A négycsillagos Hotel Caramell az ország első holisztikus gyógy- és wellness szállodája. A feng shui elvei alapján energetizált ház felkészült szakembergárdával, különleges belső építészeti megoldásokkal, valamint a legújabb és legmodernebb külső-belső felszereltséggel várja kedves vendégeit.
Sajnos, hogy nálunk elterjedt a wellness= min. 1 kis medence kategória. A helynek kicsi volt a fürdője, a szaunája és a medence körüli nyugágyak higiéniája sem a legmegfelelőbb. A szoba minősége rednben volt ott jártunkkor, de a reggeli vacsora ellátás, az kritikán alul.
Ha nem érsz le időben, elfogyott az étel, nem töltik fel a kínáló edényeket és a kiszolgálás is lassú és kellemetlen, de ha német vagy akkor minden más!
Bősèges volt az ételválaszték,a tisztasàg nemigazan volt meg a szobàban,Kicsi a kültèri medence egy ekkora hotelhez kepest es hideg is a víz. A személyzet kedves,bár volt akinek èletkedve semmi. Túl van minden àrazva,a délutáni kv idő t is felszámoljak. Nem kaptuk azt az elmenyt es kenyelmet amit vartunk. (jó penzert)
2Személyzet
2Tisztaság
2Ár / érték arány
3Kényelem
3Szolgáltatások
4Étkezés
2Elhelyezkedés
Caramell Premium Resort válasza
Kedves Mariann! Köszönjük szépen visszajelzését szállodánk iránt! Örömünkre szolgál, hogy ételeink mennyiségével meg voltak elégedve! Továbbá sajnáljuk, hogy a szoba tisztaságával nem voltak megelégedve, személyzetünk, illetékes Kollégáink minden esetben és minden nap igyekeznek a szobák tisztaságára odafigyelni és fenntartani!
Kinti medencénk, ahogy a szállodák többségében is szezonos, így csak nyári főszezonban lehet használni, amikor a nap fűti fel a medencét! Sütidélutánunk a honlapon feltüntetettek szerint zajlik, miszerint bárunkban történt fogyasztás mellé egy ingyen süteményt kínálunk Vendégeinknek! Sajnálattal vesszük, hogy nem érezték magukat jól, de továbbra is várjuk vissza Önöket sok szeretettel és reméljük, hogy legközelebbi alkalommal nem távoznak rossz szájízzel szállodánkból, melyért mindent megtesz a személyzetünk! Üdvözlettel: Caramell Premium Resort****superior
2024. július 27., Palasik Judit , Caramell Premium Resort
A szoba tiszta volt, látszott, hogy nem frissen felújított, használatból eredő hibák voltak. A szauna világ felszereltsége tetszett, de nem tetszett, hogy nem szólt a személyzet azoknak, akik fürdőruhában vették igénybe a szauna részleget, bár több piktogram és felirat is jelezte a fürdőruha mentességet. Az ételek részben csalódást okoztak.
Előre volt jelezve ételérzékenység, melynek megoldását a szálloda vállalta, ennek ellenére a vacsora ilyen szempontból eléggé kifogásolható volt, nem fektettek valódi hangsúlyt rá. A karácsonyi ( 24-i ) halászlét , káposztát, sertéshúst még 25-én és 26-án ( immár két és három naposan! ) is kihelyezték fogyasztásra. Ez méltatlan egy négycsillagos helyhez. A reggeli bőséges és megfelelő volt.
3Személyzet
4Tisztaság
3Ár / érték arány
4Kényelem
4Szolgáltatások
3Étkezés
4Elhelyezkedés
Caramell Premium Resort válasza
Kedves Vendégünk! Nagyon szépen köszönjük visszajelzését szállodánk iránt! Örömünkre szolgál, hogy a szoba tisztáságával meg voltak elégedve! Továbbá sajnáljuk, hogy a színvonala csalódást okozott Önöknek! Szállodánk igyekszik folyamatosan figyelmet fordítani az újításokra, fejlesztésekre!
Kollégáink az ételek minőségére, mennyiségére is folyamatosan ügyelnek, sajnáljuk, hogy csalódniuk kellett! Reméljük, hogy legközelebb is Vendégeink között köszönthetjük Önöket, és lesz lehetőségünk bizonyítani, hogy hibáinkat sikerült kijavítani! Várjuk Önöket vissza sok szeretettel! Üdvözlettel: Caramell Premium Resort****superior
2024. január 8., Palasik Judit , Caramell Premium Resort
A Hotel rendezett és szép, viszont a tisztaság nem volt tökéletes. A személyzet udvarias, mégis az az érzése az embernek, hogy nem szívesen dolgoznak itt. Kevés a személyzet, valószínűleg túlterheltek. A szaunák érzésre kicsit hidegebbek, mint a kiírás. A reggelinél a választék az árhoz képest kissé szűkös volt.
Egyébként nem volt gond a hotellel, de nem volt kiemelkedő. Kissé drága ahhoz képest, amilyen a szolgáltatás minősége.
3Személyzet
3Tisztaság
2Ár / érték arány
4Kényelem
4Szolgáltatások
4Étkezés
2Elhelyezkedés
Caramell Premium Resort válasza
Kedves Vendégünk! Nagyon szépen köszönjük értékelését! Nagyon sajnáljuk, hogy szolgáltatásaink színvonala csalódást okozott Önöknek! Reméljük, hogy a jövőben újra ellátogatnak hozzánk és lesz lehetőségünk bizonyítani, hogy sikerült a hibáinkat kijavítani! Sok szeretettel várjuk vissza szállodánkba!
Négycsillagos szállodai elhelyezésnél meglepett a zuhanyzó zuhanyfüggönnyel történő működése. Ilyen 2-3 csillagos szállodákban még elfogadható de ezen a szinten már nem. Nem volt jó a hajszárító, de viszont a személyzet tudott adni egy másikat amit nagyon pozitívan értékelek.
Egyébként maga a szoba minden elvárásunknak megfelelt, jól felszerelt volt a fürdő kivételével. Az árképzés is meglepett. Ha egy ilyen szálloda(4*) meghirdet egy árat akkor nem korrekt, hogy a csomagba lévő reggeli és vacsora felszolgálásra (svédasztalos kiszolgálásnál) külön számít fel tételeket utólag. Amit ott rendelek külön arra természetesen értem, azt el tudom fogadni. A számlában volt egy egyéb tételként(15000) kért fizetés amiről semmilyen utalás nincs ott, hogy mit takar. Már kifizettem, csak itthon néztem meg ezért nem reklamálok, de 4 csillagos hotelnél a korrekt elszámolás az hosszútávon kifizetődő és nem okoz a vendégben némi csalódást amikor esetleg csak utólag nézi meg a számlát. .
4Személyzet
4Tisztaság
2Ár / érték arány
2Kényelem
3Szolgáltatások
4Étkezés
4Elhelyezkedés
Caramell Premium Resort válasza
Kedves Vendégünk! Nagyon szépen köszönjük értékelését, sajnáljuk, hogy a fürdőszoba minősége nem nyerte el tetszésüket és hogy kellemetlenséget okozott pihenésük eltöltésében! A számla kiigazodásában utazáskor, illetve utólag is szívesen segítünk kiigazodni!
Reméljük, hogy a jövőben újra ellátogatnak hozzánk és lehetőségünk lesz bizonyítani, hogy az Önök segítségével is, sikerült a hibákat kijavítani! Sok szeretettel várjuk vissza szállodánkba! Minden jót kívánunk! Üdvözlettel: Caramell Premium Resort****superio
2023. január 18., Palasik Judit , Caramell Premium Resort
Prémium szobát foglaltunk, de semmi extra nem volt benne, ami megkülönböztette volna a hotel, vagy bármely más hotel átlagos szobályától! Koszos volt a szőnyeg, gyenge volt a világítás a szobában, néha nem lehetet látni ha keresett valamit az ember a táskájában, volt ami fel se volt szerelve pl. ágysáv rejtett LED szalag.
Prémium szoba, de üres a minibár. . . . 2db ásványvíz volt csak, ami mashol alap, sőt máshol naponta pótolják. . . Wellness jó, bár a gyerekmentes termál medencébe jó lett volna ülőke, illetve rossz, hogy 17 órakkor bezár a wellness ezen része.
5Személyzet
4Tisztaság
4Ár / érték arány
2Kényelem
4Szolgáltatások
5Étkezés
3Elhelyezkedés
Caramell Premium Resort válasza
Kedves György!
Nagyon szépen köszönjük értékelését, sajnáljuk, hogy a szoba minősége nem nyerte el tetszésüket és hogy kellemetlenséget okozott pihenésük eltöltésében! Reméljük, hogy a jövőben újra ellátogatnak hozzánk és lehetőségünk lesz bizonyítani, hogy az Önök segítségével is, sikerült a hibákat kijavítani!
2 éve már eltöltöttünk egy hasonló pihenést a Caramell Hotelben akkor elégedettek voltunk. Mostani pihenésünkkor azt tapasztaltuk, hogy az idő megállt a szálodában (talán a covid miatt). A karbantartásokat hiányoltuk. (315-ös szobában rozsdás a törülközőszárító, az olvasó lámpa búrája csúnyán foltos, a tapéta az illesztéseknél néhány helyen elválik, a zuhany rózsát nem lehet megbízhatóan rögzíteni a sínen stb.
Az A épületben voltunk családi szobában. A hotel kb 30%-os foglaltságon volt, mégis ott dolgoztak a festők, ahol mi voltunk. A festőkkel egyébként nem volt baj, de nem biztos, hogy wellnessköntösben idegenek előtt szeretnék vonulni. A wellness nagy csalódás volt. Az élménymedence kicsi. A szaunarészleg pedig nagyjából nem működött.
A gőzkabin le volt zárva, a szaunában nem volt felszerelés (vödör, esetleg szaunaolaj. . . ). Az aromaszauna és a gyógynövényes ezen felszerelések nélkül ment. A recepción jeleztük, de akkor sem történt semmi. Az infraszauna szintén nem üzemelt. Első este a vacsora is nagy csalódás volt, szerencsére a további étkezések kompenzálták, bár a négy csillagot nem érték el. A hely hangulatához viszont egyáltalán nem illett a vacsoránál a zene. Nagyon ügyesek a zenészek, de nem illettek a hirdetett zen érzésbe :) A feng-shui nekem kissé hektikus és nagyon sok volt. A hab a tortán, hogy indulás előtt ittunk még egy kávét, és közben elolvasgattuk a kapott számlát. az IFA elszámlázást visszakaptuk, de a külön fogyasztás elszámolását azóta sem tudtuk megfejteni. Sajnos nem vágyunk vissza.
A épületben volt a szobánk. Szobában a függöny szakadt volt, pótágy gyermekem alatt szétesett mikor összeraktam látszott nem ez volt az első eset. Zuhanyban a víz alig akart lefolyni. Tusolóban víz nyomás alig volt. Fürdőben a bukó ablak azt hittem kiesik valami gond van a zsanérral. Nagyobbik gyógyvizes medence nem volt teljesen feltölve.
Az értékeléseket az Ittjártam.hu felhasználói írták, és nem feltétlenül tükrözik az Ittjártam.hu véleményét.
Ön a tulajdonos, üzemeltető?
Használja a manager regisztrációt, ha szeretne válaszolni az értékelésekre, képeket feltölteni, adatokat módosítani! Szívesen értesítjük arról is, ha új vélemény érkezik.