Böngéssz a legfrissebb értékelések között!

Értékelt: tegnap, 22:11
Kedves Utazók! Fiatal párként 2018. november 7-9-ig az Amfora panzió vendégei voltunk, ahonnan nagyon sok szép emlékkel tértünk haza. Kedvesen fogadtak bennünket, megkaptuk az üdvözlő italunk és az ott tartózkodásunk alatt bármikor lehetett fogyasztani a kávé automatából. Szállást a Gábor Áron utca 15 szám alatt kaptunk, ami nagyon barátságos, szépen berendezett, csendes helyen volt.

2018. novemberben, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: tegnap, 18:44
Fantasztikus 4 őszi napot töltöttünk itt! Csak ajánlani tudom! Csodaszép helyen fekszik, a szállás komfortos, a szabadidős tevékenységek változatosak, sok látnivaló van a közelében!

Értékelt: tegnap, 18:40
Keszthelyi üdülésünk során tértünk be egy ebédre, mielőtt meglátogattuk volna a kastélyt. Az árak láttán elhűltünk, de azt gondoltuk, belefér, hisz nem utazunk olyan sokszor. Az 1400 Ft-os (kb. 2 dl) "húsleves gazdagon" ehetetlen volt! A cérnametélt összekeveredve némi hússal, mócsinggal, csirkecsonttal és jó sok karajcsont szilánkkal.

2 értékelés
1 városban járt
1 hasznos szavazat
2018. novemberben, egyedül járt itt
Értékelt: tegnap, 18:37
Szülinapi torta+jó kívánságok A rendelt tortáért mentem ma be a Shop Stopban levő üzletbe. Az eladó hölgy az előttem álló vendéggel foglalkozott,én mögötte várakoztam. Az egyik asztalnál egy kutyás hölgy evett,miután befejezte beállt mögém. Kettes számú eladó hölgy kilibbent egy ajtón és megkérdezte a mögöttem álló hölgyet,hogy mit kér.

11 értékelés
20 értékelés
12 városban járt
13 hasznos szavazat
3 feltöltött fotó
Értékelt: tegnap, 16:30
A szálloda elhelyezkedése nagyon jó: a Duna parton fekszik, ahonnan rövid sétára található a sok esztergomi látnivaló. Az egész szálloda modernül berendezett; a szobánk nagyon kényelmes és tiszta volt. A félpanziós ellátás bőséges és változatos volt; általában későn mentünk étkezni, de a tálalók mindegyikében még bőven találtunk ételt, semmi sem volt kifogyva.

11 értékelés
20 értékelés
12 városban járt
13 hasznos szavazat
3 feltöltött fotó
Értékelt: tegnap, 15:53
Az étterem kívül-belül nagyon hangulatos, a Duna-ág mellett található, és szerencsére a Márton napi akció ellenére sem volt tele. A párommal kettesben voltunk, őt leptem meg ezzel az ebéddel a születésnapján. Én libaesszenciát ettem maceszgombóccal, utána grillezett libamellet körteraguval és káposztás rétessel.

3 értékelés
3 városban járt
Értékelt: tegnap, 9:35
November közepén töltöttünk el két éjszakás (3 nap) pihenést a párommal. A tisztaság megfelelő-, az ételek finomak és bőségesek voltak. Az ágy nekem nem volt kényelmes, puha volt és mintha be lett volna szakadva (206-os szoba). A wellness-ben a második napon nem működött a sószoba, amit kissé sajnáltunk (bár ez bárhol és bármikor előfordulhat).

1 városban járt
1 hasznos szavazat
2018. novemberben, csoporttal járt itt
Értékelt: tegnap, 8:13 - 1 látogató hasznosnak vélte
Csodálatos 4 napot töltöttünk a szállodában. Kedves, barátságos személyzet fogadott minket. A szálloda tiszta, kényelmes, étterme bőséges és a fürdő közelsége megfizethetettlen. Mindenképpen tudom ajánlani minden kedves utazónak. Csoporttal érkeztünk, Kaposvár és Dombóvár is szerepelt városlátogatásunk során. Nagyon jó érzéssel értünk délutánonként vissza a szálláshelyre.

2 értékelés
3 városban járt
1 feltöltött fotó
2018. októberben, a párjával járt itt
Értékelt: tegnap, 7:57
3 nap/2 éjszakás kikapcsolódásra érkeztünk Visegrádra. A hotel kiválasztásánál a következő szempontok voltak a mérvadóak: - erdős részen legyen, - ne nagy (sok férőhelyes) hotel legyen, - wellness szolgáltatás (erdei wellness), - ár érték arányban megfelelő legyen! Első látásra eldöntöttem,hogy ide szeretnék menni! Kedves személyzet, szép környezet (!

3 értékelés
4 városban járt
4 feltöltött fotó
2018. februárban, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2018. november 15. 22:27
Gyerekeimtől már sok jót hallottam a szállodáról és a szolgáltatásaikról! Azt mondták az unokáink, hogy ezt nekünk is meg kell nézni télen. Nem csalódtunk! A szállás, az étkezés és a szolgáltatások is tökéletesek voltak! A téli táj csodálatos,különösen, amikor a hó is esik. A gyerekek élvezték a hóember építést a fürdőzés után.

Keress bennünket a Google+-on!