dolomit7 étterem értékelései

Lájkold vagy oszd meg dolomit7 értékeléseit!

Olvasd el dolomit7 étterem értékeléseit!

dolomit7 értékelései

Almás rétes a korzón -

Sarokház Étterem Miskolc

2018. júliusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2018. július 23.
Séta Miskolcon. . A Sarkon megpillantottuk a Sarkot. . . Kellemes berendezés fogadott, és az almás rétes illata. . . Péksütemények és finom kávé illat. . Kiültünk az utca frontra, megkávéztunk, és almás rétest fogyasztottunk. . A kávé mellé kis pohárviz is jár, ez nem minden hol van igy. . A kizsolgálás délelőtt fél tizkor már barátságos. . .
Nagy adagok -nagy tányérok -

Május 1 Söröző & Étterem Szombathely

Értékelt: 2018. július 21.
Esős időben talátuk az éttermet a csónakázó tó mellett. . A kerti rész tele volt, igy be ültünk a vendéglőbe. . A kiszolgálás gyorsan ment, nem voltak valmi nagy barátsággal a pincérek. . Gyümölcs levest, milánói makarónait és hagymás rostéylos volt . . Nagy adagok és nagy tányérok. . Igy az ételek még becsomagolásr ais kerültek. . Édeség nélkül-ninc sélet.
Értékelt: 2018. július 21.
Éhesen egy plzában, görög éttermere bukkantunk... Speciális görög ételt választotunk .. tálca, sorba állás- muszaka lett az étel.. A műanyag éles késsel igazán alig lehet elvágni az ételt.... Az azstalok tiszták.. Az étel igazán finom volt, izesitése is speciális volt..
Egyébként egy hgypomáynos plaza éttermről van szó, semmi extra...
gyors ebéd az út mellett -

Paprika Csárda Zamárdi

Értékelt: 2018. július 21.
Balatonról hazafelé. . . Tábla irányitásával találtuk a hangulatos csárdát. . . Tele volt vendéggel a nyári melegebn. . Fél óra alatt - a sok pincérnek és a gyors kiszolgálásnak köszönhetően megebédeltünk. . Málna levest és egy kétszemélyes tálat rendeltünk , ami nagyon finom volt. . A husok átvotlak sülve, a saláta is izletesen volt készitve. .
Kockás asztal és a muskátli -

Dödölle Kisvendéglő Nagykanizsa

Értékelt: 2018. július 21.
Nyári kiráűndulásunk során a Fő téren megállva az első kisvendéglőbe betértünk. . A teraszon ültünk le. ahol rövid időn belül megtaláltuk a helyi specialitást az étlapról. . A pincér szivesen adott segitséget az ételhez. . . Dödölle- juhtúrosan és szalonával a másik adag. . Gyorsan kihozták az ebédet. . Nagy adagok voltak, és finomak. .
2018. júliusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2018. július 20.
Nyaralásunkkor kinéztük a Kiskulacs vendéglőt. . A hely a belvárostól 20 percnyi sétára van. . Rögtön megtetszett a hangulatos hely. . . . Családok gyerekkel étkeztek. Nagyon jó tetszetős étlap- ami igen megnyerő volt. Mi az asztalon lévő felsorolt menüből választottunk, szinte rögtön hozták a kivánt ételt. , barátságos pincérek. .
hétköznapi menü.. -

Ezerjó Étterem Mór

Értékelt: 2018. július 20. - 2 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Móron kirándultunk. . Megláttuk az éttermet, az étlapot kint megnézve elfogadhatónak tünt. . volna. . leültünk és egy pillanat után elénk terült- kérés nélkül egy tál gyümölcs leves. . . A környékben étkeztek,csak nem tünt fel hogy mindenki rántott húst és gyümölcslevest fogyasztott. . A pincértől kértünk volna étlapot- az nincs- volt a válasz. .
2018. júliusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2018. július 20.
Nyaralásunk során megtewtszett a hangulatos kávézó és cukrászda a belvárosban. Limonádét és kávét rendeltünk. . Sok féle kávékülönlegesség közül a brazil kávét választottuk. . A kiszolgálás gyors volt. . Egyébként a hangulatos Fehérvárron sok cukrászda és étterem található. . A curászdában sok féle fagylalt különlegesség is van. .
kávézó öreghölgyek... -

Coffeeshop Company Miskolc

2018. júliusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2018. július 5.
Egy miskolci kávézó a sétáló főutcán, ami a belépéskor már pozitiv élményt ad. Tiszta, rendezett ,nem ordit a zene, igazi kávézó hangulata van. Délután lévén - két óra. Igazi találkozó helynek voltunk szemtanuja. Mi csak limonádáét és kávét fogyasztottunk, udvarias kiszolgálással- süteményt nem ettünk, de az áraikat nézve azok sajnos drágának bizonyultak.
pince a völgyben -

Petrény Pincészet Eger

2018. júliusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2018. július 2.
Vasárnapi séta az egri Szépasszonyvölgyben. . Egy körséta a picészetek völgyében. . Muskotályt szerttünk volna inni. . . Megtaláltuk a Petrény pincészetet. . Hangulatos asztalok, választék sok féle borfajta. . . A kiszolgálás gyors, és előzékeny volt. . El lehet beszégetni egy finom bor mellett, ami zamatos. .