptunk. a honlapon talált infok fantasztikus szaunaszeánsz lehetőségét hírdették, előzetes érdeklődésünkre...