Majja317

Regisztráció2013.06.20
Utoljára itt2015.07.14

Kiváló 2013. augusztus 16.családjával járt itt
Mi augusztus 4-től 8-ig töltöttünk el egy szuper nyaralást ebben a hotelben. 4-en mentünk, én hugommal (18 fölött vagyunk mind a ketten) valamint szüleink. 5. emelten kaptunk szobát, mi a keleti felére néztünk (hála Istennek) szüleim pedig a másik felére. Mindig ott voltunk, ahol hüss volt (szoval javarészt nálunk).
Kiváló 2015. július 14.a párjával járt itt
Bevallom, féltem a sok negatív kritikától mikor lefoglaltam ezt a szállás helyet. De kellemeset csalódtam. Ilyenkor rá jön az ember, hogy mindenki mindenben csak rosszat, csúnyát lássa. Én és a párom 4 éjszakát töltöttünk el itt. És nagyon jól éreztük magunkat. Más fél héttel az indulás előtt foglaltam le, írtam is ó, hogy jó lenne felsőbb emeleti, szép panorámás szoba.
Felhasználó fényképei:
Hotel Ezüstpart Siófok -
Kiváló 2013. június 20.barátokkal járt itt
Párom születésnapom alkalmából elhozott engem ide. De nem csak ketten mentünk, hanem jött velünk párom tesvére, annak felesége és a közös kislányuk Blanka is. Mikor indultunk itthon szakadt az eső, ott viszon hullott a hó azon a hétvégén. Elég sokáig tartott az űt oda, de a szálloda mindenért kárpótolt.