A recepciós személyzet kedves és segítőkész, viszont kiemelném, hogy amikor gond volt a légkondicionálóval és segítséget kértünk akkor az aznap este szolgálatban lévő műszaki alkalmazott, kritikán aluli, goromba stílusban kioktatott, majd dolga végezetlenül távozott, rendkívül kellemetlen helyzetbe hozva a kollégáját is. Ez véleményem szerint egy 3-4 csillagos szállodában megengedhetetlen viselkedés.
Hotel Szieszta válasza
Tisztelt Hölgyem, Kedves Ildikó!
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Nagy öröm számunkra, hogy a szálloda felújítását, a szobák tisztaságát és kényelmét pozitívan értékelte.
Szomorúan olvastuk, hogy a tartózkodás nem volt maradéktalanul pozitív.
Őszintén sajnáljuk, hogy szobájukban a hőmérséklet nem volt megfelelő.
A helyszíni javítás ebben az esetben nem volt lehetséges, annak ellenére sem, hogy a folyamatos megújulás következtében az összes lakóegységünkben az elérhető legmodernebb mennyezethűtéses technológiával gondoskodunk a megfelelő légkezelésről. A jelzést továbbítottuk a külsős szakszerviznek, a hiba kijavítása időközben megtörtént. Ettől függetlenül a Személyzet kiválasztására és képzésére nagy hangsúlyt fektetünk, hitünk szerint nem fordulhat elő, hogy a Kollektíva bármely tagja tiszteletlen legyen a Vendégeinkkel. Engedelmével jelzésével Igazgató Úr személyesen foglalkozik, szavatolva azt, hogy a szükséges következmények ne maradjanak el.
A büféasztalos étkezést illetően minden javaslatot szívesen fogadunk! Célzottan törekszünk arra, hogy minden étkezésnél megfelelő alternatívákat kínáljunk a diétát követő, ételallergiával rendelkező, illetve húsos, vagy tészta, esetleg vegán ételeket kedvelő Vendégeinknek is.
Szállodánkban jelenleg is zajlik a folyamatos megújulás és szolgáltatásfejlesztés, amelynek része a Vendégeink kiszolgálásának és az éttermi kínálat színvonalának emelése is. Nagyra értékeljük őszinte és részletes észrevételeit, mert ezek segítségével tudjuk fejlesztéseinket Vendégeink igényeihez igazítani. Bízunk benne, hogy a jövőben még ad számunkra egy esélyt, hogy megmutathassuk a Hotel Szieszta Igazi Arcát!
Visszavárja Önöket sok szeretettel
Varga-Burkon Adrienn és a Hotel Szieszta Csapata
2025. augusztus 19., Varga-Burkon Adrienn, Hotel Szieszta