Böngéssz a legfrissebb értékelések között!

6 értékelés
407 értékelés
102 városban járt
227 hasznos szavazat
3713 feltöltött fotó
Értékelt: ma, 12:02
Mindig úgy járok, hogy nem oda készültem, aztán mégis valami érdekes helyen kötök ki. Tegnap a Rákóczi térre igyekeztem, és pont ebbe botlottam, a tértől pár méterre. Meg is hökkentem nagyon, amikor a fekete srácok azt mondták, hogy ez már 9 éve itt áll! Hogy én hogyan kerültem ezt el idáig?

6 értékelés
407 értékelés
102 városban járt
227 hasznos szavazat
3713 feltöltött fotó
Értékelt: ma, 11:26
Tulajdonképpen észre sem vettem volna, ha nem hívják fel rá a figyelmemet. Valahogy közelről nem látszik, legfeljebb a túloldalról. Aprócska és elég érdektelen üzletek vannak itt a Bocskai úton és ez az icipici étkezde meg még közös előtérből is nyílik egy másik üzlettel.

2 értékelés
3 városban járt
2 hasznos szavazat
2019. szeptemberben, a párjával járt itt
Értékelt: tegnap, 13:11
Szeptember közepén töltöttünk itt egy éjszakát a párommal. A cél a város megtekintése volt. Kicsit retro a szoba,de tiszta,kényelmes ágy várt ránk. a fürdőszobában törököző kitéve. Tv Wifi volt a szobában. A személyzet kedves,segítőkész. Mi reggelit is kaptunk,ami bőséges,és választékos volt. 1-2 napos elszállásolásra megfelelő a hely,de hosszabb időre,nem elég komfortos.

27 értékelés
2479 értékelés
256 városban járt
1247 hasznos szavazat
13956 feltöltött fotó
2019. novemberben, egyedül járt itt
Értékelt: tegnap, 12:37
Érdekes koreai egység, a pultos lányok nem különösebben lelkesek, szívesen váltanék szót velük az ételekről, várom, hogy ajánljanak valamit, de semmi. Nem arrogánsak, barátságtalanok, leginkább közömbös-udvariasak, mindenféle szívélyesség hiányzik belőlük. Elég drágán adnak itt aprócska fogásokat, ez nekem pont megfelelt, hiszen a szomszédban volt asztalfoglalásunk ebédre, csak hamarabb érkeztem.

27 értékelés
2479 értékelés
256 városban járt
1247 hasznos szavazat
13956 feltöltött fotó
2019. novemberben, egyedül járt itt
Értékelt: tegnap, 12:29
A Szőlő bár egy rendkívül hangulatos egység Bodrogkifalud határában. Rusztikus, szemgyönyörködtető a terasz, de a beltér is megnyerő. Tartanak jónéhány bort, zömmel középvonalas pincészetekből, számomra a kézműves sörök az igazán relevánsak, melyeket a Serforrás főz. Vettem is másfél litert, ennyi elvitelre a minimum.

1 városban járt
Értékelt: tegnap, 10:57
Minőségi alapanyagok és finom ízek! Mindenkinek bátran ajánlom! Futárok kedvesek. Sajnos a csúszást bele kell kalkulálni, mert le van zárva az egész város, óriási dugó van! ! ! Több hozzászólásnál olvastam, hogy ezt nehezményezik, megértem őket, de gondoljanak a futár helyébe is, hogy hogy menjen, ha dugó van? nem hiszem, hogy ő maga gyorsabb lenne, ha nincs merre menni.

12 értékelés
10 értékelés
12 városban járt
10 hasznos szavazat
2019. decemberben, a párjával járt itt
Értékelt: tegnap, 9:47
Pihi Pakk ajándékutalványal érkeztünk. Az egy éjszaka hosszabbításért és a hétvégi felárral még rá kellett fizetnük kb. 30eFt-ot. . . . A szálloda nagyon jó helyen van, minden látványosság, program percek alatt elérhető. A szobák kicsik, szellőztetni csak az erkélyajtón lehet, mert az ablakok fixek. Viszont tisztaság volt, az ágyak is nagyon kényelmesek.

3 értékelés
4 városban járt
2019. decemberben, a párjával járt itt
Értékelt: tegnap, 8:28
A hotel jól megközelíthető,a recepció dolgozói maximálisan foglalkoztak velünk. A szobánk tisztán várt bennünket,igaz a szőnyegpadló már kissé lelakott,a Wc ajtót nem lehet becsukni,nekem hiányzott a wc illatosító,ill. a szobában is lehetne valami kellemes illatosító! Sajnos a légkondi éjszaka bekapcsolt,kellemetlen hangon berregett!

2 értékelés
1 városban járt
1 hasznos szavazat
7 feltöltött fotó
2019. augusztusban, a párjával járt itt
Értékelt: tegnap, 7:38
Többször voltunk már itt. Nagyon kedvesek segítőkészek a dolgozok. Hat éjszakát töltöttünk legutóbb itt. A svédasztalos reggeli mindig nagy választékkal. A vacsora három féléből választható, nagyon finom és bőséges. Kellemes környezet. Szép rendezett környék. Vacsora után jó kis sétát lehet tenni az erdős részen. Aki pihenésre vágyik ajánlom mindenkinek!

3 értékelés
3 városban járt
1 hasznos szavazat
2019. augusztusban, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: tegnap, 6:42
Párommal és a 13 éves unokánkkal voltunk ittoktóber végén. A Hotel felszereltsége, berendezése és tisztasága minden igényt kielégit. Az első esti vacsora egy nagyo neves pincében volt, Az úgy nevezett borvacsora 5 féle borkostolást termkismertetővel és nagyon finom, ízletes 3 fogásos ételt jelentett.

Keress bennünket a Google+-on!