A benti medencerész főszezonben/rossz idő esetén elég zsúfolt ennek ellenére. A kinti medence lehetne nagyobb is, jó idő esetén itt is sokan vannak, mégis kiváló a pihenésre (persze csak akkor, ha nincs tele kisebb gyerekekkel). Az ételek megfelőek voltak, a svédasztal miatt mindig talál magának valamit az ember. Sajnos reggelinél tapasztaltuk, hogyha később mentünk le és elfogytak a frissen sütött péksütemények (zsemle, kifli), akkor azt már nem pótolják kérésre sem. A szálloda szobája berendezésileg nagyon szép, modern. A fürdőszoba kialakítása is nagyon jó, sok fiók, van hely a fürdőszobai dolgok lerakására. Ami miatt mégis csak 3*-ot adtam:nagy negatívumként említeném, hogy 2 nap elteltével vettük észre, hogy a szobába kártyás belépő nélkül is simán be tudunk jutni, ami azt jelenti, hogy bárki bejöhet a szobába a folyosóról. Ezt jeleztük a szállodának is. Másnap elvileg javították az ajtót, aminek hatására már egyáltalán nem lehetett bejutni a szobába. További javítgatások után a karbantartó közölte, hogy nem tudja megszerelni a zárat,de nem kell aggódnom, mert eddig ebben a szállodában még nem történt lopás. Ez nem volt túl megnyugtató számomra. Emiatt további panaszt tettem a recepción, melyre egyáltalán nem jött semmilyen reakció sem távozásunkkor, sem utána. A takarítónő akárhányszor találkoztunk vele, mindig megkérdezte, hogy hol lakunk és kérünk-e takarítást. Lehet, hogy ezt a munkája írja elő, de számunkra ez a folytonos kérdezősködés már "terhes" volt, nem támogatta a pihenést. Összességében azt kell mondanom, hogy már érkezéskor érdemes leellenőrizni a szoba zárját, hogy megfelelően zár-e (kártya nélkül sikerül-e bejutni). Ha ez rendben lett volna, vagy legalább megfelelően kezelték volna a panaszomat, valószínűleg én is maximálisan elégedett lettem volna a hellyel.