Böngéssz a legfrissebb soproni értékelések között!

11 értékelés
7 városban járt
12 feltöltött fotó
Értékelt: 2019. november 25. 8:31 - 1 látogató hasznosnak vélte
Bécsből útban hazafelé tértünk be Sopronba vacsorázni feleségemmel. Sajnos az előre kiszemelt étterem megszűnt(Keszegsütő), s ezután jött az ötlet ,hogy a legendás Gyógygödörbe látogassunk. Párom - Márton napok lévén- csak egy liba ragulevest kért, amiben nem is volt semmi hiba. Sok hús, zöldség, ahogyan az illik. Én böllérmájat választottam.

37 értékelés
61 értékelés
62 városban járt
16 hasznos szavazat
2 feltöltött fotó
Értékelt: 2019. november 18. 22:09
Csendes helyen lévő vendégház, ahonnan a városra rálátni. A szoba és a fürdő mérete jó, kényelmes. Asztal és két fotel is volt a szobában meg fésülködő asztalka. A folyosón kialakított beugró szolgál reggelizéshez, ahol asztalok és ülőgarnitúra van. Kis közös konyha hűtővel, mikróval, evőeszközökkel felszerelve, így a saját reggelit kulturáltan tudtuk elfogyasztani.

37 értékelés
61 értékelés
62 városban járt
16 hasznos szavazat
2 feltöltött fotó
Értékelt: 2019. november 17. 20:36 - 1 látogató hasznosnak vélte
Péntek este érkeztünk a városba és vacsorázni akartunk, így a helybéliek javaslatára ide tértünk be. Lépcsőn lehet lemenni, elől az ivó rész van, hátul pedig a szép fa asztalok és padok. Levest kértünk és az egyszemélyes bőségtálat kettőnknek. Ezzel nagyon jól jártunk, mert finom volt, volt rajta mi szem szájnak ingere.

53 értékelés
26 értékelés
47 városban járt
49 hasznos szavazat
83 feltöltött fotó
2019. októberben, családjával járt itt
Értékelt: 2019. november 11. 20:22
Kellemes és sétálós kis őszi szünetet töltöttünk a szállodában. központi elhelyezkedés a szálloda előnye,gyorsan a központba lehet jutni. Zárt parkoló,tiszta ,kényelmes szobák. A véleményeket nézve,sokkal jobbat kaptunk ,mint amire számítottunk. A wellness részleg kicsi,de nagyon profiul megcsinálták. Be kellett osztani a recepción.

1 városban járt
Értékelt: 2019. november 8. 10:45
Barátságos fogadtatásban, színvonalas ellátásban részesültünk ottlétünk során. Az interneten való előzetes bejelentkezés hozzájárult ahhoz, hogy szinte azonnal el tudjuk foglalni szállásunkat. A személyzet a háttérből maximálisan kielégítette igényeinket. A svédasztalos reggeli bőséges és finom volt. Mindenkinek szívesen ajánljuk!

2 értékelés
2019. áprilisban, a párjával járt itt
Értékelt: 2019. november 8. 7:56
Minden évben többször is ellátogatunk Sopronba. Mivel a szállás önellátó, ezért rendszeresen itt ebédelünk. Nagyon jó helyen, a belvárosban,nevezhetnénk főutcának mindenhez közel (buszmegálló, óváros, bevásárlási lehetőség) Házias ételek, nagy választék, olcsó. Kedves, gyors kiszolgálás. Mindenkinek ajánlom.

2 városban járt
2019. júliusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2019. november 4. 20:42
A hely és a szállás is teljesen megfelelő volt! A személyzet kedvessége határtalan! Nagyon jó helyen van mozgalmas város Sopron! Ha egyszer ellátogattok Sopronba akkor mindenképp csak ajánlani tudom a Pannónia hotelt! :) A tűztorony egy csodálatos létesítmény mindenképp nézzétek meg, fentről a kilátás nagyon gyönyörű!

1 városban járt
5 feltöltött fotó
2019. novemberben, egyedül járt itt
Értékelt: 2019. november 4. 8:12
November 2-án betértem egy bográcsgulyásra és egy pohár csapolt sörre a soproni Aranyfácán Vendéglőbe. Az étterem tele volt, így a pincér megkért arra, hogy kicsit később jöjjek vissza. Addig sétáltam egyet a környéken. Visszamentem 2 órára, volt hely és elég hamar ki is hozták a bográcsgulyást, amely hatalmas adag volt. Jóízűen elfogyasztottam, készpénzzel fizettem.

4 értékelés
5 értékelés
40 feltöltött fotó
2019. októberben, a párjával járt itt
Értékelt: 2019. november 3. 19:42 - 1 látogató hasznosnak vélte
Az idén májusban jártunk először a Gyógygödörben, október végén újra felkerestük. Bár a lelkünkre kötötték többen is, hogy szalontüdőt vagy velős pirítóst együnk, mi végül a halászlé mellett döntöttünk, mert könnyű ebédet szerettünk volna választani. A kiszolgálás gyors volt, a halászlé finom. Jövőre ismét visszatérünk, mert kedvenc helyünk lett Sopron, és benne a Gyógygödör.

4 értékelés
5 értékelés
40 feltöltött fotó
2019. októberben, a párjával járt itt
Értékelt: 2019. november 3. 17:08
Párommal tértünk be ebédidőben ebbe a gyönyörű étterembe. Nagyon sokan voltak, nem volt asztalfoglalásunk, de a pincér egy kétszemélyes asztalnál tudott nekünk helyet biztosítani. Kicsit szűkös is volt. Cézár salátát rendeltünk és vörösbort, amire nem is kellett nagyon sokat várnunk. A saláta jó választás volt, jól is laktunk vele, nagyon finom volt.

Keress bennünket a Google+-on!