Kedvesen a recepciós hölgy megjegyezte hogy a strandon van neki való medence, valóban ott bármelyik medencébe be lehetett vinni, de akkor talán a belépőjegyet adni kellett volna a strandra is a Hotelnek, vagy legalább ezt jelezni a honlapon így lehet nem erre a Hotelre esett volna a választás. Elvégre családi nyaralásra érkeztünk. Az étkezés nagyon egyhangú volt, sok tészta volt, kevés az étel mennyisége. A felnőtt adag nem volt sokkal több mint a gyermek adag, ráadásul a kicsi nem is kapott külön semmit, a mi ételünkből adtunk neki, ha gyümölcs volt abból is csak négyet kaptunk, meg desszertből is. Az érkezés napján nem választhattunk menüt, és nem is módosíthattuk. Első este még evőeszközt, tányért sem kapott a pici, pedig kértünk, így a többi napon mi vittük neki. Az ebédnél és vacsoránál nem kérdezték meg, hogy kérünk-e valamit inni. A másodikon kaptunk apartmant, de nagyon meleg volt, a klíma sem enyhítette a hőséget. Nagyon sok Hotelben, Szállodában jártunk az országban, de ilyen dolgokat nem tapasztaltunk, csalódottan távoztunk a Hotelből, vajon az Erzsébet program keretébe ennyi fér bele a Hotel által vagy a többi vendég is ilyen bánásmódban részesül?
Termál Hotel Pávai válasza
Kedves Fekete család!
Köszönjük a kedves szavakat a hotel környezetét illetően!
Az itt közzétett véleménye további részével viszont, a legnagyobb erőfeszítésünk ellenére sem tudunk igazán együttérezni.
Az Alapítvány honlapján, ahonnan Ön is értesülhetett róla, hogy a mi szállodánkba is tud foglalni, fel van tüntetve a medencehasználatra vonatkozó javallatunk, a következőképpen megfogalmazva:
"A gyógyvízben való fürdőzés 10 éven aluli gyermekek számára nem ajánlott! " Ezt olvasván bárki eldöntheti, hogy gyógyszállónkban kívánja-e eltölteni az állam által finanszírozott, minimális önrész befizetése mellett igénybe vehető szolgáltatásainkat. Bizonyára Ön is megérti tehát, hogy ennek tükrében a négy, kiváló minőségű gyógyvízzel minden nap frissen felengedett medencéink korlátlan használata mellé már nem vagyunk rá kötelezhetőek, hogy a községi strandfürdőbe jegyeket biztosítsunk.
Ami az ételválasztékot illeti, Önöknek módjában állt ebédet és vacsorát választani alternatíváink közül. A menüsorokat mindig gondos odafigyeléssel ajánljuk ki, figyelve a választékosságra, mely azon a héten is így volt, amikor Önök szállodánkban tartózkodtak. Az ételadagokra inkább a "túl sok", mint a "kevés" jelzőt szoktuk visszaigazolásként kapni a vendégek részéről. Természetesen bármely felmerülő igényre rugalmasan szoktunk reagálni, de mivel ez az Önök esetében nem nyilvánult meg, így nem is tudtuk orvosolni.
Hasonlóképpen az alacsony hatékonysággal működő klíma esetében. Karbantartónk készséggel állt volna az Önök rendelkezésére, ha jelzik, sőt ventilátort is szívesen biztosítottunk volna, de korrigálásra az információ hiányában nem volt lehetőségünk.
Csalódottságukról értesülni nekünk is frusztráló, leginkább annak tükrében, hogy az Ön által felsorolt "kellemetlenségek" nagy részén a helyszínen azonnal tudtunk volna javítani, vagy bővebb információval szolgálni. Legnagyobb sajnálatunkra ezek nem nyaralásuk idején lettek megfogalmazva, hanem a szállodából való kijelentkezésük után, erről a portálról kellett róluk értesülnünk.
Tisztelettel:
2016. június 29., Termál Hotel Pávai, front office manager