A szintén ősrégi doboztévé az ágy fejénél, éjjeli lámpa mellett! ! ! Deee ez mind nem elég. . . a gálavacsorán nem voltunk rajta a listán! Mint helyszínen kiderült más is volt ezzel így. Az étterem tulajdonosának köszönhetően lett vacsoránk. A reggeli ár érték arányban borzalmas. . . már csak nevettünk az egészen és ki is jelentkeztünk. Személyzet kevés és túlterhelt. Mi így jártunk. . .
Hotel Kalma válasza
Tisztelt Vendégünk!
Köszönjük értékelését, melyet a Kalma Villában töltött pihenésével kapcsolatban osztott meg velünk.
A fűtéssel kapcsolatban meg kívánom jegyezni, hogy a Kalma Villában szilveszterkor teltház volt.
Egyik apartmanból sem érkezett bejelentés amiatt, hogy a fűtés ne rendeltetésszerűen működött volna, ez nem is fordulhatott elő, hiszen ugyanazon gép adja a meleget az összes apartmanba , fen col rendszerű. Ha ez a gép felvette a kívánt hőfokot – ami meg is történt- akkor annak oka, hogy az apartmanjukban hideg volt csak az lehetett, hogy azt Önök elállították. Villanyradiátort pedig nem is kaphattak, mivel abból egy darab található a Kalma Hotelben, azt pedig csak nagyon indokolt esetben adjuk ki apartmanba – erre most nem került sor. Önök felhívták a recepciót a fűtés beállítása miatt, a kolléganőm telefonon keresztül tudott segíteni a fűtőtest beállítása végett, ami sikerült is. Arra is megkérte Önöket a recepciós hölgy, hogy amennyiben probléma lenne jelezzenek vissza, ám ezt nem történt meg, aminek az az oka, ahogyan írják is, hogy „sikerült beüzemelni”.
Egyeztettünk az étterem vezetőjével is, ő elmondta nekünk, hogy nagyon sajnálja, hogy negatív tapasztalatokat szereztek a Gyöngyvirág Étterem kapcsán. 2015 december 31-én este ő személyesen szolgálta ki Önöket, ő úgy érzékelte, hogy aznap este és a program idején még nem volt semmiféle probléma, azonban az joggal bosszanthatta fel Önöket, hogy az év végi munkálatok miatt elfelejtette Önöket beírni azon listára, melyet a felszolgálók használnak, amelyen a reggeli illetve esti félpanziós vacsora felhasználást is látják. Önök pedig nem hozták magukkal azt a kártyát, melyet érkezésükkor a recepción kitöltve kapnak, és melynek használatára a felhívja a figyelmüket az ott dolgozó kollégám. Nyilván érthető, hogy Önök a felszolgáló rugalmatlansága miatt rossz szájízzel távoztak a szállodából, amiért természetesen elnézésüket kérjük!
2016. január 19., Németh Krisztina, Hotel Kalma