Böngéssz a legfrissebb értékelések között!

Értékelt: 2019. június 4. 8:24 - 1 látogató hasznosnak vélte
A Hamika büfé teraszán leülve dilemmáztunk a fiammal, hogy halat együnk vagy lángost. Végül a lángos mellett döntöttünk, mely frissen sült, de nem volt az igazi. Túl tömör volt a tésztája és sótlan. Néztem is, hogy talán azért, mert adnak talán édes pl. nutellás vagy lekváros lángost is, de nem. (Egyébként az enyhén sózott lángostészta nincs ellentétben az édes feltétekkel.

2019. májusban, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2019. június 4. 8:14 - 1 látogató hasznosnak vélte
A Terasz kávézó külön egység az étteremtől tán csak a tulajdonosi kör teremt a kettő között kapcsolatot. Negyed órával zárás előtt érkeztünk, de még beengedtek. Kértem két cent nemes birspálinkát az agárdiaktól, 790 ft volt, nem sok, nem kevés. A teraszról csodás a kilátás. Bizalomgerjesztő sütijeik vannak, rákérdeztem, hogy netán az Angello cégtől, kiderült, hogy igen.

Értékelt: 2019. június 4. 8:05
A Tamás borokat mindig is kedveltem, mint ahogy egyebként a kézműves termékeiket is a szörpöktől a lekvárokig. Nem szólva apa és fia, Jenő és Ervin könyveiről. Nem volt kétséges, hogy amikor Balantonfüred felé haladva Csopak felől az út szélén megláttam a delikátboltjukat, akkor rögtön lefékeztem és bementünk.

Értékelt: 2019. június 4. 7:57 - 1 látogató hasznosnak vélte
A Kincses bolt a Petrányi pincészet mintaüzlete alighanem a csopaki strandon, bejárattal az Örkény sétány felől is. Van némi harapnivaló is, jómagam a borokat réeszítettem előnyben. Az ifjú, csinos és dekoratív megjelenésű felszolgáló tisztában volt a házasítások összetételével, amit díjaztam.

4 értékelés
4 városban járt
2019. júniusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2019. június 4. 7:56
Mi egy hétvégére mentünk, az új építésű horgász faházba. A ház mivel új, nagyon szép tiszta. A felszerelés egy kicsit szűkös : 4 embernek 4 vizespohár és 4 csésze.... Igazából az árat tartottam túlzottnak. Június elején még nagyon kevés vendég volt így nem zavarta semmi a nyugalmunkat. Kiskutyát is vittünk ő nagyon élvezte a szabad életet.

3 értékelés
3 városban járt
4 feltöltött fotó
2019. májusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2019. június 4. 6:45
Már a szálláshely netes oldalán látott képek is ámulatba ejtettek, de élőben látni a szobánk erkélyéről a környező tájat, lenyűgöző volt. Csendes kis falucska Tapolcától pár km-re, a pihenésre vágyók számára tökéletes választás. Az aktív kikapcsolódásra is számos lehetőséget lehet találni a közelben: Csobánc-hegy megmászása, tapolcai tavasbarlang, sümegi vár.

Keress bennünket a Google+-on!