Ma voltunk először az étteremben. Imádom a kacsát, így azt mondtam kifizetek érte 2900 Ft-ot köret nélkül. Életemben nem ettem ilyen rossz kacsamellet. Olyan száraz volt, hogy ketten alig tudtuk letuszkolni, de csak mert éhesek voltunk. Sajnos íztelen is volt mindemellett. A lányom rántott sajtot evett, ami valószínűleg fagyasztott volt. Nagyon nagy csalódás volt.
Ha arra kirándulunk, évek óta mindig ide térünk be. Most se volt rossz, de egy kicsit csalódtunk. Hideg idő volt, jó lett volna benn átmelegedni. Belépéskor rögtön éreztük, hogy itt ez nem fog megtörténni, láttuk, hogy benn szinte mindenki dzsekiben ült. A kandallóban alig égett egy kis fa, kevés meleget adott.
Második csalódásunk a híres kacsamájas kenyér volt. Olyan vékonyan volt kenve, hogy alig lehetett érezni az ízét. A babgulyás jó volt. Reméljük legközelebb újra a régi színvonallal találkozunk.
A Zsindelyes Vendéglő nagyon hangulatos hely a dobogókői sípálya mellett. Télen-nyáron kitűnő választás. Télen a forró teák,forraltbor, meleg rétesek,sütik és a befűtött kályha ad klassz hangulatot,nyáron pedig hideg üdítő, fagyi kapható, ami túrázás közben nagyon jól esik a megfáradt vándornak. Nagyon kedves a kiszolgálás. Mi egy kedves macskával is megismerkedtünk itt egyszer :)
Dobogókői kirándulásaink során rendre betértünk ide, a Makovecz tervezte étterem mindig nagyon tetszett, sajátos hangulata van. Valamikor csak egy sörre vagy zsíros kenyérre, valamikor egy komplett ebédre ültünk be. Kirándulás utáni falatozásra való hely, nem gasztronómai fellegvár, az ételek viszonylag egyszerűek, de nem volt velük probléma.
Az árak nem olcsóak, de még elfogadhatóak, hétvégén kell megtermelni az egész heti bevételt. Kirándulás után érdemes betérni akár egy zsíros kenyérre, akár egy babgulyásra, erre a legjobb Dobogókőn.
4Ételek / Italok
4Kiszolgálás
5Hangulat
4Ár / érték arány
3Tisztaság
Zsindelyes Vendéglő válasza
Kedves Vendégünk, az időjáráshoz (és időjárás előrejelzéshez, hiszen nem egyszer egy "záporok, zivatarok előfordulhatnak" mondat tesz tönkre egy hétvégét, amelyen tökéletes kiránduló idő lett volna. . ) ilyen mértékben kötődő forgalmú vendéglátó helyek, mint mi valóban nehezen vennék fel az árversenyt egy jól kalkulálható forgalmú városi vendéglátó egységgel.
Sajnos itt benne van a pakliban, hogy nehezebb a friss étel mennyiségével és a szükséges létszámmal is kalkulálni és valóban, a fix költségek megtermelése is sokszor nagyon koncentráltan kell, hogy megtörténjék. A fentiek miatt a hegyvidéki vagy strandon üzemelő vendéglők ár-érték aránya pedig érthető módon sokszor magasabbra adódik, mint egy városi vendéglőé. Mindemellett igyekszünk a lehetőségekhez képest a legjobbat nyújtani és örömmel vesszük, ha a vendég a helyzetet - mint Ön - reálisan látva nem várja el tőlünk, hogy közel fix és egyenletes forgalmú vendéglátó egységekkel vegyünk fel egy éles árversenyt itt Dobogókőn, ami egy egészen más terep. Hozzászólását örömmel vettük, szeretettel visszavárjuk Dobogókőre!
2016. augusztus 23., Zsindelyes Vendéglő, PR manager
Már nem ez az első alkalom ,hogy betérünk zsindelyesbe, de a kiszolgálás nem változik,modortalan,szinte azt gondolja minek vagy itt-unja az egészet,nem a vendégekért vannak. Pedig itt a sipálya,jurta, kirándulóhelyek. Megkivántam a lila hagymás zsiros kenyeret,finom puha kenyérből készült,az ára 350. -ft,húsos szendvics 600. -ft. Indulhat a kirándulás.
2Ételek / Italok
1Kiszolgálás
3Hangulat
2Ár / érték arány
4Tisztaság
Itt fényképeztem:
Zsindelyes Vendéglő válasza
Kedves Vendégünk, köszönjük értékelését és elnézését kérjük, ha úgy érezte, nem volt elég szívélyes kiszolgálásban része. Bár mi is emberek vagyunk, néha rossz napokkal (az elmúlt hétvégére pl. két fő munkája hirtelen kiesett) - továbbra is igyekszünk, hogy vendégeinknek mindig a lehető legjobb kiszolgálást nyújthassuk, ami úgy gondolom, ez az esetek túlnyomó többségében sikerül is.
Bízunk benne, hogy a jövőben nem adunk okot Önnek a panaszra, ha mégis így gondolná, kérem, hogy e-mailben írja meg az adott eset után a lehető leghamarabb, pontosan mi volt a probléma, illetve írja le, ki volt a kiszolgáló. Köszönjük!
2016. július 12., Zsindelyes Vendéglő, PR manager
Milyennek találod ezt az értékelést?
Az értékeléseket az Ittjártam.hu felhasználói írták, és nem feltétlenül tükrözik az Ittjártam.hu véleményét.
Ön a tulajdonos, üzemeltető?
Használja a manager regisztrációt, ha szeretne válaszolni az értékelésekre, képeket feltölteni, adatokat módosítani! Szívesen értesítjük arról is, ha új vélemény érkezik.