lacgab

Regisztráció2016.09.01
Utoljára itt2024.02.03

Átlagos 2023. május 2.barátokkal járt itt
Hétvégi kirándulás során fedeztük fel , a remek elhelyezkedésű éttermet. Az első alkalommal is voltak gondok a kiszolgálással,grimaszolás, lemaradt tétel, illedelem stb, de összességében a jobb büfé minőségű és friss étellel a tó szélén lévő elhelyezkedés miatt megvoltunk elégedve, Ezért döntöttünk a második látogatás mellett.
3Ételek / Italok
1Kiszolgálás
3Hangulat
Kiváló 2023. május 2.családjával járt itt
Néhány évvel ezelőtt fedeztük fel a helyet ,a Tihany Sajkod természetvédelmi terültet melletti strandhoz vezető úton. Az étteremben a parkolás nyáron nem mindig jön össze. Nincs hatalmas választékú étlap , de azon azon szereplő általunk kipróbált ételek minden esetben frissek , ízletesek voltak, az adagok is rendben vannak.
5Ételek / Italok
4Kiszolgálás
5Hangulat
Szörnyű 2023. július 3.családjával járt itt
Balatonfüredi látogatásunk alkalmával, séta közben figyeltünk fel a helyre, /ilyen amolyan Barista győztes , krétával táblára kiírva/, Megnéztük a nyitvatartást, majd másnap reggelre beterveztük a látogatást. Úgy 20perces séta után meg is érkeztünk a helyszínre negyed 10re, legnagyobb meglepetésünkre a hely még zárva volt.