Sorba veszem: -érthető, hogy az akkori árakat már nem lehet tartani, -A szoba kényelmes ,de benne az ágybetét kissé puha volt,úgy gondoltunk,hogy ezért a két éjszakáért nem cseréltetjük ki, -Az étkezésben közel sem volt olyan választék mint régen, a reggelik finom péksüteményei eléggé szárazak voltak,de ez ne zavarja Önöket, mert sok minden finom volt,és a kiszolgálószemélyzet kitűnőre vizsgázott, -kissé távol voltunk,mondjuk, nem használtuk hangosan a TV-t és nem horkoltunk. Valószínű, hogy máskor is meglátogatjuk Önöket és a nyári idényben a napi strandolást is igénybe vesszük. ( Tavaly is többször voltunk. )
Köszönettel és Üdvözlettel, Fekete Józsefné.
Thermal Hotel Visegrád válasza
Tisztelt Fekete Józsefné!
Köszönjük szépen, hogy megosztották velünk szállodánkban szerzett észrevételeiket.
Igyekszünk nagy figyelmet fordítani Vendégeink véleményére, és célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokat biztosítsunk, amivel kellemessé tehetjük szállodánkban való tartózkodásukat.
A szobai ágymatracokra vonatkozóan, sajnálattal olvastam észrevételét, melyet amennyiben a helyszínen jelez Kollégáimnak, azonnali matrac cserét ajánlhattunk volna fel Önnek, mely nem vett volna igénybe 15 percnél többet.
Az ételkínálatra vonatkozóan tájékoztatom, hogy szállodánk konyhája szigorú sztenderdek alapján dolgozik annak érdekében, hogy valamennyi vendégünk igényeit kielégítse. Az főétkezések alkalmával minden esetben salátabárt, 4 féle hideg előételt, kétféle levest, legalább négyféle főételt kínálunk, melyek közül egy szárnyas, egy négylábú, egy hal, egy vegetáriánus fogás. Továbbá kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy ezen ételek tükrözzék a hagyományos magyar és a nemzetközi konyha ízvilágát. Nagy hangsúlyt fektetünk a különleges igények kielégítésére (allergia és ételérzékenységek, valamint kímélő ételek) valamint desszertet minden esetben minimum 4 féle desszertből álló desszertbüféről választhatnak vendégeink.
Bízunk benne, hogy a fentiek ellenére a jövőben ismét vendégünkként üdvözölhetjük Önöket!
Üdvözlettel:
Paczné Nagy Zsófia
Guest relations manager
2018. július 9., Paczné Nagy Zsófia, Thermal Hotel Visegrád