Gyenge
2024. július 24.a párjával járt itt 25 Több volt külföldi mint a magyar. Kellemetlen amikor az országomban én érzem magam idegennek, persze erről nem a szálloda tehet. Első este a vacsoránál egy pincér fogadott aki közölte, hogy vacsoránál elvárt a zárt cipő, nem túl kedves módon.
(rajtam egy lenvászon ing és lenvászon rövidnadrág, a feleségemen egy csinos blúz és rövid farmernadrág volt és mindketten utcai papucsot viseltünk) Mire én -Ha kaptunk volna egy vouchert amiben tájékoztatnak, biztos hozunk. Közöltem a pincérrel, hogy holnap is így tudok megjelenni mert ez a nyári viseletem, majd rákérdeztem, hogy akkor nem kapok majd vacsorát, mire ő annyit mondott, hogy nem ő hozza a szabályokat, de természetesen vacsorázhatunk. Ezzel a nem túl jó szájízzel ültünk asztalhoz, és kezdtük fogyasztani az ízletesnek amúgy sem mondható vacsorát. Közben nézelődtem és észrevettem hogy a vendégek nagyobb része és az utánunk érkezők nagyobb része is papucsot visel, de ők nem kaptak ilyen kellemes fogadtatatást. Gondoltam csak minket ért ez a "megtiszteltetés" és nem hagyott nyugodni. Odamentem a pincérhez és megkérdeztem hogy a többi vendégnek is szólt-e? Erre ő, hogy ez egy 4 csillagos szálloda, és ismételte hogy nem ő hozza a szabályokat. Mondtam neki, hogy a stílus az nem üti meg a két csillagot sem, és hogy megfordultunk már egy pár csillagos szállodában, de nem találkoztunk még ilyen problémával, sehol nem volt gond a megjelenésünkkel. Hozzáteszem az egyik legcsinosabb pár voltunk az étteremben. Nem vagyunk kötözködők sem egy problémás pár, akik azt keresik mibe lehet belekötni, de ez igen kellemetlen volt és szóvá is tettük a recepción. Reggelinél egy pincér hölgy minősíthetetlen módon reagálta le, hogy a feleségem megkérte, hogy legyen kedves és bontsa ki a GM kenyér csomagolását, mert az étteremben található evőeszközök alkalmatlanok erre. Ezt az esetet inkább már nem részletezném.
2Személyzet
4Tisztaság
2Ár / érték arány
3Kényelem
3Szolgáltatások
2Étkezés
5Elhelyezkedés
Ensana Thermal Hévíz válasza
Kedves Vendégünk! Köszönjük értékelését és hogy bennünket választottak. Örömmel láttuk, hogy szállodánk békés, mégis központi elhelyezkedése maximális pontszámot kapott Önöktől. Egyben szeretném legmélyebb sajnálatomat kifejezni, hogy személyzetünk nem tudott hasonlóan pozitív eredményt elérni.
Ez azért is különösen szomorú, mert munkatársaink kedvessége és vendégszeretete rendre a legmagasabb pontszámokkal van kitüntetve a Szállásvadász vendégei által hagyott értékelésekben. Ezúton is elnézését kérem, ha kollégáink viselkedése bármiben kivetnivalót hagyott maga után. Bejegyzését továbbítottam az éttermi vezetőségnek további intézkedésre. Az öltözködést illetőn minden vendégünknek jelezzük, hogy lehetőleg zárt lábbeliben jöjjenek étkezni - ezt főként az ő- és kollégáink biztonsága érdekében kérjük.
Szeretném még egyszer megköszönni, hogy leírta tapasztalatait, mivel vendégeink visszajelzései mentén tudunk a leghatékonyabban fejlődni, hogy mindig jobb szolgáltatást nyújthassunk. Egyben reménykedünk benne, hogy ha valamikor a jövőben bizalmat szavaznak nekünk, javíthatunk majd a most kapott értékelésünkön, és egy 100%-ban tökéletes vakációval tudjuk Önöket kiszolgálni. A viszontlátásban bízva üdvözlettel: Nagy Péter, E-commerce manager
2024. július 26., Nagy Péter, Ensana Thermal Hévíz