Böngéssz a legfrissebb értékelések között!

Értékelt: tegnap, 22:16
Mozgásszervi problémák miatt rendszeresen visszalátogatunk ide 1995 óta. Sajnos az éven azt tapasztaltuk, hogy reggel rendben minden ki van takarítva, de mire délután visszatérünk koszosak és büdösek a mosdók, és egyéb helyeken is több a kosz a piszok. Ez szomorú hiszen nem a legolcsóbb ide a belépő és nem mindegy milyenek a körülmények ezen a csodálatos tavon!

Értékelt: tegnap, 21:53
Valóban Hévízen a tavon a gyógyfürdő közepén is ebédelhetsz egyet! Ez az étterem is szerintem az épület fennállása óta itt van. Nagyon sok ülőhellyel, de még nagy tömeget sem láttam itt soha az étteremnél. Pedig az árak nem olyan magasak, hogy ne lehetne megfizetni. Talán ennek az lehet az oka, hogy a három órás belépőbe nem igazán fér bele egy hosszabb ebéd vagy vacsora.

Értékelt: tegnap, 21:37
A Büfé a tófürdő bejáratánál van balra ahogy belépünk az ajtón. Évek óta nem történt itt semmi változás legalább is mi nem vettük eddig észre. Rendszeresen itt fogyasztunk el egy kávét, egy-egy sütit a fürdőzés után. Rossz tapasztalatunk eddig még nem volt egyáltalán. a kiszolgáló személyzet mindig kedves és mosolygós a kávé frissen őrölt és finom.

Értékelt: tegnap, 21:11
Sajnos ez van, hogy reggel kellemes "illat" van a folyosó részen este vagyis inkább délután terjengő pisi szag a folyosón a Vitál bár környékén! Az "illat" a bár belső részén is érezhető! Nem értem miért nem takarítanak napközben többször is! Pedig egész jó hely lenne hiszen a fürdő területén magán a tavon helyezkedik el az új részben és a hely maga is nemrégen újonnan épült új bútorokkal!

Értékelt: tegnap, 20:42
A Rózsakertben sajnos rózsát azt nem találtunk! Gondolkodtunk vajon miért is az a neve! Nem voltunk itt már vagy nyolc éve, azóta teljesen átépítették a helyet. Szerintünk a hely előnyére változott, a pincérek is sokkal kedvesebbek voltak mint annak idején. Az étel jól sikerült a sütemény volt száraz egy kicsit. A tisztaság az teljesen korrekt, a hely jó hangulattal bír.

10 értékelés
38 értékelés
30 városban járt
24 hasznos szavazat
4 feltöltött fotó
Értékelt: tegnap, 17:31
Általában évenként 1x-2x látogatunk el ide, ha steak-et akarunk enni és nagyon ki vagyunk éhezve rá, mert mint ismert, a jobb steakek nem kis adagok. Tanácsos előre foglalni, ha asztalt akarsz kapni, főként hét végén. A tapasztalataink azonosak az utóbbi években, a színvonalat tartják, sajnos azonban ennek a szintje kívánnivalót hagy maga után.

6 értékelés
50 értékelés
22 városban járt
60 hasznos szavazat
7 feltöltött fotó
Értékelt: tegnap, 15:34
Augusztus 20. előtti szombaton jópáran álltunk sorban a pékségben, annak ellenére, hogy a kiszolgálás igazán pörgős volt. Vettünk több féle kenyeret, dicséretes, hogy kérésre felszeletelik. Jó ízű volt a pongyolás virslijük is. Sokféle szendvicset is kínálnak. A kiszolgálás gyors, udvarias, a környezet is nagyon kulturált.

6 értékelés
57 értékelés
16 városban járt
22 hasznos szavazat
10 feltöltött fotó
2017. áprilisban, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: tegnap, 10:59
Földváron szerintem ár-érték arányban ez a legjobb étterem. A Balaton-part is közel van, mégsem szálltak el az áraikkal. Ráadásul szezonon kívül is nyitva vannak. Nagy társasággal voltunk, két kisbabával. A pincérek kedvesek, a főpincérnő is egy tündér. Az ételek inkább házias jellegűek, egyszerűek, de a bőséges választékból mindenki megtalálja a kedvére valót.

1 értékelés
21 értékelés
10 városban járt
13 hasznos szavazat
16 feltöltött fotó
Értékelt: tegnap, 8:02
Lefoglalt szállásunkra érkeztünk,ahol hihetetlenül kedves fogadtatásban volt részünk. A szállás árában benne volt a reggeli is. Na ez egy külön történet, mert ennyire finom,változatos reggeliben rég volt részünk. A villa olyan helyen van, hogy busszal rövid idő alatt be lehet érni a belvárosba. Így viszonylag könnyen lehet meglátogatni a város nevezetességeit.

5 értékelés
28 értékelés
16 városban járt
6 feltöltött fotó
2017. augusztusban, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2017. augusztus 19. 22:42
Igazi jó balatoni nyaralásunk volt ezen a szálláson. Visszatérő vendégek leszünk. A szállás közel van a strandhoz, minden más is közel van. (piac, biciklikölcsönző, bolt, stb) A lakás egyszerű, kényelmes és nagyszerű. A kert jó, főleg gyerekekkel. Játékeszközök, pihenőszékek, nyuszik, papagájok, grillezési egyéb kinti ételkészítési lehetőség.

Keress bennünket a Google+-on!