dolomit7 étterem értékelései

Lájkold vagy oszd meg dolomit7 értékeléseit!

Olvasd el dolomit7 étterem értékeléseit!

dolomit7 értékelései

2019. februárban, a párjával járt itt
Értékelt: 2019. február 23.
Téli kirándulás Szilvásváradon. . A Szalajka völgyfelé több étteremből tudunk még télen is választani. . A figyelmünket akinti ttábla hivta fel,,menü. . . Barack leves, rántott pisztráng, saláta ágyon. Ehhez kedvet kaptunk. . Hangulatos helyiség, kékfestő dekorációval, téga mintázatú falakkal izléses a benyomás. Szinte lesem ültünk,máris az udvarias pincér hozta az étlapot.
még mindig nyerő... -

Főtér Cafe Restaurant Eger

2019. februárban, barátokkal járt itt
Értékelt: 2019. február 7.
Már sokadik alkalommal tértünk be egy délutáni beszélgetésre, most sem csalódtunk. . . Hangulatos fények, esti kivilágításban a Dobó tér fényei is láthatóak. . Rendelésünk pizzákból, borból és gesztenyepüréből állt. Halk zene is szólt, ami kellemes volt. . Délutáni öt órai hangulat volt. A pincérek udvariasok. A pizza hatalmas, finom. .
Palcsinták földjén... -

Palacsintavár Eger

2018. októberben, barátokkal járt itt
Értékelt: 2018. október 9.
Palacsinta várat- már kibővitett tágas étterem uj formában található, jobban utab esik a várba látogató turistának. . Rendelés után kb 20 perccel megjelenik a gusztusos nagy palcsinta. . Most karamellás- túrós változatban. . . Naygon finom még minddig. . Időben kell érkezni,mert 12 kor nyitnak, és fél egy után már nem nagyon van hely az étteremben.
2018. szeptemberben, barátokkal járt itt
Értékelt: 2018. szeptember 30.
Szombat délután palacsintázóban hely hiány miatt kiszorultunk,mentünk tovább. . . Mentünk pizzát fogyasztani. Mivel már voltunk ebben a Pizzázóban, ujra sem csalódtunk. . . Mivoltunk igaz egyedül, továbbra is is óriás pizzát kinálnak 42 féle variációban. . A Tv zenei világa aláfestésnek megy, megfordult a fejembe -minek. . sütik az olasz igazio pizzát.
Tétnélküli forrócsoki -

Lila Fagyizó Eger

2018. augusztusban, barátokkal járt itt
Értékelt: 2018. augusztus 26.
Esős vasáranp délután a belvárosban. . Csak beültünk valahová. . Nem volt valmi barátságos kiszolgálás, egy úr van a fagyis pultnál és az is hozza ki a vendég kivánságát. . . Ez furcsa volt számomra, vagy csak kifogtuk a rossz oldalt. . . kinálat van bőven- kávé, fagylalt. . . a pultnál. . Rendeltünk két forró csokit. .
Nosztalgia rétessel -

Normafa Rétes Büfé Budapest

2018. augusztusban, barátokkal járt itt
Értékelt: 2018. augusztus 14.
Egy budapesti kirándulás Normafához. . . Csodálatos panoráma - séta közben találtuk a Rétes Büfét. . . A büfé még a Szomszédok c. sorozatból is ismerhetjük. . Ők is ettek rétes, de az sok évvel ezelőtt volt. . Ma sorba állás nem volt, a rétes meggyes diós volt. . Finom volt- 280 ft-ért, de 350 ért is volt rétes. . Az innivalók sok féle választéka is található.
2018. augusztusban, barátokkal járt itt
Értékelt: 2018. augusztus 14.
Rekkenő hőség Budapesten. . Menjünk az simert étterembe- volt a jelszó. Délután háromkor még sok féle étel közül tudtunk válogatni. . Tömeg már nem volt, a menüt választottuk pita - és kóla 1050 ft-ért . . Az aztalok tiszták voltak, az étel jó volt. . Az e,mber ugye elmegy ilyenkor - valahová. . hát a csap szétszerelve, a szappantartó nem működik.
2018. augusztusban, kollégákkal járt itt
Értékelt: 2018. augusztus 6.
A belváros szivében nyilt egy uj cukrászda. . Különböző városrészekben még két üzletük van. . Ez i snagyon tiszta, hangulatos , barátságos üzlet. . Fagylalt, süteméyn , torta rendelés is van. . Egy szelet mignontól is jól lehet lakni. . Az innivaló- az italos pultból lehet elvenni- ez egy kicsit furcsa volt. . Nem árulnak limonádét, amit ők készitenek.
Jeges kávé kánilkulában -

Caffe Dolce Vita Kávézó & Bár Eger

2018. augusztusban, barátokkal járt itt
Értékelt: 2018. augusztus 2.
Kánikula . . A belvárosban A Dobó téren hangulatos kávézó helyszine. . Kellemes rálátás a főtérre. . Gyors kiszolgálás. - jeges kávé mellett döntöttünk és egy sör mellett. . . A jeges kávé fagylalttal tejszinhabbal tarkitott kehely volt. . A nagyon sok féle kávé és ital szerepel. . Az ember igen sok időt el tud töltenie egy jó nyári beszélgetést.
2018. júliusban, barátokkal járt itt
Értékelt: 2018. július 30.
Egy hely ahol 3000 FT-ért korlátlan fogyasztást kapunk. Az étterem egy hotellel van együtt. A vártól pár percre található. . Az éttermeben svéd asztal fogadja a vendégeket. Hagyományos levesek húsok köretek vannak a kinálatban. Liba sült volt választás-nagyon finoman átsütve, rizs körettel- izletes volt. . Az italokat is korlátlanul katuk, egy pohár bor is belfért.