Élmények első kézbőlGasztronómia, utazás, programok... Engedd, hogy inspiráljunk!
Molnár Ibolya
8000
Itt járt már

Molnár Ibolya adatlapja

8Értékelés
8
0
0
0
Bemutatkozás
Ibolya vagyok, 2 éve nyugdíjas. Amíg egészségem engedi, szeretném élvezni az életet férjemmel, és ezért mindent megteszek. Anyagi lehetőségeinkhez mérten minden évben elmegyünk egy pár helyre pihenni, wellneszezni. Szeretjük a jó ételeket, borokat. Szeretem megosztani akár jó, akár kevésbé jó élményeimet, tapasztalataimat másokkal.
Regisztráció2013.04.29
Utoljára itt2013.10.26

Néhány kiemelt értékelés

2013. április 30.a párjával járt itt
2012. tavaszán voltunk Sümegen, a Hotel Kapitányban. A könnyen, egyszerűen megközelíthető hotel-épület már kívülről is felhívja magára a figyelmet, mivel nagyon impozáns. Hasonló trendet mutat a szoba, nagyon szép, mindennel felszerelt, elegáns. Félpanziót kértünk, nem csalódtunk.
5Személyzet
3Tisztaság
4Ár / érték arány
5Kényelem
4Szolgáltatások
5Étkezés
5Elhelyezkedés
2013. szeptember 20.barátokkal járt itt
Idén másodszor jártunk a kehidai Termál Hotelben, miután az éppen egy évvel ezelőtti üdülésünk nagyon jónak volt mondható. Most azért vettem a fáradságot egy új értékelés "papírra" vetésének, mert változásokat tapasztaltam, és sajnos ezek a változások negatívak. A szobáról nem tennék említést, de a hotel éttermének színvonala sajnos romlott.
4Személyzet
4Tisztaság
4Ár / érték arány
4Kényelem
4Szolgáltatások
3Étkezés
5Elhelyezkedés
Kiváló 2013. április 29.a párjával járt itt
2012. tavaszán jártam férjemmel utoljára Tapolcán, a Pelion Hotelben. Ez talán már a negyedik vagy ötödik ott-tartózkodásunk volt, szeretünk visszajárni. A hotel recepcióján mindig kedvesek, készségesek. Kérésünkre mindig ugyanazt a szobát kapjuk, a kinti medence felett az egyik szinten, szeretünk az erkélyről lenézni a vízre.
5Személyzet
5Tisztaság
4Ár / érték arány
4Kényelem
5Szolgáltatások
5Étkezés
5Elhelyezkedés