ariadne

ariadne adatlapja

nem ismert
Ilyen vagyok
Ár-érték figyelő  •  Városi barangoló  •  Gasztro-guru  •  Akció-figyelő  •  Aktívan pihenő
Regisztráció2013.12.28
Utoljára itt2016.09.20

Kiváló 2016. április 12.a párjával járt itt
Egy kirándulás során jártunk a férjemmel Hatvanban és ezt az éttermet választottuk ki, amikor délutánra megéheztünk. Az étteremben kifogástalan tisztaság fogadott, a bútorok modernek, a terítés letisztult, színben nagyon harmonikus. Igazán lelket melengető volt a légkör, ahol az ember egy kiadós kirándulás után szívesen ül le beszélgetni, ebédelni.
5Ételek / Italok
5Kiszolgálás
5Hangulat
Kiváló 2014. október 30.a párjával járt itt
Egy hetet töltöttünk itt a párommal októberben. A szálloda, a szoba, amelyben laktunk modern berendezésű, tiszta, barátságos, minden igényt kielégítő. A személyzet rendkívül segítőkész volt kommunikatív, kedves és majdnem mindenki mosolygós. :-)
A reggeli svédasztalos, a vacsora menüválasztós.
5Étkezés
Kiváló 2015. október 25.barátokkal járt itt
Egy másik éttermet kerestünk a közelben, ami bezárt. Ló nincs, szamár is jó alapon a zuhogó esőben idetévedtünk. Minden elismerés és csodálat! Figyelmes kiszolgálás,ízletes, finom ételek. Az adagok nagyobb étkűek számára is óriásiak, baráti áron. Sokszínű a kínálata, de az erdei gombalevest nem szabad senkinek sem kihagynia és ha épp frissen sült ki a csülök, azt sem.