Diószegi Beatrix

Regisztráció2013.04.23
Utoljára itt2015.09.02

2013. augusztus 6.a párjával járt itt
Nagyon jó és csendes tiszta helyen van. A környék is nagyon klassz és völgyekben,elhelyezkedő vendég ház. A környéken jó a kirándulás lehetősége is,és a étteremben is jól,és finoman főztek. A kis vásárló helyiségek tisztasága is nagyon jó. A szállás hely nincs messze a kirándulási lehetőségektől
és a,személyzet is nagyon kedves,és aranyos volt.
3Étkezés
Felhasználó fényképei:
Szakal Vendégház Aggtelek -
Kiváló 2015. augusztus 19.a párjával járt itt
Nagyon klassz kis nyugis hely volt. Minden nagyon közel volt,és nem volt messze semmi egymástól. A fürdő is nagyon jó volt,tetszett hogy,azért a kis gyerkőcöknek azért külön lubickoló volt. Aki pedig a gyógyvizet kedvelték egy,pár új medencét is kipróbálhattak. Az pedig még jobb volt hogy,kaptunk kar pántot és azzal oda mentünk ahova akartunk.
5Étkezés
2013. augusztus 17.a párjával járt itt
Most voltunk ott Aug 9-14-ig nyaralni
nekem nagyon tetszett,az ételekből nagyon sok választék van és finomak is amiket ettünk. 3-alakalommal vacsoráztunk ott de egy kis hangulatos nyugodt kis vendéglő ami nagyon jó helyen van a központban. Az ételek minősége is jó. Igaz a kiszolgálás lehetne egy kicsit gyorsabb de egyébként összességében megvoltunk elégedve.