Ismételten remek.

Patkós Csárda TiszafüredPatkós Csárda Tiszafüred a térképen

Kiváló 2021. júliusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2021. július 20.
Annak reményében mentünk a Tiszához, hogy a híres Tiszavirágzást láthassuk.
Azt sajnos nem sikerült, de a csárdába egy jót enni igen.
Jó volt, hogy kint ülhettünk le a kerthelységben, a melegben kellemesen járt a levegő.
Persze, ha Patkós csárda akkor birka pörkölt és rántott ponty, már nem első ízben.
Jó hideg alkohol mentes sörrel.
A kiszolgálás gyors és udvarias. Az ételek bőségesek, finomak voltak.
Ha utunk arra vezet mi biztosan betérünk még.
Patkós Csárda Tiszafüred - Étlap/itallapPatkós Csárda Tiszafüred - Étel/italPatkós Csárda Tiszafüred - Étel/italPatkós Csárda Tiszafüred - Étel/italPatkós Csárda Tiszafüred - Külső képPatkós Csárda Tiszafüred - Étel/italPatkós Csárda Tiszafüred - Étel/italPatkós Csárda Tiszafüred - Étel/ital

Patkós Csárda további értékelései

2023.08.19barátokkal
Cigánypecsenyét kértünk.Kaptunk helyette egy ízetlen pörköltszerű szószban néhány ,darabjaira hullott ,párolt karaj szeletkét,ami ugyanolyan ízetlen volt ,mint a szósz.Hozzá egy kisebb hagymadarab,amit gondolom karamellizálni akartak - sikertelenül.Ugyanilyen volt a "kakastaréj",még üvegesre sem...
2023.06.30a párjával
Már voltunk ebben a hangulatos , halász csárdában, de most újra erre kanyarodtunk. Most sem bántuk meg- egy őrá alatt nagyon finom ételeket kaptunk ebédre. Rendeltünk nagyon finom halászlevet, lebbencset, és rántott halat , petrezselymes krumplival. Minden nagyon házias étel volt. Az étlapon sok...
2023.02.16családjával
Egyik vasárnap elindultunk! Megnéztük a Hortobágyi Állatkórházat, a Vásárteret. Utána irány Tiszafüred. A Patkós Csárda volt az úti cél, mivel hallottunk már róla. Elég nagy tömeg fogadott bennünket, más is hasonlóan gondolkodott, mint mi: menjünk egy jó helyre ebédelni. Leültünk egy kissé...