A négycsillagos, 49 klimatizált szobával illetve apartmannal rendelkező Royal Club Hotel a Dunakanyar egyik legszebb részén, a történelmi emlékeket őrző Visegrád központjától 400 méter távolságra található; a Dunára, Dunakanyarra, és a várra néző panorámával várja vendégeit.
Tovább olvasom >>
A szálloda a város földrajzi helyzetét, természeti, történelmi és gyógyvíz adta lehetőségeit kihasználva testi-lelki felfrissülést nyújt.
Nem biztosítják azt amit a web oldalukon hirdetnek. 2023. 06. 04. -07. között voltunk fp ellátással itt. A becsekkoláskor már láttuk a külső medence lezárva. Hogy meddig és miért kérdésünkre" nem volt jó idő"(2023. 06. 07). a víz 23 fokos volt a medencébe. A medence körül szabadon napozhattunk.
A hotel bejárata körül fölmunkákat végeznek ahol szintén részleges lezárások vannak. A reggelinél a kávéautomata ha felmondta a szolgálatot akkor termoszos kávét lehetett fogyasztani. Nyugdíjasok vagyunk az utolsó napon tízóra előtt leadtuk a szobát ahogyan lennie kell majd lefeküdtünk a teljesen üres wellness részlegbe egy ilyen abszolút kényelmetlen "hullámágyra" ugyanis vártuk a lányomat hogy jöjjön értünk. A "hotel vezér" aki ezt a kamerán keresztűl felfedezte 10. óra 20. perckor felszólított hogy semmi keresni valónk nincs a szállodába. Törzsvendégeknek voltunk.
Húsvét hétvégét töltöttem ott Feleségemmel (3 éjszaka). Sajnos előre kellett utalni az egész összeget majd 300. eFt (még utólag IFA, parkolás, szervízdíjak… meg is haladta az előbb írt összeget) Az első benyomás ahogy beléptünk a (4 CSILLAGOS ). szállodába.
Középen Bal oldalt a recepció, vele szembe asztalok székek (ekkor még reménykedtem hogy nem itt kell elfogyasztani a felkínált ételt). De sajnos igen, ott volt az étkeztetés amit el is mondott a recepciós a bejelentkezéskor. Annyira rosszul van kitalálva , mert evéskor 3-4x lökték meg a könyököm . Cukorbetegekre nincsenek felkészülve pl desszert terén. Nem voltam még ezen kívül olyan **** szállodában ahol ne lett volna olyan desszert a vacsora mellé ami nem tartalmaz cukrot. Vagy ha nem volt kitéve akkor külön hoztak! Itt? ? ? Sajnos nem tudnak adni, előre kellett volna jelezni. Pénteken és szombaton is megkérdeztem…. . vasárnap már nem mert idáig sem tudták megoldani akkor eztán sem sikerülne…. Pedig szombaton nyitva volt minden. Felérve a lakosztályba ami a második emeleten van és felhívták a figyelmünket arra hogy sajnos a felvonó nem működik…. Jó , rendben, megértem ünnepnap nem jön szerelő. Tehát körülnézve a lakosztályban a tisztasággal gondok voltak. A járólapon fekete haj és szőrszálak, máshol kisebb koszdarabok a padlón. A pezsgőfürdő látszatra “tiszta” volt , de a leeresztő ami egyben a túlfolyó is annak környékén kosz, iszap volt lerakódva! ! ! Rögtön lementen és kértem tisztítószert, jött is fel a szobalány , felajánlotta hogy kitakarítja mégegyszer, de abból a megfontoltságból hogy ugyan úgy kifelejti ismét inkább megcsináltam magam! A hálóban nincs tévé ezt nem értettük miért? ! A másik helyiségben ahol a pezsgőfürdő van ott van egy 70-80cm képátlós tv. Nem értem milyen megfontoltságból van ott, mert ha üzemel a pezsgőfürdő , nem lehet hallani televíziót! Egy hátmasszázsra kértünk egy időpontot amit inkább kihagyhattuk volna, mert inkább egy vonalban, gerinc simogatás volt nem masszázs! A reggeli bőségesnek mondható , a vacsoránál is találtunk éppen amit megegyünk, de nem nagy a választék. Hogy mondjak valami jót is, a teraszról csodás a kilátás! Végszóként ha nem előre utalással lehetett volna csak kifizetni és lett volna díjmentes lemondás , akkor nem töltöttünk volna el egy éjszakát sem. Sajnos rányomta a bélyegét az első benyomás.
3Személyzet
1Tisztaság
2Ár / érték arány
2Kényelem
3Szolgáltatások
2Étkezés
4Elhelyezkedés
Royal Club Hotel válasza
Kedves Árpád! Sajnálattal olvastuk, hogy a szállodánkban töltött kikapcsolódás nem a tervezetteknek megfelelően alakult. Őszintén sajnáljuk, hogy éttermünk nem volt felkészülve cukormentes desszertekkel, mindenképpen keresünk erre megoldást, hogy a jövőben ne részesüljenek hátrányban cukorbeteg vendégeink.
Annak örülünk, hogy a reggelit megfelelőnek találta, és hogy a kilátás is tetszett Önöknek. Figyelembe fogjuk venni egyéb észrevételeit is és rajta leszünk, hogy még jobb szolgáltatást tudjunk kínálni a jövőben! Üdvözlettel: Belán Miklós, Szállodaigazgató
Előzetes telefonos egyeztetés után, 3 éjszakát szerettünk volna kutyusunkkal itt tölteni. Megérkezésünkkor a recepciós hölgy közölte velünk, az épület azon részén helyeztek el bennünk mely nem állatbarát, ezért hiába van előre kifizetve a szoba, kutyával mégsem kaphatunk szállást !
Bizonygattam, hogy telefonon jeleztem, kis kedvencünkkel érkezünk, ő hajthatatlan maradt. Ekkor kértem adja vissza a befizetett összeget, de ezt is megtagadta ! / A lemondás szabályaira hivatkozott / Ott voltunk időben és nem lemondani, élvezni szerettük volna a hotel szolgáltatásait ! A hölgy nem ismerte el, hogy ők hibáztak ! A pénzünkért szállásr nem kaptunk, de azt a lehetőséget felkinálták nekünk, ha fizetünk egy újabb összeget / 180 000 HUF / akkor maradhatunk ? ! Felháborodva csak annyit mondhatok : ÜGYES !
A szálloda kívülről és belülről is szép. A recepción kedvesek. Az egyik szobában a termosztát nem működött. A zuhanyban a víz megállt a tálcában, nagy sokára ment le. A wellness részleg medencéi a fotókhoz képest nagyon kicsik. Teljes ellátással voltunk, de nagy csalódás volt. Az első vacsorán húsleves gazdagon, nyers marhahússal és nyers zöldséggel.
Másnap ebédre ugyanezt szolgálták fel, addigra megfőtt! Szegényes volt a kínálat és sajnos az ízek sem egy 4 csillagos konyhát takarnak.
4Személyzet
3Tisztaság
3Ár / érték arány
4Kényelem
3Szolgáltatások
1Étkezés
4Elhelyezkedés
Royal Club Hotel válasza
Kedves Júlia! Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Csalódottan olvastuk, hogy szobája nem az általunk képviselt színvonalat hozta. Kérjük, legközelebb, ha bármilyen észrevétele van a szobát illetően, forduljon bizalommal recepciós munkatársaink felé, akik lehetőségeinkhez mérten biztosítják a szobacserét.
Éttermünk kínálatával kapcsolatban főleg pozitív visszajelzést szoktunk kapni, így nagyon sajnáljuk, ha az ételek ne feleltek meg elvárásainak. A húslevessel kapcsolatos panaszát továbbítjuk a konyha felé és megvizsgáljuk az esetet. Őszintén reméljük, hogy egy következő látogatása során bebizonyíthatjuk Önnek szállodánk profizmusát és rátermettségét, vendégeink magas szintű kiszolgálására vonatkozóan. Üdvözlettel, Heier Márk, Recepció vezető
Pár nap kikapcsolódás gyanánt érkeztünk a szállodába, még nem jártunk Visegrádon korábban. Voltak jó dolgok és tudtunk pihenni de összességében inkább negatív élménnyel távoztunk.
Megérkezésünk után a fürdőszobában feljött a lefolyóból a víz ami elég kellemetlen szagot áraztott illetve a fürdő és egy kicsit a nappali is úszott ebben, ezt a recepciós hölgy miután szóltunk egyből felmosta, de nem mondhatnám teljesen alaposnak (nem cserélt vizet, nem volt vödör, inkább csak felitatta a kifolyt lefolyóvizet. ) 3 éjszakát töltöttünk ott, de egyszer sem volt takarítás amely elég meglepő egy 4 csillagos hotelhez képest. A wifi nem ért el a szobában az ágyunkig normálisan így este amikor szerettünk volna csak egy sorozatot megnézni ezt a nappaliban lévő kanapén kellett ami elég kényelmetlen volt ebből a szempontból. Ami még negatív volt sajnos, az a masszázs, amit tényleg nagyon vártunk. 25 perc, benne volt a csomagban. Életünk legrosszabb 'masszázsa' ha lehet így nevezni, sajnos egy összecsapott valami volt, semmi zene vagy relaxáló légkör és nem tudom milyen fogásokat alkalmazott, de nem volt professzionális véleményem szerint, alig vártam, hogy vége legyen. Mindezeket leszámítva Visegrád gyönyörű volt, a hotel is szép és a reggeli vacsora finom volt.
A legelkeserítőbb ebben a szállodában az ételek minősége volt. A vacsoránál szinte majdnem minden étel mirelitt volt, ami nem, az pedig érezhetően a legolcsóbb alapanyagból, legegyszerűbb módon fantázia nélkül elkészített étel. A wellness részleg még jószándékkal sem nevezhető annak.
A medencéknél annyira nem megoldott a szellőztetés, hogy konkrétan nem lehet levegőt kapni a térben. Ez lenne a második finn szauna maga. :-) A szauna használata reggel 8-tól van kiírva, de sajnos ezt csak akkor kapcsolják be, így nyílván nem lehet a kiírt időponttól használni. Szerettünk volna egy kellemes estét eltölteni ebben a szállodában, sajnos ehhez a Royal Club Hotel Visegrád szolgáltatásaival nem járult hozzá.
Egy hosszú hétvégét töltöttünk itt, de nem volt az igazi. . A 105-ös apartmanban, a konyha és a gazdasági bejárat fölött. Zajos volt, állandó volt a zörgés. Ennek a gondunknak többször hangot adtunk, de nem történt nagy változás. A gazdasági személyzet itt beszélte meg a napi gondjait,hajnal kettőkor már hangos jó reggelt köszöntésre, hajnal ötkor pedig ajtózörgetésre ébredhettünk.
Akkor épp a kávé érkezett. Amikor pedig látták, hogy az erkélyen kint ülünk, a zaj fokozódott. A szálló mellett levő telek rendezetlen, gazos, düledező ház, jó látni a mosdóját az erkélyről. A wellness kicsi, sok hozzá a vendég. Pihenni nem lehetett sokat, ennek ellenére sok pénzt hagytunk ott. A lakosztály tágas, a párnák laposak, a törölközőt csak 3 naponta cserélik ilyen melegben , habár ha fizetünk érte, akkor naponta is cserélik, a wellness törölköző agyonmosott, mint a szita, kb. át lehetett látni rajta. . . Szépen el is volt szakadva. A szálló modern, belülről szép, de a kialakítása nem túl praktikus.
Az infraszauna minősíthetetlenül szennyezett. Nincs aki segítsen a vendégeknek a bekapcsolni, egymásnak segítettünk. Szauna törölközőt nem volt ki adjon mert többször nem volt ott a személyzet. A szoba szép de az ágynemű kopott. A wc. elviselhetetlenül bűzös. Wc. papír nem volt plusz kitéve. 4 csillagos szállodàhoz képest van mint javítani.
A személyzet viszont kedves volt,és mi azért összességében jól éreztük magunkat.
4Személyzet
3Tisztaság
4Ár / érték arány
4Kényelem
3Szolgáltatások
4Étkezés
4Elhelyezkedés
Royal Club Hotel válasza
Kedves Anna!
Köszönjük, hogy megosztotta velünk visszajelzését. Elnézést kérünk a wellness részlegen tapasztalt kellemetlenségek miatt. Recepciós munkatársaink örömmel segítenek a szaunák bekapcsolásában, erről egy figyelemfelhívó tábla is található a wellnessben.
Sajnálattal olvastuk, hogy a szobatisztaság nem az általunk képviselt szintet tükrözte. Kérjük legközelebb keresse bizalommal munkatársainkat, ha extra takarításra vagy bekészítésre lenne szüksége. Nagyra értékeljük személyzetünkkel kapcsolatos kedves szavait, és örömmel halljuk, hogy összességében jól érezte magát tartózkodása alatt. Bízunk benne, hogy hamarosan visszatér szállodánkba és minden tekintetben megfelelünk majd elvárásainak.
A wellness miatt mentünk, de 2-ből egy nem működött . 90 ezer Ft-ért ez elvárható lenne. . . . szóltunk, de igazából senkit nem érdekelt. A karbantartókat okolták. Ez vicc, mert a párom is kapott kérdőívet, és több héttel utánunk sem működik a wellness teljesen. A parkolás is nagyon drága, máshol ennyiért benne van az árban.
3Személyzet
3Tisztaság
2Ár / érték arány
4Kényelem
3Szolgáltatások
4Étkezés
4Elhelyezkedés
Royal Club Hotel válasza
Kedves Éva! Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Elnézést kérünk a meghibásodott pezsgőfürdő okozta kellemetlenségért. Már értesítettük a felelős céget ezzel kapcsolatban és arra várunk, hogy megjavítsák a problémát. Bízunk benne, hogy érdemesek leszünk még bizalmára a jövőben, mely során pozitívabb képet nyújthatunk Önnek szállodánkról.
Pénteki érkezéssel a vacsora szerény választékú volt, persze, lehet, hogy azért, mert kérésükre a második turnusban mentünk le étkezni. Talán kifogytak. A wellnes strandra degradálódott: túl kicsi volt, hogy a gyerek és felnőtt pihenni vágyók ne zavarhassák egymást.
A személyzet néha figyelmetlen és udvariatlan volt, például simán a vendégek elé tolakodtak, talán fel sem tűnt nekik. A választék aztán jobb lett, de összességében Visegrád miatt telt jól a pihenés, a szállodába nem térnék vissza többé.
2Személyzet
4Tisztaság
3Ár / érték arány
4Kényelem
3Szolgáltatások
3Étkezés
3Elhelyezkedés
Royal Club Hotel válasza
Kedves Vendégünk! Mindenekelőtt szeretném megköszönni, hogy időt szánt arra, hogy megossza velünk észrevételeit és tapasztalatait. Nagyon sajnálom, hogy az ön és családja élménye nem volt a várakozásainak megfelelő a szállodánkban. Ami a pénteki vacsorát illeti, sajnálom, hogy a választék nem felelt meg az elvárásainak.
Az észrevétele a wellness teremmel kapcsolatban is fontos számunkra. Sajnálom, hogy túl kicsinek találták, és hogy ez kényelmetlenséget okozott. Ami a személyzet udvariasságát illeti, mélységesen sajnálom, hogy néhány dolgozónk nem volt megfelelően figyelmes és udvarias. Ez elfogadhatatlan és nem felel meg a szállodánk magas színvonalú szolgáltatásaihoz. Minden intézkedést megteszek annak érdekében, hogy a jövőben ilyen incidensek ne fordulhassanak elő. Visegrád szépsége és vonzereje valóban kiváló lehetőségeket kínál a pihenéshez és kikapcsolódáshoz. Ugyanakkor bízom benne, hogy egyszer mégis ad nekünk egy esélyt, hogy jobb élményt nyújthassunk önnek és családjának. Üdvözlettel: Heier Márk, Recepció vezető
Az értékeléseket az Ittjártam.hu felhasználói írták, és nem feltétlenül tükrözik az Ittjártam.hu véleményét.
Ön a tulajdonos, üzemeltető?
Használja a manager regisztrációt, ha szeretne válaszolni az értékelésekre, képeket feltölteni, adatokat módosítani! Szívesen értesítjük arról is, ha új vélemény érkezik.