Böngéssz a legfrissebb értékelések között!

4 értékelés
26 értékelés
25 városban járt
20 hasznos szavazat
88 feltöltött fotó
Értékelt: tegnap, 19:36
Előző nap a Vízi Színháztól a szállásunkra tartva álltunk meg egy fagyira. Tájékozódtunk az étkezési lehetőségekről és így tértünk vissza másnap ebédelni. Már az egy jó érzés volt, hogy a pincér aki előző nap a fagyit adta megismert bennünket, pedig nem kevesen fordulnak meg az étteremben. Akkor is telt ház volt.

44 értékelés
22 értékelés
38 városban járt
36 hasznos szavazat
83 feltöltött fotó
Értékelt: tegnap, 14:20
Tudatosan választottuk ezt a szállodát ,mivel az étterme kedves számunkra,ezért szívesen leteszteltük magát a szállodát és wellnessrészlegét is. A bejelentkezés gyorsan ment,a londíner úr készségesen felkísért szobánkba és felhozta csomagjainkat. A szoba elég kicsike ,de tiszta ,kényelmes ágyaival a célnak megfelel.

5 értékelés
5 városban járt
Értékelt: tegnap, 14:02
Nem csalodtunk az étteremben,kiszolgálás mínősége megfelelő,udvarias,az ételek nagyon finomak voltak mindenki mást rendelt.Készséggel kiszolgáltak bennünket pedig lakodalomra készült a személyzet.Minden nagyon rendben volt,az étterem csodás berendezése a régi és az új jól elfér egymás melett,nagyon jól éreztük magunkat.

2018. májusban, családjával járt itt
Értékelt: tegnap, 12:16
2008. telén jártunk először ebben a kisvendéglőben. Véletlenül tévedtünk ide, a Mátrában barangolva. Akkor megkapó volt a hely családias, nyugodt, vidékies hangulata, a lelkiismeretes kiszolgálás és az igazi palócos, szívvel-lélekkel elkészített sztrapacska! Most, 10 év elteltével ismét errefelé repített utunk.

Értékelt: tegnap, 10:34
A presszós nőt kivéve a személyzet barátságtalan, érkezéskor távozáskor. A szoba nem felel meg a promóban ígértnek: a szép kilátás, erdő helyett a minilakosztály (Euterpé) alagsori, nappal is sötét, csikorgó fűrdőszoba-ajtóval. A berendezése kifogástalan. A reggeli kifogástalan, a vacsora fantáziátlan, rossz, egy része hamar elfogy.

17 értékelés
57 értékelés
43 városban járt
24 hasznos szavazat
270 feltöltött fotó
Értékelt: tegnap, 9:31
Szombati napon, az élménybirtokon való császkálás közben ebédre tértünk be a fogadóba. Már korábban megnéztük mi a választék, napi levest választottunk, ami egy jó adag hideg gyümölcslevest jelentett. Tele finomabbnál finomabb piros gyümölcsökkel. . Második fogásunk egy kenyérlángos volt. Picit másképp készült, mint vártuk, de mivel bőséges volt itt is a feltét, teljesen megfelelt.

2018. májusban, barátokkal járt itt
Értékelt: tegnap, 8:19
Tökéletes lezárása volt egy háromnapos kirándulásnak.17 fővel erkeztunk váratlanul. Megoldották, hibatlan ízvilágú ételek, klasszikus, gyors kiszolgálás, rég nem tapasztalt kedvesség.

Értékelt: tegnap, 6:27
A szoba közepes volt a lefolyó a szobában csorgott le a fenti emeletekről. a kiszolgálás kedves. A konyha borzaszóan rossz volt. A pincér nem tudta megjegyezni, hogy mit rendeltünk a vacsoránál. A reggelinél minden két pillanat alatt elfogyott és késve pótolták, mindig szólni kellett. A recepciós az eltávnál nem találta a foglalásunkat, rosszul számolt, javítani kellett.

3 értékelés
4 városban járt
8 feltöltött fotó
Értékelt: 2018. május 20. 22:02
2018. május 16-án voltunk itt. Az Idegenforgalmi Központban ajánlották, mert egy autentikus nógrádi vendéglőt kerestünk. A vendéglő hangulata a barokkos vörös bársony székeivel és fali textíliájával rögtön megfogott. A kiszolgálás nagyon barátságos volt. A húsleves és a májgombóclevesben nem csalódtunk. A rántotthús finom és akkor volt, hogy a felét becsomagoltattuk.

3 értékelés
4 városban járt
11 feltöltött fotó
Értékelt: 2018. május 20. 20:44
2018 májusban jártunk itt a családdal, átutazóban voltunk, megálltunk pihenés képpen. . . Remek kikapcsolódás az egész család számára. Sok sok látnivalóval, interaktív szórakozással. Az indóházban finom ételek. Udvarias személyzet. . Ajánlom mindenkinek. Hamar el repült három óra :) A suvenír boltban mindenféle ajándékot lehet vásárolni. .

Keress bennünket a Google+-on!