pevi

Regisztráció2013.06.10
Utoljára itt2020.07.05

Kiváló 2013. június 10.a párjával járt itt
az étterem nagyon hangulatos, egyedi. a szálloda vendégeként félpanziós ellátást kaptunk, ezért a reggeli és vacsora kínálatot is lehetőségünk volt "élvezni " és ezáltal értékelni is. az étlap változatos és széleskörű. a reggeli sokféle, bőséges,a vacsora is frissen készült, forró, ízletes, az adag több , mint elegendő.
5Ételek / Italok
5Kiszolgálás
4Hangulat
Kiváló 2013. június 10.a párjával járt itt
egy hetet töltöttünk el hotelben, tavaly kora ősszel. nagyon jól éreztük magunkat, mind a szállás , mint pedig az ellátás tekintetében. a szobánk tágas, világos, tiszta volt, praktikus, modern bútorokkal berendezve. az étterem szép, áttekinthető, kényelmes, modern, a felszolgált ételek ízletesek, az adagok bőségesek voltak.
5Étkezés
Kiváló 2013. június 10.a párjával járt itt
az elmúlt évben néhány napot sikerült Szegeden töltenünk. több alkalommal is ebédeltünk és vacsoráztunk is társasággal az étteremben. többféle ételt megkóstolunk, ezért bátran kijelenthetem, hogy nagyon jó véleménnyel vagyunk róla. az adagok hatalmasak, ízletesek, az étlap változatos. a kiszolgálással tökéletesen elégedettek voltunk.