dinuka26

Regisztráció2013.07.29
Utoljára itt2022.03.29

2014. október 22.gyerekekkel járt itt
Nagy részben elégedettek voltunk a szállodával. A reggeli finom volt, a vacsora is kiváló. Tökéletes az elhelyezkedése a központban van, minden látnivaló pár perc alatt megtekinthető. A látnivalók terén, viszont nincsenek felkészülve nem sok segítséget nyújtottak. A szobák tiszták és szépen berendezettek voltak.
5Étkezés
Kiváló 2018. május 24.gyerekekkel járt itt
Tavasszal töltöttünk el családommal 4 éjszakát a Béke Hotelben Hajdúszoboszlón. Voltunk már itt, tehát nem ismeretlenül vágtunk neki a 420km-es útnak. A szálloda színvonala még mindig tökéletesen megfelelő, semmit sem vesztett az elmúlt 10 évben sőt! ***A személyzet nagyin kedves, minden kívánságunk percek alatt teljesült!
5Étkezés
Kiváló 2014. december 4.gyerekekkel járt itt
Még középiskolai kiránduláson jártam a Lakoma étteremben, akkor annyira megfogott a hely, hogy tudtam ide még vissza KELL jönnöm! Idei év júliusában Keszthelyen nyaralt a család, és eszembe jutott, hogy annak idején hol is evett az osztály :) Férjemmel, két kisfiammal indultunk el felderíteni az éttermet, mert már csak halványan emlékeztem az utcára, de sikerült!