A hírdetés szerint átjárás a szállodából a fürdőben szerepel, ami alapján nem derült ki, hogy ki kell menni az épületből, és úgy közelíthető meg a fürdő. Ez negatívan érintett. Nyáron nem lehet gond, de a téli időszakban ez probléma. A reggeli svédasztal bőséges volt, amit hiányoltam, az a gyümölcs.
A vacsora választék szegényes. Egy leves, két főétel. Általában tészta volt az egyik.
5Személyzet
4Tisztaság
4Ár / érték arány
5Kényelem
4Szolgáltatások
4Étkezés
4Elhelyezkedés
Hotel Imperial Gyógyszálló válasza
Kedves Vendégünk!
Köszönjük visszajelzését! Elnézését kérjük, ha a fürdő megközelítésével kapcsolatos információ nem volt egyértelmű. Észrevételeit az éttermi kínálatról is továbbítjuk csapatunknak, hogy javíthassunk a választékon. Örülünk, hogy a reggeli bőséges volt, és reméljük, legközelebb még jobb élményekkel távozik tőlünk!
Mindennel elégedettek voltunk. Egyedüli keserű ízt a távozás napján történő reggeli élménye jelentette. 1/4 10-kor üres pultot találtunk. 2 szelet felvágott 1 fél kolbász és pár virsli volt a kínálat. Nem értjük, hogy ha 10-ig van reggeliztetés miért nem töltenek utána legalább minimális adagot. Szóval nem ajánlom, hogy 9 után menjenek reggelizni.
4Személyzet
5Tisztaság
5Ár / érték arány
5Kényelem
4Szolgáltatások
2Étkezés
4Elhelyezkedés
Hotel Imperial Gyógyszálló válasza
Kedves Mária!
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Örülünk, hogy alapvetően elégedettek voltak szállodánkkal. Elnézését kérjük a reggeli kínálattal kapcsolatban tapasztalt kellemetlenségért, és jelezzük az étterem csapatának, hogy a reggeliztetési idő végéig gondoskodjanak a választék megfelelő szinten tartásáról.
Általánosságban elégedettek voltunk mindennel. Viszont itt is (mint általában) más szállodákban is több kedvességet (mosolyt) várna el az ember a személyzettől. Főleg érkezéskor bejelentkezéskor lenne jó egy kicsit több kedvesség. Lehangoló amikor rideg közönnyel fogadják az embert és még köszönni is nekem kell előre.
Tudom ez személy függő is, nem vonatkozik nyilván mindenkire, de nekünk sikerült kifogni. Ettől függetlenül minden mással elégedettek voltunk.
3Személyzet
4Tisztaság
4Ár / érték arány
4Kényelem
4Szolgáltatások
3Étkezés
3Elhelyezkedés
Hotel Imperial Gyógyszálló válasza
Tisztelt Vendégünk!
Köszönjük, hogy időt szánt véleménye megosztására, és hogy választották a Hotel Imperialt pihenésük helyszínéül. Nagyra értékeljük az észrevételüket, különösen a személyzet kedvességével kapcsolatban. Számunkra kiemelten fontos, hogy vendégeink érkezése és tartózkodása során mindvégig barátságos és figyelmes kiszolgálásban részesüljenek.
Elnézésüket kérjük, ha nem tapasztalták a várt szintű odafigyelést a bejelentkezéskor. Visszajelzésük segít minket abban, hogy tovább javítsuk szolgáltatásainkat, és biztosítjuk, hogy ezeket a szempontokat átbeszéljük csapatunkkal.
Örömmel tölt el minket, hogy minden egyéb szempontból elégedettek voltak, és reméljük, hogy lesz alkalmunk a jövőben ismét vendégeink között köszönteni Önöket, hogy maradéktalanul élvezhessék szolgáltatásainkat.
Üdvözlettel, Hotel Imperial
2024. október 29., Szőke Fanni, Hotel Imperial Gyógyszálló
9 éve voltunk akkor még még volt belső medence ami most nagyon hiányzott Most viszont hidegben nem igazán volt jó átjárni, ha tudtuk volna hogy nincs belső medence biztos nem megyünk el. Azért ezt a honlapra is kilehetne tenni hogy 4 éve nincs belső medence. Nyáron lehet hogy jó lehet. A szálló és az étterem személyzete viszont 10csillagos. Kedvesek barátságosak. Nagy nagy dicséret és köszönet nekik
5Személyzet
4Tisztaság
4Ár / érték arány
5Kényelem
5Szolgáltatások
5Étkezés
5Elhelyezkedés
Hotel Imperial Gyógyszálló válasza
Tisztelt Vendégünk!
Köszönjük, hogy ismét ellátogattak hozzánk, és megosztották velünk tapasztalataikat. Nagyon örülünk, hogy a szálloda és az étterem személyzetét 10 csillaggal értékelték, és elismerésüket továbbítjuk számukra, hiszen ez valóban nagy motiváció számukra.
Sajnáljuk, hogy a hidegebb időszakban a Rónaszéki Fürdő használata kevésbé volt kényelmes. Észrevételeiket figyelembe vesszük, és minden tőlünk telhetőt megteszünk annak érdekében, hogy vendégeink komfortját javítsuk a jövőben is.
Bízunk benne, hogy a következő látogatásuk alkalmával is vendégeink között üdvözölhetjük Önöket.
2024. október 29., Szőke Fanni, Hotel Imperial Gyógyszálló
Azt kaptam, amit vártam,sem többet ,sem kevesebbet az árnak megfelelően.
Elégedettek voltunk általában mindennel. Hiány érzetünk csak a fürdőszobában volt,hogy egyáltalán nem volt fogas ahova a ruháinkat/ fürdőruha,fürdőköpeny/ felakaszthattulk volna. Ennek ellenére jól éreztük magunkat. Tisztelettel és üdvözlettel:Horváth Antalné
4Személyzet
5Tisztaság
5Ár / érték arány
3Kényelem
4Szolgáltatások
4Étkezés
4Elhelyezkedés
Hotel Imperial Gyógyszálló válasza
Tisztelt Horváth Antalné!
Köszönjük, hogy megosztották velünk tapasztalataikat! Örömmel halljuk, hogy összességében elégedettek voltak tartózkodásukkal, és jól érezték magukat nálunk. A fürdőszobai fogasok hiányával kapcsolatos észrevételét köszönjük, mindenképp figyelembe vesszük a kényelmi elemek javításakor.
A szállás megfelelő, tiszta a személyzet kedves. Félpanziós ellátást kértünk, amiből a reggelivel semmi gond nem volt, de a vacsora menű választásos volt. Az adag kicsi, egyhangú. A személyzet nem közli, csak ha rákérdez az ember, hogy van más köret is, mint a sültkrumpli. Az étterem tele volt legyekkel, a pincér hölgyek nagyon barátságtalan.
5Személyzet
5Tisztaság
5Ár / érték arány
5Kényelem
5Szolgáltatások
3Étkezés
5Elhelyezkedés
Hotel Imperial Gyógyszálló válasza
Kedves Vendégünk!
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Örülünk, hogy a szállással és a tisztasággal elégedett volt. A vacsorával kapcsolatos észrevételeit is köszönjük, és reméljük, hogy a következő látogatása során még inkább meg tudunk felelni az elvárásainak.
Üdvözlettel,
2024. augusztus 9., Szőke Fanni, Hotel Imperial Gyógyszálló
Az éttermi személyzet profizmusát hiányoltam, de így is kitűnőek, mert minden kérésünket azonnal teljesítették. A tetőtérről gyakorlatilag nem volt kilátás. A klíma gyengén működött. A strand területe kicsi és zsúfolt, ráadásul egyéb sportrendezvénynek is helyet adott. Pihenésre, kikapcsolódásra így nem igazán volt lehetőség.
Az ételek és italok mindenütt kiválóak. Mindenhol mindenki nagyon kedves, barátságos és segítőkész. Összességében nem vagyunk csalódottak.
4Személyzet
5Tisztaság
4Ár / érték arány
4Kényelem
3Szolgáltatások
4Étkezés
4Elhelyezkedés
Hotel Imperial Gyógyszálló válasza
Kedves Vendégünk!
Köszönjük, hogy megosztotta velünk a tapasztalatait! Örömünkre szolgál, hogy összességében elégedettek voltak az itt töltött idővel, és külön köszönjük a kedves szavakat a személyzet barátságosságáról és segítőkészségéről. Ugyanakkor sajnáljuk, hogy néhány területen nem tudtunk teljes mértékben megfelelni az elvárásaiknak.
Tisztaság,kényelem rendben. A légkondi csak keveset hűtött,nyitott ablaknál éjszaka nagy volt az utcazaj. Jó volt szálloda közvetlen kapcsolata a fürdővel. A vacsora lehetett volna később,alkalmazkodva a fürdő nyitvatartásához. A fürdő este 8-ig nyitva,vacsora 5-7 között. Pénteken foglaltunk,vasárnapi kezdéssel,ennek ellenére nem volt semmi fennakadás. Nagyon jól éreztük magunkat,jó szívvel ajánlom mindenkinek.
5Személyzet
5Tisztaság
4Ár / érték arány
4Kényelem
4Szolgáltatások
4Étkezés
5Elhelyezkedés
Hotel Imperial Gyógyszálló válasza
Kedves László!
Köszönjük visszajelzését és a pozitív értékelést! Örülünk, hogy alapvetően elégedettek voltak a tisztasággal és kényelemmel, valamint a fürdővel való közvetlen kapcsolattal. Sajnáljuk a légkondi és az utcazaj miatti kellemetlenségeket, valamint a vacsora időpontja okozta nehézségeket.
A wc-t nem lehet leöbliteni, a tusolásnál melegvíz csak nagyon alacsony nyomáson jönn. Az ételek kiválóak, welnes nincs, de szomszédos strand kelemes termál vízes felüdülést nyújt. A város nagyon rendezet és a Szarvas hotelt meg kellene menteni, mert fantasztikus. A fürdőszoba kelemetlenségeit orvosolni szükséges!
5Személyzet
4Tisztaság
3Ár / érték arány
3Kényelem
4Szolgáltatások
5Étkezés
3Elhelyezkedés
Hotel Imperial Gyógyszálló válasza
Kedves Tamás,
Köszönjük a visszajelzését és hogy megosztotta tapasztalatait. Örömmel halljuk, hogy az ételekkel és a környezettel elégedett volt. Elnézést kérünk a fürdőszobai kellemetlenségekért. Már intézkedtünk a probléma megoldása érdekében. Reméljük, hogy legközelebb még kellemesebb élményekkel távozik.
2024. június 19., Szőke Fanni, Hotel Imperial Gyógyszálló
Nagyon kedves személyzet. Szép, tiszta környezet. A szobában jó lett volna szőnyeg az ágyak előtt, alacsonyabb ágyak. Pozitívum, hogy állatbarát szálloda, de a kisállat a szállásdíjért semmit sem kap (pl. itatók kihelyezése). Az ebédlőben kifogástalan kiszolgálás, de műanyag az abrosz. A 2 féle meleg vacsora választék kevés.
Az értékeléseket az Ittjártam.hu felhasználói írták, és nem feltétlenül tükrözik az Ittjártam.hu véleményét.
Ön a tulajdonos, üzemeltető?
Használja a manager regisztrációt, ha szeretne válaszolni az értékelésekre, képeket feltölteni, adatokat módosítani! Szívesen értesítjük arról is, ha új vélemény érkezik.
6200Kiskőrös, Erdőtelki u. 21
Foglalás: +36 1 4578450 (Szállásvadász)
Bejelentkezés
1400
2200
Kijelentkezés
700
1000
Wellness szolgáltatások
• fedett úszómedence • szauna • masszázs • infraszauna • finnszauna • gyógymedence • sóbarlang • közvetlen átjárás a városi fürdőbe
Internet
• Ingyenes WI-FI a szálláshely teljes területén
Szép kártya elfogadás
• OTP SZÉP kártya • K&H SZÉP kártya • MBH SZÉP kártya
Parkolás info
• Szabadtéri parkoló, nem őrzött: ingyenes (Foglalás nem szükséges)
Kisállat bevihető
• Kis testű kutya: 5000 Forint / nap (Foglalás szükséges) • Macska: 5000 Forint / nap (Foglalás szükséges)