Hotel Aquamarin Hévíz - Vendégvélemények összefoglalója
A Hotel Aquamarin Hévíz csendes környezetben, Hévíz belvárosához közel helyezkedik el, és a gyógyvizes pihenést részesíti előnyben. A wellness részleg kiemelkedő minőséggel szolgál, a kültéri uszoda pedig a vendégek kedvenceinek egyike. A belső gyógyvizes medencék, a szaunák és a terápiás kezelések sokoldalú kínálata lehetővé teszi a gyógyulást és a regenerációt. Az étkezés minősége és a félpanziós ellátás általában jó benyomást kelt, a reggelik és vacsorák bőségesek és változatosak.
Tovább olvasom >>
A szobák tisztasága és kényelme tipikusan magas, a felújított részek modernek, a teraszokról szép kilátás nyílik. A szálloda személyzete udvarias és segítőkész, a reception és éttermi dolgozók hozzáállása a kedves kiszolgálás jellemzője. Hévíz közelsége megkönnyíti a tó megtekintését és a sétálóutca felfedezését, ami kellemes kiegészítést ad a gyógyhelyi élményhez. Az ár-érték arány jellemzően megfelelő, különösen a félpanziós csomagokkal összevetve. Előfordulhatnak kisebb problémák, például régebbi részek felújítását igénylő részletek vagy a kiszolgálás némelyik mozzanatában enyhe hiányosság, ezek azonban jellemzően nem vonják el a figyelmet a fő erősségekről. A külső medence és a beltéri lehetőségek egyaránt széles körű relaxációs és sportolási lehetőséget kínálnak, a környezet pedig ideális a pihenéshez. A gyógyászati részleg kiemelkedő szakértelme és a személyzet figyelmes hozzáállása hozzájárul a tartós jóléthez és a hosszabb tartózkodáshoz is. Összességében a Hotel Aquamarin Hévíz egy jól megközelíthető, nyugodt hely, amely a gyógyvíz, a kényelem és az ízletes ételek együttesével felejthetetlen pihenést nyújt, legyen szó rövid hétvégéről vagy hosszabb tartózkodásról.
A hotel a 3 csillagnak megfelelt, bár egy kicsit próbálhatnák még jobban, ill. szebben felújítani. A reggeli szuper volt. Mindent megtaláltunk, mi szem-szájnak ingere. A vacsorával nem voltunk annyira elégedettek. Kevés volt a választási lehetőség. Salátából picit többet vártunk volna. A felszolgálók kedvesek és segítőkészek voltak.
A kezelések nagyon jók voltak. Sikerült kipihennünk magunkat. Kissé idegesítő volt, hogy odaadtak az érkezés napján 3 darab kártyát. Ebből kettő arra szolgált, hogy le kell adni a "wellness részlegen" a hölgyeknek, amiért cserébe kapunk törülközőt. Majd ezt a kártyát, miután a szaunát befejeztük, vissza kell kérni és a törülközőt vissza kell adni. Kaptunk még egy wifi jelszavas kártyát is, de az eléggé miniatűr. Mindezt a három kártyát vissza kell szoltáltatni a recepciósnak. Nem jelentett gondot, nem arról van szó, de szerintem bőven elég lenne egy kártya is, hogy ne legyen ennyire macerás a vendégeknek. Összességében meg voltunk elégedve a szállodával, de azért még lenne min javítani, fejlődni.
Legkevésbé tetszett, hogy a recepciós nem világosított fel (tábla sem jelezte), hogy lift van a szállodában, így a csomagokat kézben kellett felcipelni. Nem tudta, hogy az uszoda és a szauna mikor üzemel. A felszolgáló személyzet nem jött oda az étkezés megkezdésekor, hogy mit szeretnénk inni. Már majdnem befejeztük, mikor végre felvették a rendelést. A többivel elégedettek voltunk
Nagyon jól össze állított csomag volt. Kellemes meglepetést szereztek a szilveszter napján bekészített pezsgővel. Finom és változatos ételek! Nagyon szépen köszönünk mindent. Bátran merem ajánlani az ismerőseimnek a szállodát.
Az értékeléseket az Ittjártam.hu felhasználói írták, és nem feltétlenül tükrözik az Ittjártam.hu véleményét.
Ön a tulajdonos, üzemeltető?
Használja a manager regisztrációt, ha szeretne válaszolni az értékelésekre, képeket feltölteni, adatokat módosítani! Szívesen értesítjük arról is, ha új vélemény érkezik.