A Hotel Szieszta a soproni Lővérek egyik legszebb részén helyezkedik el, gyönyörű zöld környezetben, a történelmi városközponttól 15 percnyire. A szálloda kényelmes, erkélyes szobái csodálatos kilátást bizotsítanak a környező erdőkre.
2013. augusztusba jártunk a szállodában. Igazi szoc. reál hotel,azt hittük a 80-as évekbe csöppentünk vissza. A szoba felújításért kiált. A fürdő tiszta vízköves, a zuhanyfüggöny penészes. A szobákat a 3 éjszakás nyaralásunk alatt egyszer sem takarították. A félpanziós svédasztalos étkezés igen szerény,olcsó kategóriás felvágottakat, zsemlét takart.
Vacsora az kielégítő volt,de hiányzott a házi desszert,vagy a gyümölcs ,esetleg fagyi a vacsora végére. Úgy hiszem nem kívánkozom ide vissza. Esetleg egy alapos felújítás után!
A szoba koszos,igénytelen bútorzat nagyon régi igazából kidobásra érett. Személyzet nem mondható barátságosnak vagy segítőkésznek, kivétel ez alól egy Krisztina nevű hölgy. A reggeli mindennap ugyanaz, edények koszosak. Wi-fi nincs a szobákban, a nappaliban van de az is ledob 5 percenként. Nagy csalódás volt, többet nem mennék vissza,csak felújítás után.
A szálloda már kívülről is felújításért kiált. Standard szobát rendeltünk. (Ez ott a felújított szobát takarja, a classic a régiesebb. ) Megérkezéskor tévedésnek hittük, de a "felújított" szoba volt amiben elhelyeztek. Majdnem azonnal hazaindultunk, csak ugye a gyerekek. Panelház minőség, klíma csak az étkezőben és a játszószobában, de az sem mindig üzemelt.
Az ajtón ablakon nincs szúnyogháló, éjjel nem csak meleg de szúnyogok is. . . Az ágy kicsi és kényelmetlen. 9-emelet 3-lift van, gyakran várni kell rá perceket. Étkezés nem volt rossz, de 5-nap után elég egysíkú, fantáziátlan. Olcsó felvágottak és gyümölcslevek szúrták kissé a szemem. Nagy a zsúfoltság, főleg reggelinél kb. 270 szoba van. A grillvacsora tetszett. A nemdohányzó szoba fürdőjében állandó cigiszag. Talán a szellőzőből. Fürdő részleg -welnessnek túlzás hívni- kicsi de kellemes, konditerem jó. (Futópad nincs) Személyzet kedves, ezzel nem volt gond. Az egészről egy szot-üdülő jut eszembe, az akkori színvonallal. Nem drága, de nem érte meg az árát. A mostani ár feléért sem mennék oda még egyszer. A képek alapján sem tűnt nagy durranásnak, de annál sokkal gyengébb, mint amit azok sugalltak. Én biztos elvennék egyet a három csillagból. Lehet túl sokat vártunk.
4Személyzet
2Tisztaság
2Ár / érték arány
1Kényelem
2Szolgáltatások
3Étkezés
4Elhelyezkedés
Hotel Szieszta válasza
Kedves Vendég,
Köszönjük, hogy vette a fáradtságot és megírta véleményét. Számunkra minden vendégvisszajelzés fontos, sokszor segíti munkánkat és megerősít bennünket a fejlesztések irányában. Sajnáljuk, hogy negatív tapasztalatokat is szerzett nálunk és bízunk benne, hogy pihenésük összességében nem volt rossz.
Annak ellenére, hogy vendégeink nagy többségének véleménye és visszajelzése nem egyezik az Ön által leírtakkal, mindent megteszünk azért, hogy az Ön által jelzett észrevételeket megvizsgáljuk és ahol szükséges, kollégáink szakmai tudását továbbfejlesszük. Az ismert mondást szem előtt tartva – „soha ne mondd, hogy soha” – bízunk benne, hogy a jövőben lesz alkalmunk Önnek bizonyítani, hogy „Sopronban legjobb Sziesztázni”.
Ha humorosan szeretném szemlélni a Sziesztában töltött egy hetet, akkor mondhatom, hogy múzeumban voltam, azonban a humorérzék egy idő után megkopik. Mert nem arra fizettem, hogy a '70-es évekbe röpítsenek, hanem, hogy az interneten kínált színvonalon pihenhessem ki magam.
Azonban a szobák nem voltak kellően tiszták, a fürdőszobában linóleum volt a padlón, amelyen tusolás után csatakban állt a víz és hosszú ideig fel sem száradt. Az étel minősége és íze változó volt. Kifejezetten felháborított azonban, hogy a vacsorához felszolgált vizet műanyag vödrökben - a vendégek szeme láttára - hordták az étterembe és döntötték az italautomatákba. A látvány is rémes volt. . . Mint a marháknak a vályúba. . . A személyzet egy-két kivételtől eltekintve rém arrogáns és felületes volt. Egyik este a bárban egy nagyobb asztaltársasággal ültünk és a pincér nem volt hajlandó lámpát gyújtani, mondván, hogy az asztalon egy palack ásványvíz hever, amit nem helyben vásároltunk. Még szép, hogy nem. . . a bár méreg drága és minden kiszolgáló utálatos és életunt volt. Ezt a viselkedést természetesen bepanaszoltuk. . . Szóval ha bárki megkérdezné adott esetben, hogy ajánlja-e ezt a szállodának csúfolt SZOT üdülőt akkor kapásból nemmel felelnék. . .
Többször nyaraltunk már Sopronban, a Szieszta Hotelben ez volt az első látogatásunk. De az utolsó is! Gyönyörű helyen egy régmúltat idéző, megkopott szálloda. A személyzet mintha szintén a régmúltból ragadt volna itt, még visszaköszönni is csak a 3. napon tudtak a recepción.
A takarítás kimerült a szemetes kiürítésében, az étteremben piszkosak a terítők, senki nem veszi a fáradtságot, hogy odafigyeljen a vendégek kiszolgálására. Terítéket vadászni kell, az étel választéka gyenge, és másfél órával a zárás előtt már csak töredéke található a választéknak (azt hogy bent a személyzet éppen lakmározik és csomagol, annak "szerencsére" szemtanúi lehettünk. Nekünk bezzeg nem jutott. Összességében elmondhatjuk, az elmúlt 24 évben remek nyaralásaink voltak, ilyen rossz emlékű kiszolgálásban az ország egyetlen helyén sem volt részünk. Sajnáljuk, hogy éppen a kedvenc országrészünkben találtunk egy ilyen idejétmúlt szállodát. A környék adottságai alapján sokkal többre érdemes, de ahhoz a személyzet szemléletének megváltoztatására lenne szükség. Ehhez kívánunk sok sikert.
1Személyzet
1Tisztaság
3Ár / érték arány
3Kényelem
2Szolgáltatások
1Étkezés
3Elhelyezkedés
Hotel Szieszta válasza
Tisztelt Jóvér György Úr!
Köszönjük, hogy vette a fáradtságot és megírta véleményét. Számunkra minden vendégvisszajelzés fontos, sokszor segíti munkánkat és megerősít bennünket a fejlesztések irányában. Sajnáljuk, hogy negatív tapasztalatokat is szerzett nálunk és bízunk benne, hogy pihenésük összességében nem volt rossz.
Annak ellenére, hogy vendégeink nagy többségének véleménye és visszajelzése szöges ellentétben áll az Ön által leírtakkal, mindent megteszünk azért, hogy az Ön által jelzett észrevételeket megvizsgáljuk és ahol szükséges, kollégáink szakmai tudását továbbfejlesszük. Az ismert mondást szem előtt tartva – „soha ne mondd, hogy soha” – bízunk benne, hogy a jövőben lesz alkalmunk Önnek bizonyítani, hogy „Sopronban legjobb Sziesztázni”.
Eszter kedvessége a recepción (szobacsere), a wellness recepciós hölgy, illetve a reggeli szobaszám kérő idősebb úr kedvessége kiemelkedő volt. Minden egyéb szörnyű. A vacsoránál egyszer sem kérdezte senki, kérünk e italt a vacsorához…. A wellness kicsi és zsúfolt volt, annak tisztaságával sem voltunk megelégedve. Sajnos, ide biztosan nem fogunk visszatérni.
2Személyzet
3Tisztaság
3Ár / érték arány
5Kényelem
1Szolgáltatások
1Étkezés
5Elhelyezkedés
Hotel Szieszta válasza
Köszönjük visszajelzését! Sajnáljuk, hogy negatív élményekkel távoztak szállodánkból! A visszajelzések alapján igyekszünk minden szolgáltatásunkat a maximális színvonalra emelni! Reméljük adnak szállodánknak még egy esélyt, várjuk vissza Önöket!
2024. augusztus 20., Steininger Kata, Hotel Szieszta
A wellness részleg:A víz hideg wellneshez képest! Az infra szauna és gőzkabin ami értékelhető! A reggeli bőséges svédasztalos a vacsorát nem értékelem! A pincér felszolgálás közben rágózik,a zakó rajtuk szét engedve a csapvizet eladják ásványvíznek! A szoba tisztasága tűrhető igaz ahogy mások is jelezték poloska is járt hozzá!
Kezdem : - A parkolóból nem akadálymentesített a bejárat. - A parkolóban sárba lép az ember amit nincs hol megtisztítani - A parkolóból úgy néz ki a Hotel főbejárat, mintha egy gazdasági bejáró lenne, vagy egy oldalbejáró. A bejáratnál szemét , karácsonyi szalma bála, . . .
stb - Az előtérben , a recepció még elfogadható - A szoba tiszta, de nagyon igénytelen, repedezett tapéta, igénytelen festés, öreg és kicsi fürdőkád . . . stb - Dohányfüst szagú a szoba ! ! ! ! ! ! ! - Az ételek jellegtelen ízűek , kicsi a választék, bár bőséges - A wellnessben algától, csíkos volt az úszómedence oldalfala, de az aljzat fugák is feketék voltak a sarkokban - ROSSZ VOLT A NYÍLVÁNTARTÁSUK MERT 3 NAPRA FIZETTEM ELŐ, DE A MÁSODIK NAP DÉLUTÁN AZ ALVÁSBÓL FELÉBRESZTETTEK ÉS MEGKÉRDEZTÉK MIKOR HAGYOM EL A SZOBÁT ? ? ? ?
3Személyzet
3Tisztaság
3Ár / érték arány
2Kényelem
2Szolgáltatások
2Étkezés
2Elhelyezkedés
Hotel Szieszta válasza
Kedves Kiss Ákos! Sajnáljuk, hogy negatív véleménnyel távozott szállodánkból! A főbejáratnál rámpa a mozgáskorlátozott vendégek részére került kialakításra. Jelenleg szállodánk teljes körű felújításon esik át. A Recepción jelezve kollégáink biztosan segítettek volna egy másik szobát találni Önöknek, például akár legújabb 4* kategóriájú Deluxe szobánkat.
Az éttermünk és konyhánk mindig figyel az ételek változatosságára, sajnáljuk, ha az Ön tetszését nem nyerték el ételeink. A szállodáról szóló észrevételét továbbítjuk illetékes kollégáink felé, hiszen ebből tudunk javulni és épülni! Reméljük viszont köszönthetjük Önöket a már megújult, 4*-os Hotel Sziesztában!
2024. február 29., Steininger Kata, Hotel Szieszta
A klasszikus szobát választottuk, amiről a neten néztünk fotókat. Sajnos a valóságban sokkal rosszabb a szállás. A szoba leélt volt és kellemetlen szag terjengett. És ez volt a második szoba, amit kaptunk. Az első még rosszabb volt. A fürdőszoba gyalázat, undorodva léptünk be. Nagyon büdös. A wellness és étkezés rendben volt.
3Személyzet
2Tisztaság
4Ár / érték arány
1Kényelem
3Szolgáltatások
4Étkezés
4Elhelyezkedés
Hotel Szieszta válasza
Kedves Mónika! Nagyon sajnáljuk, hogy csalódottan távoztak a szállodából! Sajnos a Classic szobáink még nem kerültek felújításra,folyamatosan haladunk fentről lefelé! Választható már a Deluxe szobánk is, ezek a 7-8-9. emeleten vannak csodálatos panorámával és ezek már 4*-os kategóriájúak!
2024. február 21., Varga-Burkon Adrienn, Hotel Szieszta
Borzasztó! 5 napot vártunk a takarításra,kétszer szóltunk a recepción, mert a teraszról be hordtuk a nemes vakolatot, amit aztán egy seprővel besepertem egy sarokba. A szemetet én vittem ki 3 nap után mert már bűzlött! Sopron leg nagyobb szállodájában semmi időtöltési lehetőség. A wellness-ben mint a heringek!
A egész kritikán aluli, és nem a felújítás miatt! ! A kihelyezett játékgépekhez egy nem működő zsetonautomata párosul! ! ! Az ételek jók voltak,az étteremben a vacsoránál nincs italos pincér, egy darab víz adagoló áll rendelkezésre, ahol sorba lehet állni!
Az értékeléseket az Ittjártam.hu felhasználói írták, és nem feltétlenül tükrözik az Ittjártam.hu véleményét.
Ön a tulajdonos, üzemeltető?
Használja a manager regisztrációt, ha szeretne válaszolni az értékelésekre, képeket feltölteni, adatokat módosítani! Szívesen értesítjük arról is, ha új vélemény érkezik.
• OTP SZÉP kártya • K&H SZÉP kártya • MBH SZÉP kártya
Parkolás info
• Sorompóval zárt parkoló, kamerával felügyelt: 900 Forint / éj (Foglalás nem szükséges)
Kisállat bevihető
• Nagy testű kutya, 20 kg-ig: 4000 Forint / nap (Foglalás nem szükséges) • Macska, 10 kg-ig: 4000 Forint / nap (Foglalás szükséges)
Étkezés
• bankett rendezési lehetőség • étterem / kávézó • gluténmentes étkezési lehetőség • laktózmentes étkezési lehetőség • vegetáriánus étkezési lehetőség • étterem • bár