halmjano szállás értékelései

Lájkold vagy oszd meg halmjano értékeléseit!

Olvasd el halmjano szállás értékeléseit!

2020. júniusban, családjával járt itt
Értékelt: 2020. augusztus 7.
Gyönyörű környezetben minden, ami a pihenéshez kell. Aki nem a jövős-menős pihenésekre, hanem nyugalomra vágyik, annak tökéletes. 6 éjszakát töltöttünk itt 06.28-tól. Visszamennénk rövidebb időkre is, csak nekünk túl messze van. Finoman elkészített ételek, melyek kínálatát mindig igyekeztek változatossá tenni.
2020. februárban, a párjával járt itt
Értékelt: 2020. március 3.
Első alkalommal jártunk itt és úgy távoztunk, hogy ez egy visszatérős hely. Gyönyörű, ízlésesen berendezett szálloda, kedves, segítőkész személyzettel. Ezúton is köszönöm a recepción dolgozó Úrnak a szobánkkal kapcsolatban felmerült műszaki probléma "gyógyítását". Kaptunk egy még gyönyörűbb szobát. A parkoláshoz lehetne egy kicsit nagyobb és nem csak az utcán kialakított hely.
Egy város és egy hely, amit már régebben meg kellett volna ismerni -

Fogadó az Öreg Préshez Hotel Mór

2016. októberben, a párjával járt itt
Értékelt: 2016. október 17. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
2016. októberében töltöttünk egy hosszú hétvégét a szálláson. Első meglepetés maga a város volt, melyet idáig sosem látogattunk meg, amikor Győrből Székesfehérvár felé vitt az utunk. A szép és rendezett, barátságos város sokkal nagyobb ismertséget érdemelne. A szálláson a személyzet kedvessége kiemelkedő, mindent megtesznek a vendég elégedettségéért.
Egy felfedezésre váró jó hely -

Telekom Hotel Balatonkenese Balatonkenese

2015. szeptemberben, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2015. október 15.
A wellness rész gyönyörű, újszerű, tiszta. A vízparti környezet, parkosítás szintén. Aki először érkezik, meglepődik, mit rejt az eldugott hely. Az ételek finomak és választékosak. A szeptemberi időjárás megengedte, hogy a Balatonba is bemerészkedjünk még. A meder tisztasága (iszap, hínár) hagy egy pici kivánnivalót maga után.
Ilyen helyekre mindig szívesen mennék. -

Pálma Wellness Hotel Nyírbátor

2015. augusztusban, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2015. szeptember 2.
Egy éjszakát töltöttünk csak a hotelben, mert az idén vándorlós nyaralást szerveztünk. Nagyon jó választás volt, több napra is szívesen jönnénk, ha nem laknánk nagyon távol. A személyzet kedvességét és a szobák minőségét kiemelkedőnek tartom. A vacsora kellemes csalódás volt. Egy óriási válaszékú étlapról lehet rendelni.
Pünkösdi királyság -

2013. májusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2013. augusztus 22.
A pünkösdi hosszú hétvégét töltöttük párommal a hotelben. A csomag neve Pünkösdi királyság volt, hát nem hinném hogy a királyság ilyen satnya, szegényes és olcsó lenne. a reggelire feltálalt hurka darabkák és bundás kenyér feldarabolt virsli minden csak nem királyi nem beszélve a kézkrémnek is alig használható light halvarinról ami mint tudjuk még a margarinnál is vacakabb,ez volt a kínálat minden reggel.
CE Plaza Hotel Sófok -

2012. szeptemberben, a párjával járt itt
Értékelt: 2013. április 23.
2012. szeptemberben 3 napot töltöttünk itt a párommal. Alapvetően elégedettek, voltunk, kivéve az összetolt ágyakat, amik reggelre szét vándorolnak így valaki a két matrac között ébred. Nem értem milyen megfontolásból kell egy jó hotelt ilyen aprósággal elrontani, nem trendi a franciaágy? ? A Hotel stílusa berendezése nagyon tetszetős igényes.