Gaby étterem értékelései

Lájkold vagy oszd meg Gaby értékeléseit!

Olvasd el Gaby étterem értékeléseit!

50 éves érettségi találkozó -

Aquarell Hotel Aranyhegy Étterme Cegléd

2018. májusban, csoporttal járt itt
Értékelt: 2018. június 28.
Osztálytársaikkal itt tartottuk a találkozónkat.Elégedettek voltunk mindennel.A séf hozzáállása rendkívüli volt,számunkra külön szervírozott ételekkel,csodás tálalással.Jól éreztük magunkat köszönet érte a szálloda alkalmazottjainak.A medencék vize tiszta,kellemes hőfokú volt.
Értékelt: 2015. szeptember 4. - 3 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Megláttuk az étterem csábító búbos kemencéjét,így betértünk ebédelni. Nagy reményekkel rendeltünk az étlapról-gazdag húslevest és tihanyi csigát vanília öntettel. A pincér érdeklődésünkre elmondta a csiga kemencében készül,majd pár perc után egész tepsivel hozott mutatóba. Nyugodtan vártuk a levesünket,bízva finomságában és mennyiségében/megjegyzem nem vagyok nagyétkű/ Itt ért bennünket a nagy csalódás !
Halat,s mi jófalat ! -

Halászkert Étterem Balatonfüred

Értékelt: 2015. szeptember 2. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Balatonfüredi kedvenc éttermünk,húgom aki nincs oda a halételért mindig jó ízűen fogyaszt. A kert helységben ültünk le,hála a napernyőknek kellemes volt a 37 fok ellenére. Remek fogasfilét kértünk chardonnay mártással. Pincérünk mosolygós,jó kis zenit bort ajánlott a Figula pincészettől. Jó hangulatban ebédeltünk,majd mivel nem tudtunk megbirkózni adagunkkal becsomagolták vacsorára.
2015. júliusban, családjával járt itt
Értékelt: 2015. szeptember 2.
Több éve járunk nyáron a Kékszalag vitorlás versenyre,de nem jutott időnk,hogy ellátogassunk erre a pazar helyre. Természetesen tele volt délelőtt 10-11 között. Végre sikerült egy szabad asztalt találnunk,szinte le sem ültünk ott termett a legidősebb tulajdonos,kedvesen invitált,hogy megmutassa a napi ajánlatot.
Csodás születésnap ! -

La Toscana Bisztró Cegléd

2014. szeptemberben, családjával járt itt
Értékelt: 2014. december 2. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Felejthetetlen születésnapot családdal töltöttük el. Már előtte a barátnőmmel együtt megbeszéltük a fogásokat a tulajdonos úrral. A hozzáállása példaértékű volt,remek ajánlatait szívesen fogadtuk. Várakozás enyhítésére pestot kaptunk pirítóssal. A két fajta leves finom,ízletes és elegendő volt. Többféle remekül elkészített hús/szűzérme,csirkemell,cscomb,kacsa/került asztalunkra.
2014. júliusban, családjával járt itt
Értékelt: 2014. augusztus 9.
Szinte mindennap megengedhettük,hogy itt ebédeljünk. A heti menü választék egyszerű,finom,házias.Udvarias,mosolygós pincérek,a kiszolgálás aránylag gyors,gördülékeny.A kerthelyiség hangulatos.Az étlapról választott tihanyi apát kedvence remek volt.A Balaton csak pár méterre található innen,így ebéd után csak átsétáltunk a szabad strandra.
Révfülöpi kirándulás -

Gomba Étterem & Pizzéria Révfülöp

2014. júliusban, családjával járt itt
Értékelt: 2014. augusztus 9. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Séta közben találtunk rá erre a kör alakú étkezdére. Szerencsére helyet is sikerült kapnunk. A pincérek kedves mosolygós arccal hozták az étlapot,majd hamarosan megkaptuk a burgundi kacsamellet,kísérőnek finom vörös bort. Az étel minőségére többször rákérdeztek,szeretnénk e még valamit fogyasztani stb. Fizetés után reményüket fejezték ki,hogy máskor is jöjjünk szeretettel várnak.
Csodás panoráma -

Kisfaludy-ház Badacsony

2013. júliusban, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2013. augusztus 9. - 2 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Kissé fárasztó gyalogtúra után megérkeztünk a csodás Balatoni panorámát mutató Kisfaludy házba. Azonnali kedves fogadtatás,már kaptuk is az étlapot. Szépen szervírozott ételek/ nem kis adag/rövid idő alatt érkeztek,míg gyönyörködhettünk a kilátásban. Gyermek adagot is választhattunk,ami tetszett,nem sok helyen van ilyen.