Olivér

Regisztráció2013.11.20
Utoljára itt2016.10.03

Kiváló 2014. szeptember 10.a párjával járt itt
A szállodában laktunk és félpanziós volt az ellátásunk. Csak a vacsorákról írok. Az ételek finomak és bőségesek. Áraik a környező vendéglőkéhez hasonló. A személyzet kedves és készséges. Nagyon sok külföldi is étkezett az étteremben,akik nem a szállodában laktak. A svédasztalos kiszolgálást külön megemlítem változatossága miatt,de az a la carte is tökéletes.
5Ételek / Italok
5Kiszolgálás
4Hangulat
Szörnyű 2013. november 20.a párjával járt itt
2013 novemberében telefonon foglatunk szállást 3 éjszakára. Kétszer beszéltünk a recepcióssal,aki lefoglalta a szobát. Egyik esetben sem említették,hogy építkezés van a szálloda területén. Az internetes honlapon sincs emlités arról,hogy zajos területen lehet "pihenni". Érkezésünk után megkaptuk a kulcsot a szobánkhoz,bár érintős karórás beléptetésről volt szó.
Gyenge 2014. augusztus 26.gyerekekkel járt itt
Régóta készültünk felkeresni a halászcsárdát. Megérkezésünkkor többen is voltak,de minden szabad asztalon foglalt tábla volt. Így lehet a vendégek között szelektálni. Mivel öten voltunk,így "mindjárt" lett asztalunk. A megrendelt ételekre/halászlé,rántott hal/ kb. 30 percet vártunk. Az ízek az átlagnál gyengébbek voltak.