Nem csak legényfogó, vendégfogó is... :)

Legényfogó Kisvendéglő EgerLegényfogó Kisvendéglő Eger a térképen

Kiváló 2017. decemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2018. január 13.
Karácsony előtt pár napot Egerben töltöttünk, és már első este kimentünk Szépasszony völgye, hogy vacsorázzunk. Nem ismertük a helyet, a kínálatot, hisz most jártunk ott először. Találtunk jó pár éttermet, és feltettük a kérdést magunknak, na most melyikbe?! Végül is a legszebbnek, leghangulatosabbnak ezt az éttermet találtuk, még kintről nézve is, tehát bementünk. Nem bántuk meg... Az étteremben a karácsonyi dekoráció, az asztalokon szintén kis feldíszített "fenyőfácskák" ünnepi hangulatot árasztottak, és közben halk zene is szólt. Érkezésünkkor a szimpatikus, kedves felszolgáló rögtön jött, vette fel a rendelést, igaz előtte megkérdezte kérünk-e valamit ami az Ő éttermük specialitása. Nem kértünk.. Kértünk falusi tyúkhúslevest, rántott szeletet, és sztrapacskát. A leves jó meleg volt, sok tészta benne, na és persze a husika. A rántott szelet frissen készült, finom, omlós volt, a sztrapacska tehéntúróval /igen, mert a juhtúrót nem szeretem/ szintén nagyon finomra "sikeredett". Külön díjazást érdemel maga az étlap is, ugyan is benne minden ételről ott volt a fénykép is, tehát könnyebb volt a választás. A pincér nem volt tolakodó, de azért szemmel tartotta a vendégeket, mert amint jelzett valaki, már ment is az asztalhoz. Tehát csak ajánlani tudom mindenkinek aki szereti az igazi magyaros ételeket, de ha különlegességre vágyik, azt is megtalálja itt.
Legényfogó Kisvendéglő Eger - Étel/italLegényfogó Kisvendéglő Eger - Étel/italLegényfogó Kisvendéglő Eger - BelsőLegényfogó Kisvendéglő Eger - Külső kép

Legényfogó Kisvendéglő további értékelései

2021.07.12gyerekekkel
Végre már..., a covid "szorítása" enyhülni látszott, s eljutottunk Egerbe. Mivel hogy nem csak borért jöttünk így meglátogattunk egy új helyet, annál is inkább mert gyermekünknek szülinapja volt. A hely tiszta a kiszolgálás lassú, vontatott, de megértem hiszen kezdő pincérrel álltunk szemben. Az...
2020.05.17barátokkal
Hosszú hétvégét töltöttünk egy közeli szállodában de az ebédet és a vacsorát is itt fogyasztottuk el.Minden ételük nagyon finom és házias.A cipós levesek verhetetlenek a sültek frissek, ízletesek,a halak még az ínyenceknek is kiváló.A kiszolgálás kifogástalan,a borok különleges választékkal...
2019.07.07családjával
Évek óta is járunk.... Ár érték arányban mindent visz. A legnagyobb kedvenc a cipos levesek! A Dobó kardja mesés....
Agria Vintage Apartman Eger - Egri kikapcsolódás
Egri kikapcsolódás
2024.09.01-ig
Agria Vintage Apartman Eger
Lifestyle Hotel Mátra Mátraháza - A Mátra felfedezése a legjobb áron
A Mátra felfedezése a legjobb áron