Böngéssz a legfrissebb értékelések között!

34 értékelés
309 értékelés
59 városban járt
884 hasznos szavazat
563 feltöltött fotó
Értékelt: 2020. július 30. 11:57 - 1 látogató hasznosnak vélte
Balatonberényi nyaralásunk során korábban itt nyaralt rokonaink javaslatára innen rendeltünk ebédet, ebédre olcsó menü kínálata van az étteremnek. Négyféle menü van, 1090-790 Ft-ig terjedő árral. Húslevest ettünk májgombóccal, és két adag milánói bordát, egy adag máglyarakást, ez utóbbi levessel a legolcsóbb menü, balatoni szinten rendkívül alacsony árnak felel meg.

10 értékelés
40 értékelés
18 városban járt
12 hasznos szavazat
4 feltöltött fotó
Értékelt: 2020. július 30. 11:11
Bátaapáti csodás hely, látni kell! ! ! ! Szállásnak a Naspolya helyett más szálláshelyet [moderálva - a szerk. ] javaslom! ! ! ! ! Perfekt, étkezni a Naspolyában lehet akkor is! Sajnos a Naspolya sokkal többet hirdet meg , mint amit ad! Kicsi szobák, csepp ablakok, alig kilátással, a fürdőház nem működik! ! !
Vendég
Értékelt: 2020. július 30. 10:50
Nagyon kellemes, teraszos szobát kaptunk gyönyörű kilátással. Élveztük, hogy vidám fecskéket is láthattunk! Pompás a kert, az ételek finomak, a személyzet figyelmes és kedves.

2020. júniusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2020. július 30. 7:45
Remek családias hangulat. Finom bőséges pizza! Jó helyen van és nem kell sokat várni. Szeretjük!
Vendég
2020. júliusban, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2020. július 30. 7:18
Két gyerekkel töltöttünk két éjszakát a hotelben, a pótágyakon is kényelmesen elfértek a gyerekek, a szoba tiszta volt és kényelmes, légkondicionált. Wellness részleg kiváló, ételek bőségesek, finomak, személyzet nagyon kedves és segítőkész... Szeretnénk még visszatérni máskor is.

Értékelt: 2020. július 30. 5:47
Szobát kellett cserélni,mivel a lenti szórakozóhely zenéje még csukott ablaknál elviselhetetlen volt,a másik szoba csak egy fokkal volt csendesebb,nem ajánlom senkinek. A welness szolgáltatások nem működtek,a recepció a weboldalon hirdetettel ellentétben a másik szállodában volt. Parkolni napi 750 ft ért nemigen lehettett,mivel minden hely foglalt volt.

Értékelt: 2020. július 29. 19:53
Nagyon hangulatos és gyönyörű a hely. Tökéletes kiszolgálás és ételek minden alkalommal. Eddig háromszor jártunk itt, de kifogástalan volt minden.

2 értékelés
2019. novemberben, családjával járt itt
Értékelt: 2020. július 29. 19:45
Régebben többször is jártunk itt. Igaz mindig halat, halászlevet ettünk. Az nagyon finom volt. Aztán betérünk egy szülinapon. A halon kívüli kínálat nagyon gyenge. Csirke meg 1-2 sertés fogás. Tesóm csirkét kértek, ami nyers volt. Ketten sült császár húst, amit ehetetlenre égették szét. Nem beszélve a csemege uborkáról, aminek köze se volt hozzá, valami puha rossz ízú halovány zöld förmedvény.

23 értékelés
10 városban járt
10 hasznos szavazat
29 feltöltött fotó
2020. júliusban, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2020. július 29. 17:38
Már évek óta visszajárunk Bükfürdőre,de eddig még nem jártunk ebben az étteremben. Most valahogy mégis betévedtünk,és nem bántuk meg. Az étlap alapján kellemes vacsorára számítottunk,és nem is kellett csalódni. Az étel finom,a kiszolgálás semmi kívánni valót nem hagy. Sőt,még nem hallottam olyant felszolgálótól,hogy majd akkor fogja hozni a következő innivalót,ha ez elfogyott,nehogy megmelegedjen addig.

80 értékelés
110 értékelés
82 városban járt
69 hasznos szavazat
710 feltöltött fotó
2020. júliusban, családjával járt itt
Értékelt: 2020. július 29. 13:40
A távolságtartás miatt sajnos csak most jött össze a család az elmaradt szülinapok, anyák napja és érettségi vizsga, illetve már a sikeres egyetemi felvételi megünneplésére. Ezt a különleges helyet választottuk mindenki kívánságára. A futószalagon finomabbnál finomabb ételek csábítottak. Remek hangulat,ínycsiklandozó ételek. Minden különlegességet megkóstoltunk.

Keress bennünket a Google+-on!