airotkiv93

Regisztráció2016.01.15
Utoljára itt2023.10.20

Kiváló 2016. július 6.gyerekekkel járt itt
Nyaralásunk utolsó napján a hazaút előtt tértünk be ebédelni. 11 órakor léptünk be az étteremben, amikor mondták a felszolgálók, hogy délben nyitnak, de ez nem volt gond készségesen egy asztalhoz vezettek minket. Délben már előttünk is volt az étel. Nagy pozitívum, hogy egy óriási játszószoba van kialakítva a gyerekeknek tele igényes játékokkal.
5Ételek / Italok
5Kiszolgálás
5Hangulat
Szörnyű 2016. május 4.gyerekekkel járt itt
2016. januárjában négy éjszakát töltöttünk el a férjemmel és 2 éves kislányunkkal szállodában és egyáltalán nem voltunk megelégedve a szolgáltatásokkal. Kezdjük a szállodai szobánkkal. Az 1008-as szoba lakói voltunk. Ami legelőször szembetűnt, hogy nem padlószőnyeg, hanem laminált parketta volt a padló burkolata.
3Étkezés
Felhasználó fényképei:
CE Plaza Hotel Siófok - CE Plaza Hotel Siófok - CE Plaza Hotel Siófok - CE Plaza Hotel Siófok - CE Plaza Hotel Siófok - CE Plaza Hotel Siófok - CE Plaza Hotel Siófok - CE Plaza Hotel Siófok - CE Plaza Hotel Siófok - CE Plaza Hotel Siófok - CE Plaza Hotel Siófok - CE Plaza Hotel Siófok - CE Plaza Hotel Siófok -
Még több kép (10 db) >>
Kiváló 2016. október 17.a párjával járt itt
2016 októberében 3. házassági évfordulónkat ünnepeltük itt a férjemmel. A személyzet nagyon kedves, készséges, mosolygós. Az ételek finomak, bár egy-két fogásnál elfelejtették a sót használni. Nagyon széles a választék, mindenki talál fogára valót. A szoba tisztáságára azért adtam 3-at, mert foltos volt a függöny és még egy szép kis pókháló is díszelgett az egyik sarokban.