Minden rendben volt. Kivéve a távozás napján délelőtt. A lift hibás működése miatt a csomagjainkkal kénytelenek voltunk elindulni gyalog lefelé a lépcsőházban a 13. emeletről. Bár mindketten elmúltunk már 60 évesek, de jó az erőnlétünk, így nem okozott volna gondot a 13 emelet. . .
Csak a lépcsőházban sajnos több félemeleti fordulóban is akadályokba ütközünk. A takarítás kellékei, a széles rácsos szennyes gyűjtő szinte teljes szélességében elfoglalta a fordulót és akadályozta a továbbhaladást. Ez tűzvédelmi szempontból nagyon aggályos, és még balesetveszélyes is. A személyzetet szükséges lenne kioktatni ezekről a veszélyekről. Már amennyiben van olyan kompetens személy, aki az anyanyelvükön tudja őket erről tájékoztatni.
4Személyzet
5Tisztaság
4Ár / érték arány
5Kényelem
5Szolgáltatások
4Étkezés
5Elhelyezkedés
Hunguest Hotel Panoráma válasza
Kedves Vendégünk! Köszönjük visszajelzésüket, és hogy megosztották tapasztalataikat velünk, melyet a javunkra fordítva kívánunk felhasználni, hogy a jövőre való tekintettel még nagyobb körültekintéssel és figyelemmel álljunk vendégeink rendelkezésére.
Bízunk benne, hogy az esetleges okozott kellemetlenségek ellenére megtisztelnek Bennünket és újfent szállodánk vendégei között üdvözölhetjük majd Önöket.
2024. december 6., Rákosné Sipos Edina, Hunguest Hotel Panoráma
Nagyon tetszett az hogy a hotel panoráma szállás helyemről közvetlen folyosón lehetett átmenni a gyógy kórház fürdő medencéjéhez és amíg nem tetszett az hogy egy igazán dicséretre méltó kifogástalan menü sorral rendelkező , négy csillagos hotel éttermében egy muzeális korú kenyérpirítóval szerencsétlenkedtünk mi vendégek.
a kérdésünkre a felszolgáló személyzet elmondta hogy hiába terjesztették fel javaslatként hogy a kenyérpirító öreg és nem is működik rendesen magyarul nem pirit, azt a választ kapták hogy 380 000 Ft egy új pirító és arra nincs pénz ha ez igaz akkor szégyelheti magát Aki ezt a kérést visszautasította mert nem igaz hogy nincsen 380 000 Ft arra hogy ez megtörténjen valószínűleg a tulajdonosa a szállodalánc nak erről nem tud mert akkor nagyon elszégyellné magát
5Személyzet
5Tisztaság
4Ár / érték arány
5Kényelem
5Szolgáltatások
4Étkezés
5Elhelyezkedés
Hunguest Hotel Panoráma válasza
Kedves Vendégünk! Köszönjük, hogy megosztották velünk értékelésüket. Örömmel látjuk, hogy szállodánk a legtöbb pontban elnyerte tetszésüket. Észrevételüket továbbítottuk az illetékes részlegek felé. Reméljük visszatérő vendégeink között köszönthetjük és máskor is ellátogatnak hozzánk.
2024. december 9., Rákosné Sipos Edina, Hunguest Hotel Panoráma
A szoba a vártnál kisebb volt, de ennek ellenére nem okozott nagyobb problémát. A személyzet nagyon készséges, kedves, az étkezésnél a választék igen bőséges, változatos, a kiszolgálás kifogástalan. Bár érdekes és kérdésként felmerülhet, hogy miért csak 1,5 dl a kérhető legkisebb mérték a kimért bor esetében?
Kifogás, hogy a szauna részlegben nem adnak külön szauna törülközőt, illetve nem hívták fel a figyelmet arra, hogy vagy saját, vagy a hotelben adott törülközőt használhatjuk. Ezért ez az első alkalommal meglepetésként hatott. Az országban több helyen voltunk már welness hotelben, de egyik helyen sem kellett a törülközőről egyénileg gondoskodni. Véleményem szerint a welness szolgáltatáshoz hozzátartozik egy szauna törülköző biztosítása. A második kifogás, bár ez nem a hotel hatásköre és hiányossága, hogy a Szent András gyógyfürdőhöz vezető fedett útszakasz/folyosó tisztasága erősen kifogásolható. Lépten-nyomon kisebb-nagyobb pormacskák és fel nem törölt egyéb, nem odaillő anyagok találhatók. A gyógyfürdőben a tusolók és az öltözők állapota véleményem szerint kritikán aluli. Igen sok külföldi vendég látogat naponta ebbe a gyógyfürdőbe is, magyar szót jóformán alig hallani. El sem tudom képzelni, hogy milyen véleménnyel lehetnek ezek után a magyar kórházak és egyáltalán a magyarok higiéniájáról. Javaslom, hogy a hotel vegye fel a kapcsolatot ez ügyben a gyógyfürdő tulajdonosával, vagy üzemeltetőjével.
5Személyzet
5Tisztaság
4Ár / érték arány
4Kényelem
4Szolgáltatások
5Étkezés
4Elhelyezkedés
Hunguest Hotel Panoráma válasza
Kedves Vendégünk! Nagy örömünkre szolgál, hogy szállodánkat választották pihenésük színhelyéül és visszajelzésük alapján sikerült is kellemesen feltöltődniük. Észrevételeiket szívesen fogadjuk, hiszen így tudunk folyamatosan fejlődni, az esetleges egyéni igényeket figyelembe venni.
Minden a szálloda egyéb részlegein tapasztalt negatív észrevételeiket, építő jellegű kritikáikat továbbítottuk az adott részleg vezetői felé, hogy ezeket a hibákat felismerve a javunkra fordíthassuk a jövőbeli vendégélmény – minőséget szem előtt tartva. Tudjuk, hogy minden vendégünknek nem tudunk megfelelni, de mindent megteszünk azért, hogy ez egyszer így lehessen és esetleg egy következő alkalommal lesz mód Önöknek is megtapasztalni a változásokat. Szeretettel visszavárjuk Önöket!
2024. december 9., Rákosné Sipos Edina, Hunguest Hotel Panoráma
A félpanziós ellátás kitűnő volt . A választék kitünő . Az ott töltött idő alatt nem találkoztam olyan étellel amit a minősége miatt nem tettem volna a tányéromra. Különlegesebbnek mondható fogások is voltak minden nap a kínálatban. A szoba és fürdőszoba is kissé szűk , a fürdőszbába kellene több fogas .
Szárítási lehetőség ehhez képest nekünk elég volt a balkonon , illetve az elektromos fűtésű törülköző szárítóval. A termelői piac hangulatos , ajánlom mindenkinek akár többször is meglátogatni . A város gyönyorű a víz mint mindig nagyon jó . Jól éreztük magunkat .
5Személyzet
4Tisztaság
5Ár / érték arány
4Kényelem
5Szolgáltatások
5Étkezés
5Elhelyezkedés
Hunguest Hotel Panoráma válasza
Kedves Vendégünk! Köszönjük megtisztelő értékelésüket és az elismerő szavakat. Örömmel tölt el bennünket, hogy pihenésük kellemesen telt, jól érezték magukat és szállodánk, szolgáltatásaink elnyerték tetszésüket,. Szeretettel visszavárjuk Önöket!
2024. december 9., Rákosné Sipos Edina, Hunguest Hotel Panoráma
Minden rendben volt. A konyha kiváló, gratuláció jár érte. Az indiai, thai felszolgálók kedvesek. A parkolóházat kissé drágának tartom. Ja és a szauna zuhanyozóban felszerelhetnének néhány akasztót, mert nincs hova akasztani a törölközőt zuhanyozás közben - amint a szobában sincs hova akasztani a fürdőköpenyeket, hacsak nem a szekrény fogantyúira.
5Személyzet
5Tisztaság
5Ár / érték arány
4Kényelem
5Szolgáltatások
5Étkezés
5Elhelyezkedés
Hunguest Hotel Panoráma válasza
Kedves Vendégünk! Nagyon szépen köszönjük az értékelésüket! Örömünkre szolgál, hogy a legtöbb pontban elégedettek voltak szállodánk szolgáltatásaival. Reméljük, hogy hamarosan újra találkozunk!
2024. december 9., Rákosné Sipos Edina, Hunguest Hotel Panoráma
Már másodjára voltunk az Önök szállodájában. Minden kifogástalan volt, egyetlen apró észrevételt tennék. Mi már nem autóval közlekedünk és nagyon nehéz úgy érkezni, hogy pont du. 2-re érjünk oda. Emiatt elég sokat vártunk, de az nem esett jól, hogy a külföldi vendégeknek nem kellett várni velünk ellentétben a szobára.
Összességében nagyon elégedettek voltunk a szállodával és kiszolgálással. Kellemesen pihentünk a rossz idő ellenére is!! Valószínűleg tévedés volt de, Dereszla frizzantét kértünk és prosecco került számlázásra! Nem probléma, de a polcra tett visszaváltós flakonokat a szobalányok elvitték! Köszönöm
5Személyzet
5Tisztaság
4Ár / érték arány
5Kényelem
5Szolgáltatások
5Étkezés
5Elhelyezkedés
Hunguest Hotel Panoráma válasza
Kedves Vendégünk! Köszönjük a pozitív értékelést. Mindig nagy öröm számunkra, ha vendégeink elégedettek szolgáltatásainkkal és kellemes napokat töltenek szállodánkban. Szeretettel visszavárjuk!
2024. december 9., Rákosné Sipos Edina, Hunguest Hotel Panoráma
Alapvetően minden rendben volt. A problémát a poloskák okozták, a teraszajtón nincs szúnyogháló, ezért nem lehetett folyamatosan szellőztetni. A klíma már fűtésre volt átállítva, ezért hűteni nem tudtunk a zárt szobában. A személyzet tájékoztatása szerint nem lehetett a rendszert visszaállítani hűtésre.
mert vagy fűtést vagy hűtést tudnak beállítani az egész épületre, szobánként nem állítható.
5Személyzet
5Tisztaság
5Ár / érték arány
5Kényelem
5Szolgáltatások
5Étkezés
5Elhelyezkedés
Hunguest Hotel Panoráma válasza
Kedves Vendégünk! Köszönjük megtisztelő értékelésüket. Örömmel tölt el bennünket, hogy ellátogattak hozzánk és szállodánk elnyerte tetszésüket, kellemesen telt pihenésük és igazán jól érezték magukat ittlétük során. Poloskák ellen sajnos nincs igazán hatásos védekezés, de dolgozunk a megoldáson.
Másodszor voltunk a Hotelben, mindennel elégedettek voltunk. A szobánk tiszta volt, a be és kicsekkolás jól meg van oldva (parkolójegy a be és kijelntkezés idejére ) az étkezés zökkenőmentes, bőséges, külön kiemelném, hogy a távol keleti felszolgáló munkatársak is jó személyiségek.
A 3 órás tó, vagy medencefürdő igénybevétele is, a szállodai wellnesszel együtt jó délutáni program. A nap többi része Hévízen jól eltölthető ( séta, Egregy, Piac, sétányok, szabadtéri könyvárus, Galéria, stb.
5Személyzet
5Tisztaság
5Ár / érték arány
5Kényelem
5Szolgáltatások
5Étkezés
5Elhelyezkedés
Hunguest Hotel Panoráma válasza
Kedves Vendégünk! Kollégáink nevében is hálásan köszönjük elismerő értékelésüket. Megtisztelő, hogy már nem először jártak nálunk és örömünkre szolgál, hogy pihenésük most is tökéletesen telt, mindennel elégedettek voltak és nagyszerűen érezték magukat ittlétük során.
Minden nagyon jó volt! Központban elhelyezkedő szálloda, segítőkész kedves személyzettel, tiszta szép szobákkal, esténként élőzenével. Nagyon jó, változatos étkezésekkel,ami nagyon finom is volt! Egyedül ami kicsit bosszantó volt,az a szobában lévő hűtőszekrény nem megfelelő hőfoka volt! /Szinte alig hűtött.
/De ez eltörpül a többi jó mellett! Remélem lesz lehetőségünk élvezni máskor is a szálloda vendégszeretetét!
5Személyzet
5Tisztaság
5Ár / érték arány
5Kényelem
5Szolgáltatások
5Étkezés
5Elhelyezkedés
Hunguest Hotel Panoráma válasza
Kedves Vendégünk! Örömünkre szolgál, hogy szállodánk, szolgáltatásaink elnyerték tetszésüket, tökéletesen telt pihenésük, mindennel elégedettek voltak és nagyszerűen érezték magukat ittlétük során. Köszönjük elismerő értékelését is. Várjuk vissza Önöket sok szeretettel máskor is.
2024. december 9., Rákosné Sipos Edina, Hunguest Hotel Panoráma
Az értékeléseket az Ittjártam.hu felhasználói írták, és nem feltétlenül tükrözik az Ittjártam.hu véleményét.
Ön a tulajdonos, üzemeltető?
Használja a manager regisztrációt, ha szeretne válaszolni az értékelésekre, képeket feltölteni, adatokat módosítani! Szívesen értesítjük arról is, ha új vélemény érkezik.
8380Hévíz, Petőfi utca 9.
Foglalás: +36 1 4578450 (Szállásvadász)
Bejelentkezés
1400
2000
Kijelentkezés
1000
Internet
• Ingyenes WI-FI a szálláshely teljes területén
Szép kártya elfogadás
• OTP SZÉP kártya • K&H SZÉP kártya • MBH SZÉP kártya
Parkolás info
• Garázs, nem őrzött: 3500 Forint / nap (Foglalás nem szükséges) • Zárt parkoló, nem őrzött: 3500 Forint / nap (Foglalás nem szükséges)
Kisállat bevihető
• Kis testű kutya, 5 kg-ig: 10000 Forint / nap (Foglalás szükséges)