Böngéssz a legfrissebb értékelések között!

136 értékelés
3380 értékelés
220 városban járt
2146 hasznos szavazat
58263 feltöltött fotó
2019. novemberben, egyedül járt itt
Értékelt: tegnap, 20:09
A francia kézműves pékség első egysége a Szent István park közelében a 13. kerületben jött, látott és győzött. Most kiléptek a szomszédos 6. kerületbe, nagyon jó, forgalmas helyszínt találva az Oktogonnál. A pék és a sütöde maradt a bázison Újlipótban, innen szállítják át a kenyereket, péksütiket nyitásra. Hogy napközben van-e szükség esetén további árufeltöltés, azt nem tudom.

136 értékelés
3380 értékelés
220 városban járt
2146 hasznos szavazat
58263 feltöltött fotó
2019. novemberben, egyedül járt itt
Értékelt: tegnap, 19:00 - 1 látogató hasznosnak vélte
Az Oriental Soup House - Keleti Levesház, rövidített fantázianevén az OSHO 2. étterme a közelmúltban nyitott meg a Szervita téren. Az első egységük Újlipótvárosban gyorsan nagy népszerűségre tett szert, gyakorlatilag évek óta teltházzal üzemelnek, esténként sokszor láttam a sorban állást az ajtóban, a közelben lakunk ugyanis.

1 értékelés
1 városban járt
2019. októberben, kollégákkal járt itt
Értékelt: tegnap, 13:21
Egy éjszakára szálltunk meg. A hotel a főút mentén van, de a szoba a belső udvarra nézett, így nem volt zajos, és a kocsit is láttam. A parkolásért nem kellett külön fizetni. A szoba tiszta, rendezett, felszerelt, kaptam törölközőt, asztal és szék is volt, a tévé működött. A félpanziótól nem voltam elbűvölve. A vacsora nem volt sok, egy rosszabb menza szintjét ütötte meg.

27 értékelés
2442 értékelés
252 városban járt
1234 hasznos szavazat
13717 feltöltött fotó
2019. októberben, a párjával járt itt
Értékelt: tegnap, 10:36
A Bázis büfé Nádudvaron korrekt átlagos büfé, ahová szívesen járnak a kispénzű egyetemisták (is). A választék a megszokott, az árak barátságosak, a kiszolgálás is rendben van. Ettünk gyros tálat, pizzát és rántott sajtot sült burgonyával, nagy adagot adnak olcsón, frissen, korrekt szinten megvalósítva. 3,5 pontot adnék, de hadd kerekítsünk felfelé.

27 értékelés
2442 értékelés
252 városban járt
1234 hasznos szavazat
13717 feltöltött fotó
2019. novemberben, barátokkal járt itt
Értékelt: tegnap, 10:20
A Salon étterem kiemelkedően jó élmény volt, amit leginkább ki kell emelnem, a világos egyedülálló beltéren túl, az a felszolgálás. Az üzletvezető, a sommelier és a pincérek is kifogástalanul végezték feladataikat, öröm volt Velük eszmét cserélni. Az ételek rendben voltak, nem mindegyik adta azt a katartikus élményt, amit az ember várna ebben az árfekvésben és amit a csillagos éttermeink egyébként adnak.

4 értékelés
6 városban járt
2 hasznos szavazat
2019. októberben, családjával járt itt
Értékelt: tegnap, 8:21
Egy őszi kirándulás alkalmával ebédeltünk a Malomkert fogadó éttermében és kellemes élményben volt részünk. A kirándulók igényeihez tökéletesen igazodó ellátást kaptunk. A svédasztalos terítékből min. 2 féle leves és 5 féle húsételből tudtunk választani, -ami egy kirándulás alkalmával a legfontosabb egy megfáradt éhes turistának - a gyors étkezés , a svédasztallal tökéletesen megvalósult.

6 értékelés
1 értékelés
6 városban járt
2019. októberben, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2019. november 11. 23:37
Az ősz szünetben volt lehetőségünk először megfordulni ebben a szállodában. Könnyen megközelíthető, a központban van, a szobák tiszták, de a hangulat retro, nagyon! Az étterem részen negatívum az egyik falon lévő szekrénysor, mely ütött-kopott, az ajtók félig leesve, lógva várják a vendégeket. Viszont az étteremben és a szálló többi részén is van lehetőség a gyermekek kényelmi megoldásaira.

7 értékelés
8 városban járt
2019. októberben, barátokkal járt itt
Értékelt: 2019. november 11. 21:29
Egy nagyobb baráti társasággal jártunk itt. Előre rendeltük a 2 személyes tálakat,úgyhogy viszonylag gyorsan meg is kaptuk az ételt,az ízzel,frissességgel nem volt gond,korrekt volt,de semmi extra íz,vagy valami extra figyelemfelkeltő dolog. Az étellel nem volt gond,inkább a kiszolgálás volt rugalmatlan,bár a felszolgálók kedvesek voltak.

7 értékelés
8 városban járt
2019. októberben, barátokkal járt itt
Értékelt: 2019. november 11. 21:05
Egy hétvégét töltöttünk a Hotel Bellába egy találkozó keretén belül. Gyors és kedves bejelentkezés után,beparkolhattunk kényelmesen a saját ingyenes parkolóba,ami nagyon kedvező dolog egy nagyvárosba. A szoba kellemes,kultúrált,a fürdő tiszta,nekem az ágy matraca kissé kényelmetlen volt,de 2 éjszakát ki lehetett bírni.

3 értékelés
15 értékelés
13 városban járt
5 hasznos szavazat
59 feltöltött fotó
2019. novemberben, családjával járt itt
Értékelt: 2019. november 11. 21:02
Kedves Barátunkat látogattuk meg Cegléden, aki 1,5 éve vesztette el párját. Ez volt azóta az első alkalom, hogy vendéget/barátot fogadott. Minthogy nem király az ebédfőzésben, őt kértük meg, hogy válasszon az hangulatos vendéglőt, így esett a választása a La Toscanara. A vendéglő tulajdonosa, egyúttal főszakácsa hosszabb ideig Toscanaban dolgozott, ott sajátította el a különleges olasz ételek készítésének művészetét.

Keress bennünket a Google+-on!