dolomit7 étterem értékelései

Lájkold vagy oszd meg dolomit7 értékeléseit!

Olvasd el dolomit7 étterem értékeléseit!

2020. augusztusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2020. augusztus 3.
Hétvégi kirándulás- sehol egy hely a Duna parton . . Itt akadt. . Gyors rendelés- nagyon finom gyümölcs leves, a roston csirkemell steak, szerintem nem volt teljesen igazán átsütve-. csak sült csirke darabok lettek belőle, a mártás- citrom mártás volt,a mit választottam hozzá. Dekorációnak még virág darabok is voltak. roston hal- puha, ízletes volt.
Retró kockás abrosz -

Csali Csárda Egervár

2020. júliusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2020. július 28.
Egervári várkastély után a csárdában ebédeltünk. . Régi retró stílusú étterem. . Harmad osztályú hely,de gyors udvarias kiszolgálás volt. Gyümölcs leves, töltött hús- frissen sütve, bőséges adag. . . Pörkölt háziasan. . Savanyúsággal . Árak a hely szelemének megfelelőek. . Aki a városban jár az éttermet az út mellett megtalálja, nem sok ember téved be.
2020. júliusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2020. július 28.
Nyaralás az Örségben. . A városban egy hangulatos étterem z fő út mellett. Korlátlan fogyasztás- 3000ft- ért. Rengeteg félé ételből lehet választani,a helyi specialitást - dödöllét választottuk, ellőtte nagyon finom gyümölcs levest. A felszolgálás és a kiszolgálás nagyon barátságos volt. Hétköznap, és jöttek kirándulók szép számmal.
Értékelt: 2020. július 28. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Szentendrei séta a Bükkös patak partján, az út végén egy hangulatos nak leírt pizzás. . . Első benyomásnak nem volt az. . . Eredetileg csak bejelentkeztünk volna - másnapi pizzára, egy pohár víz mellett. . Nem volt jó élményünk, elsőre. . koszos asztalok, a helyen dohányzás - közben esznek, undorító helyzet. .
Ínyencek kedvence -

Café Christine Szentendre

Értékelt: 2020. július 20.
Szentendrei tartózkodásunk második napján egy szimpatikus éttermet választatunk,mint utóbb kiderült. Az étlapon sok félé ínyenc étel szerepel. udvarias kiszolgálás. . Rosé kacsamell mézes meggy zselével, narancs szósszal- , a párom pedig füstölt oldalas friss lecsóval, ,steakburgonyát fogyasztott.
Duna parti étteremben -

Görög Kancsó Étterem Szentendre

Értékelt: 2020. július 20.
Dunára néző asztal hétköznap Szentendrén. . Ebéd- étlap választása, a pincér igen nyegle stílusban elő adja . Gyümölcslevesük igen finom. a marhapörkölt is, a rántott hal karikák is gusztusosan voltak tálalva. A limonádét ízlésesen díszítve kaptuk,nemcsak hideg víz volt az egész. Szép kártyát elfogattak fizetésnél. Elüldögélne az ember órákig ilyen nyugodt Duna parton.
Ne korzózz a főtéren... -

Cafe Corso Étterem Szentgotthárd

Értékelt: 2020. július 20.
Nyári kirándulás , a város főterén álló éttermet választottuk, Utólag-ezt nem kellet volna. . Fa burkolat, piszkos ,tele kávés Papirral, A
asztalon lévő terítőt előttünk lecserélték. . Rendelésünk sárgadinnye levesvolt,a mi egy paszirozott pép leves volt tulajdonképpen. . Fő étel finom volt, töltött hús, gesztenyével töltve, áfonya lekvárral
A limonádénak nevezett jeges narancs darabokkal - összeöntve is felejthető.
Nyaralás és a dödölle -

Őrszem Fogadó étterme Szalafő

Értékelt: 2020. július 20.
Hangulatos őrségi szállásunk étterme- csendes helyen. Ebédelni lementünk. Gyümölcs levest választottunk, sok finom színes eper és ribizlivel volt tele a bögre. Főételként túros tészta, szalonnával és tejfellel, és dödölle volt választásunk. A túros tészta sajnos hideg volt, - elnézést kérve újra meleg lett. A házi rétes puha, ízes volt.
2020. júliusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2020. július 6.
A kávézó és étterem a sétáló belvárosban található, ideális helyen. . Most egy Udvarházat is nyitottak. Itt volt szerencsénk egy délutáni pohár bort, egy limonádét fogyasztani. Ízléses belső, tisztaság fogadott. Fedett, hangulatos rész. Az árak is megfizethetőek . . Ajánlom az Egerbe látogatóknak. . . egy délutáni borozásra. . Megéri. . Megjegyzés.
KARANTÉN UTÁN SZABADON...A HORTOBÁGYON -

Hortobágyi Csárda Hortobágy

2020. májusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2020. május 22.
Vírus helyzet után első kirándulásunk. . . Halászlé evés ügyben. . Az élet másként alakított,sajnos a kiszemelt étterem még nem volt nyitva. . Így arrébb - mentünk, a Hortobágyra. . Itt a Csárdát,már ismertük. . Most nem csalódtunk, igen gyorsan megebédeltünk. . igaz, még nem igazán mennek az emberek étterembe menni. . A kiszolgálás igen gyors volt, a halászlevet lecseréltem.