Aranka

Regisztráció2013.04.26
Utoljára itt2017.03.01

Kiváló 2017. február 28.barátokkal járt itt
2017. februárban 3 alkalommal étkeztünk az étteremben barátnőmmel. A panzió, ahol laktunk, ide adta az ebéd, vagy vacsorajegyet. 15 féle ételből lehetett választani. Az ételek nagyon finomak, a mennyiség pedig irtózatosan nagy volt. Második és a harmadik alkalommal már csak fél adagot kértünk, az is bővel elég volt.
5Ételek / Italok
5Kiszolgálás
4Hangulat
Kiváló 2015. június 9.barátokkal járt itt
2015. április hónapban látogattunk el barátnőmmel a Hotelba. 3 napra terveztük a kiruccanást, de olyan jól éreztük magunkat, hogy hosszabbítottunk! Szarvas gyönyörű város, a hotel pedig minden képzeletünket felülmúlta. Kedves fogadtatásban volt részünk, a hotel személyzete nagyon kedves, segítőkész volt.
5Étkezés
Felhasználó fényképei:
Liget Wellness & Konferencia Hotel Szarvas - Liget Wellness & Konferencia Hotel Szarvas -
Kiváló 2013. április 26.barátokkal járt itt
2012. novemberben voltam barátnőmmel Bogácson, a Villa Bridge Panzióban. A reggelit és a vacsorát a Vadvirág étteremben rendeltük meg. Mivel éppen a Márton-napi ünnepség alkalmával érkeztünk Bogácsra, így különleges libafalatokat is megkóstolhattunk az étteremben. A kiszolgálás, az ételek minősége, mennyisége fantasztikus.