A Zalakaros szívében "édenkerti" környezetben fekvő Hotel Karos Spa wellness- és gyógyszálloda 221 exkluzív felszereltségű szobaegységgel, és a legkülönbözőbb ajánlatokkal várja a kis és nagy-családokat, valamint az egyedülállókat egyaránt.
Tovább olvasom >>
A szálloda Spa-Gyógy- és Egészségcentruma, valamint a Harmonia Spa-Wellness Világ a legkülönfélébb wellness-, fitness-, gyógy- és igazi spa- szolgáltatásokat kínálja a pihenni, regenerálódni vágyó vendégeknek.
Többször voltam a családdal, mert mindenben szinvonalas volt. Legutóbb április 19. 4 éjszakára mentük és csalódással tapasztaltuk hogy a szálloda nem a régi. A medencébe kitetovált vendégek ugrálhattak és senki nem szólt nekik. Reggelinél nem volt elég asztal, várni kellett. Soha többet nem megyünk!
Már az első este sikerült a szállodának meglepetést okoznia: vacsorára gyerekmenü: sült krumpli, halrudacskák, spagetti (! ! ! ). A további estéken sem sikerült a konyhának túlszárnyalnia magát, hozták ezt a színvonalat: sokszor elfogyott az étel, a változatosságot hírből sem ismerik.
A szolgáltatásokról ne is beszéljünk: ping-pong asztal volt, labda viszont nem. A wellnes részlege nagyon jó, bár telház esetén kicsi. Pozitívum, hogy az élménymedencék folyamatosan üzemelnek.
Általánosságban a személyzet udvarias volt, de nagyon rideg és tartózkodó. Sajnos még egy 4 hónapos kisbaba látványa sem tudott mosolyt csalni az arcukra sem megérkezéskor, sem az ott tartozkodásunk ideje alatt (vacsora, bár stb. . . ), sem pedig távozáskor. Csak egy kedves szó vagy mosoly, nem kerül semmibe, de mégis bearanyozza az ember napját.
Aki szolgáltat annak meg különösen oda kellene erre figyelnie. A családi szobában hangyák voltak, az étteremben pedig láttunk egy kisegeret befutni a svédasztaltól a konyhába. Különben ez zavart minket a legkevésbbé, a fennt említett dolog annál inkább. Összeségében csalódás volt számunkra a híres Karos Spa, nem ez lesz a kedvenc szállodánk.
3Személyzet
3Tisztaság
3Ár / érték arány
4Kényelem
3Szolgáltatások
4Étkezés
4Elhelyezkedés
Hotel Karos Spa válasza
Kedves Kovácsné Csuzdi Uljana!
Sajnálattal fogadtuk az említett negatívumokat. Természetesen az érintett részlegekhez eljuttatjuk az Önök tapasztalatait, hogy a jövőben ne fordulhassanak elő ehhez hasonló esetek és vendégeink elégedetten távozzanak Zalakaros legnagyobb szállodájából.
2013. április 5., Hotel Karos Spa, Hotel Karos Spa
Sajnos az étkezés kritikán aluli volt,a szobában lévő rengeteg bogárról nem is beszélve...a medence víze hideg volt.a játszó szoba viszont kíváló...az ötös .
Januárban mentünk 2 kisgyerekkel 4 éjszakára a gyerek medence és a többi medence hőmérséklete a közelében sem volt a kiírt hőmérsékletének gondolom mivel kevesen voltak a szállodában nem érte meg felfűteni rendesen a vizet és a gyerekeim meg fáztak a második éjszaka rohantunk az ügyeletre Nagykanizsára mert olyan beteg lett a 3 éves gyerekem és persze a szállodában orvos nem volt.
. Orvosi papírral tudom igazolni amit az ügyeleten adtak hogy a hideg víztől lett beteg a gyerekem így a második éjszaka haza kellett jönnünk. . Mi mivel 4 en voltunk 2felnott 2gyerek az apartman épületben kaptunk szobát a két erkély ajtajain szó szerint fújt be a szél mert rosszul zárodtak kint -4 fok volt a fűtés nem bírta kompenzálni így egyfolytában ment csörgött dúr rögöt az a rossz klímás fűtés. A lépcsőházat sem fűtötték a szobából kilépve egyből a hidegben kellett menni köntösben át a wellness épületbe ráadásul Egy szó szerint 0 fokos mélygarázson is keresztül kell menni hogy át érjünk a wellness épületbe. Felháborító ami történt a gyerekeim azóta is köhögnel és taknyolnak. .
2Személyzet
2Tisztaság
2Ár / érték arány
2Kényelem
1Szolgáltatások
3Étkezés
1Elhelyezkedés
Hotel Karos Spa válasza
Kedves Vendégünk! Először is szeretnénk megköszönni, hogy a Hotel Karos Spa-t választották pihenésük helyszínéül. Nagyon szépen köszönjük, hogy időt szakított arra, hogy tapasztalatait megossza velünk, hiszen rendkívül fontosak számunkra vendégeink észrevételei, javaslatai, kritikái.
Elsődleges célunk szolgáltatásaink megfelelő minőségben történő biztosítása vendégeink zavartalan pihenése, kikapcsolódása, ezért igyekszünk mindent megtenni annak érdekében, hogy a bejegyzésben leírt negatívumok megszüntetésével javítsunk szállodánk színvonalán. Üdvözlettel: Hotel Karos Spa
Sok évvel ezelőtt voltunk itt, akkor a szobával voltunk elégedetlenek. Most olvastuk, hogy fel újították a szobákat és az ár is jó volt a többi szállodához képest, gondoltuk próbáljuk meg ismét. A szoba, néhány olcsó és igénytelen megoldásról eltekintve rendben volt, a tisztaság is ok.
A wellness kiábrándító, a víz és a levegő hideg volt, a termál medencében a víz az első nap undirítóan üledékes volt, ezt jeleztük és másnaptól nem is üzemelt már, leeresztették és így is maradt ottartózkodásunk végéig. A reggeli a szokásos unalmas szálloda kaja, ez még el is ment volna de a vacsorák siralmasak voltak. Az olcsó alapanyagokból olcsó gagyi ételeket kreáltak, ha volt jobb fogás, azt meg minden kreativitás nélkül készítették el. A zöldségek sokszor állottak voltak, a fogások pedig ízetlenek. A személyzet nem volt túl kedves, (a recepción kevesebbnek), ha nem fogyasztották elég italt, rá is kérdezték minden alkalommal, hogy csak ennyi lesz? Itt jelezném, hogy a csak ennyi helyett a parancsol még esetleg valamit, helyénvalóbb lenne. Egyébként az ital árak is brutálisan voltak, egy ócska Sopronit 1100 Ft-ért csapoltak. Legközelebb inkább megyünk a megszokott szállodánkba, nem dőlünk be nekik.
Az ittjártam.hu alapján választottam ezt a helyet.
Hol is kezdjem? Az egyetlen POZITÍVUM a pincérek! Kedvesek, türelmesek, lelkesek. . . különösen Bernadettnek köszönjük a sok mosolyt! Baromi sok vendég, nagyon kevés pincérre, mégis megoldották. A többi NEGATÍVUM! Hideg a víz a wellnessben, ez a gyerekmedencéknél nagyon bosszantó. Egyszer szóltunk, mentségükre másnapra melegebb lett, egy fokkal!
Befújt a januári hideg szél a szoba erkélyajtaján (plédekkel betömtük). A szobai konnektorok felében nem volt áram! A fürdőszobában az egyetlen fogas is letört, két köntös súlya alatt! Szobafűtés szabályozhatatlan vagy megfősz vagy megfagysz! (Ez az erkélyajtó szigetelési hiányosságait jól ellensúlyozta) Tolóajtós gardróbszekrény ajtajai leszakadva! Gyerekbarát a szálloda, de a konyha nem igazán. Ennyi pénzért lehet sokkal jobb helyet is találni, úgyhogy én nem ajánlom. . .
4 évvel ezelőtt jártunk először a hotelben. Az már akkor is feltünt, hogy a szobákat évekkel ezelőtt fel kellett volna újíttatni. Ez azóta sem történt meg. Legalábbis azzal a 3 szobával biztosan nem, amelyben a barátainkkal voltunk. Penészes fal, pergő vakolat, rossz zuhanyfej, szétesett Wc tartálynyomógomb, kellemetlen csatornaszag a fürdőben (csak az egyikben).
Az étterem. . . Hát elvileg volt napi leves délben, mely 14 óra körül már nem volt. A wellness melletti bárban kértünk gesztenyepürét, ami borzasztóan száraz volt. Ki tudja, mikor készült. De a legnagyobb gond a vacsorával volt. Egyetlen pozitívum volt, a leves. Az minden este finom volt és változatos az ottlétünk alatt. Na de a főételek borzasztóak. Íztelen, olykor még lanygyosnak sem nevezhető melegétel. A reggelinél meg száraz pékáru. A wellness az egyetlen az egész hotelből, ami megállja a helyét más hotelekkel szemben. Csak ez önmagában kevés! Adtunk egy újabb esélyt a hotelnek, de azt hiszem, többször nem megyünk.
Nagyon gyenge konyha, személyzet mosolytalan, durva, az étterem elrendezése nem célszerű a reggeli és vacsora is egyszerű, olcsó vacak alapanyagok. A szálloda nem nagy szám, a szobákban a legfeltűnőbb a 20 éves TV. Kevés fakultatív program, a melegvízes medencénél nincs a helyiségnek szellőzése. Inkább egy tömegszállás. A szállodai recepciónál a személyzet nagyon kedves volt.
10 éjszakát töltöttünk itt a 3 éves fiunkkal. Nincs gyermek evőeszköz, valamint gyerekbarát ételek, -felszolgálás, -hozzáállás. Az etetőszéket, ami már kicsi egy 3 évesnek, nem lehet az asztalhoz közel húzni. A felnőttszékhez van ugyan emelő párna, de a pincérek nem ajánlják fel segítőkészen (nekünk 5.
nap után szólt az egyik vendég). A recepció és felszolgálás felületes, kelletlen. A program menedzser gúnyos és udvariatlan. A **** hotel halljában nincs papírkosár. . .
Az értékeléseket az Ittjártam.hu felhasználói írták, és nem feltétlenül tükrözik az Ittjártam.hu véleményét.
Ön a tulajdonos, üzemeltető?
Használja a manager regisztrációt, ha szeretne válaszolni az értékelésekre, képeket feltölteni, adatokat módosítani! Szívesen értesítjük arról is, ha új vélemény érkezik.
• OTP SZÉP kártya • K&H SZÉP kártya • MBH SZÉP kártya
Parkolás info
• Sorompóval zárt parkoló, nem őrzött: 1000 Forint / éj (Foglalás nem szükséges) • Sorompóval zárt parkoló, nem őrzött: 1500 Forint / éj (Foglalás nem szükséges) • Mélygarázs, nem őrzött: 2500 Forint / éj (Foglalás nem szükséges)
Étkezés
• bankett rendezési lehetőség • étterem / kávézó • szobaszervíz • gyermekmenü • vegetáriánus étkezési lehetőség • étterem • kávézó • bár