Lizike

Lizike adatlapja

nem ismert
Ilyen vagyok
Környezettudatos  •  Ár-érték figyelő  •  Luxust szerető utazó  •  Nyugalomra és csendre vágyó  •  Természetbarát  •  Akció-figyelő  •  Gyógyvízben ázó  •  Wellness-mániás
Regisztráció2016.05.05
Utoljára itt2019.11.24

2016. november 26.a párjával járt itt
2016 nyarán töltöttünk három éjszakát a szállodában. Szálloda kívül-belül nagyon szép,kellemes szökőkutas park van előtte. Szobánk megfelelő volt ,étkezés szintén,pincérek udvariasak de időnként túlterheltek. Félpanziós ellátás is jó volt. Egyetlen negatívum volt ,a szobához nem járt fürdőköntös ,recepción lehetett bérelni meglehetősen borsos áron.
4Étkezés
Gyenge 2019. május 13.gyerekekkel járt itt
2019. 05. 10-12 -én voltunk vendégek párommal és 8 éves unokánkkal Zsory hotelben. Földszinti szobát kaptunk/109/. Szobába belépve és körülnézve kissé csalódottak lettünk. Nem volt a szobában semmilyen üllő alkalmatosság. A teraszon is csak két rozzant műanyagszék árválkodott. Ezeket voltunk kénytelenek bevinni a szobába ha leakartunk ülni.
4Étkezés
Átlagos 2019. november 24.a párjával járt itt
2019. november 17-23 ig voltunk a panzióban párommal. Nyugdíjas akcióval mentünk,így az ár-érték arány megfelelőnek volt mondható. Kellemes nyugodt környék ,igaz a fürdőt és a Járja hotelt, ahol az étkezésünk volt, kb 10 perc sétával értük el. Számunkra ez nem okozott gondot a kellemes őszi időben.