dolomit7 étterem értékelései

Lájkold vagy oszd meg dolomit7 értékeléseit!

Olvasd el dolomit7 étterem értékeléseit!

Süti a nagyitól -

Halász Cukrászda Tokaj

2020. októberben, a párjával járt itt
Értékelt: 2020. október 25.
Kirándulásunk vége felé egy kis édességre vágytunk. A belváros elején található cukrászdából sok ember jött ki csomagolt süteménnyel. Mi is sorba álltunk. Egy kis helyiség, igazi finom házi izékkel. Kávé, mellé hangulatot is kapunk.. kinti területen ülve- kényelmesebben is lehet fogyasztani , jobb időben..A cukrászda mellett vendégház is működik.
2020. októberben, a párjával járt itt
Értékelt: 2020. október 25.
Őszi kirándulásTokajba. . A Tisza partján fekvő hangulatos csárdát választottuk az ebéd helyszínének. Nem bántuk meg. . . Mindenben kiváló minősitést érdemelnek. Egy 40 perc alatt megebédeltünk. Juhtúros sztrapacska - persze mellé szamorodni dukált. Igen finom volt. Ízléses igen tiszta hely, minden területen. . Udvarias kiszolgálás. . . Máskor is ide jövünk.
Csárda a 45 km -nél -

Patkós Csárda Tiszafüred

2020. októberben, a párjával járt itt
Értékelt: 2020. október 10.
Kirándulásunk a Tisza tó környékén egy ebédel folytatódott, könnyen megtalálható Patkos csárdánál. Felszólítás a csárda előtt Egyek-. 5 km. . jól mutat a jelző tábla az út mellett. . Meg egy nagy bogrács-a mi mindent kifejez. . Nem halászlevet választottuk . Gyors , udvarias kiszolgálás-e gy óra alatt meg ebédeltünk. .
Szőlő mártás előnyben -

Molnár Csárda Lillafüred

2020. szeptemberben, barátokkal járt itt
Értékelt: 2020. szeptember 19.
Szeptemberi kirándulás Lillafüredre. Ebédünket a Molnár csárdában fogyasztottuk el, nem bántuk meg. Csak a legjobbakt tudom leírni az étteremről és a kiszolgálásról is. mivel már nem volt szabad asztal a teraszon gyönyörű idő miatt, igy egy hangulatos téli kert helyiségben ebédeltünk.
2020. augusztusban, barátokkal járt itt
Értékelt: 2020. augusztus 9.
Helyi séta a vár tövében lévő étterembe, a hely elég forgalmas helyen a fő út mellett van, de meg ér egy sétát -akár a belvárosból is. Hat hét asztal van kint. A hangulatos kockás abrosz már jó dolog. . Szinte azonnal kaptuk az étlapot, 50 félé pizza kínálatát. . Utána tíz perc múlva -a rendelt pizzát. . . Könnyű, finom tészta. . .
2020. augusztusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2020. augusztus 3.
Hétvégi kirándulás- sehol egy hely a Duna parton . . Itt akadt. . Gyors rendelés- nagyon finom gyümölcs leves, a roston csirkemell steak, szerintem nem volt teljesen igazán átsütve-. csak sült csirke darabok lettek belőle, a mártás- citrom mártás volt,a mit választottam hozzá. Dekorációnak még virág darabok is voltak. roston hal- puha, ízletes volt.
Retró kockás abrosz -

Csali Csárda Egervár

2020. júliusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2020. július 28.
Egervári várkastély után a csárdában ebédeltünk. . Régi retró stílusú étterem. . Harmad osztályú hely,de gyors udvarias kiszolgálás volt. Gyümölcs leves, töltött hús- frissen sütve, bőséges adag. . . Pörkölt háziasan. . Savanyúsággal . Árak a hely szelemének megfelelőek. . Aki a városban jár az éttermet az út mellett megtalálja, nem sok ember téved be.
2020. júliusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2020. július 28.
Nyaralás az Örségben. . A városban egy hangulatos étterem z fő út mellett. Korlátlan fogyasztás- 3000ft- ért. Rengeteg félé ételből lehet választani,a helyi specialitást - dödöllét választottuk, ellőtte nagyon finom gyümölcs levest. A felszolgálás és a kiszolgálás nagyon barátságos volt. Hétköznap, és jöttek kirándulók szép számmal.
Értékelt: 2020. július 28. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Szentendrei séta a Bükkös patak partján, az út végén egy hangulatos nak leírt pizzás. . . Első benyomásnak nem volt az. . . Eredetileg csak bejelentkeztünk volna - másnapi pizzára, egy pohár víz mellett. . Nem volt jó élményünk, elsőre. . koszos asztalok, a helyen dohányzás - közben esznek, undorító helyzet. .
Ínyencek kedvence -

Café Christine Szentendre

2020. júliusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2020. július 20.
Szentendrei tartózkodásunk második napján egy szimpatikus éttermet választatunk,mint utóbb kiderült. Az étlapon sok félé ínyenc étel szerepel. udvarias kiszolgálás. . Rosé kacsamell mézes meggy zselével, narancs szósszal- , a párom pedig füstölt oldalas friss lecsóval, ,steakburgonyát fogyasztott.