Böngéssz a legfrissebb értékelések között!

5 értékelés
336 értékelés
73 városban járt
206 hasznos szavazat
2895 feltöltött fotó
2019. szeptemberben, egyedül járt itt
Értékelt: tegnap, 16:57
Hazafelé valahonnan pénteken este, egy tál étel keresése közben. A Mester utca biztos hely, ez a gyrosos meg, ami valójában nem Balkán Grill, hanem Balkán Gyros, rögtön útba is esik a sarok után. Vannak asztalok az utcán is székekkel, de bent sem volt rossz éppen, így hát inkább bementem. Senki nem evett rajtam kívül itt.

2019. júliusban, a párjával járt itt
Értékelt: tegnap, 16:32
Nyár közepén voltunk ott. Árnyékban kb 38°c volt, az étteremben sem klíma, de még egy ventillátor sem volt. Mivel nyitva volt az összes ajtó így tele volt léggyel az étterem. A pincér már az első pillanattól nem volt szimpatikus, b. nkó volt és lassú a kiszolgálás. Természetesen amit előételnek szerettem volna az nem volt, így rántott béka combot kértem, amivel még nem is volt semmi baj.

28 értékelés
65 értékelés
43 városban járt
70 hasznos szavazat
59 feltöltött fotó
Értékelt: tegnap, 16:32
Sajnos ott tartózkodásunk utolsó napján, indulás előtt sikerült csak beülnünk ebbe a családias, barátságos kávézóba. Így egy kellemes kávézás, teázás fért csak bele a programba. Kellemes környezet, barátságos fogadtatás, családias hangulat fogadott bennünket. Minőségi alapanyagokból készült minden amit felszolgáltak.

2019. augusztusban, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: tegnap, 16:14
Ételről-italról nem tudok véleményt mondani, mert odáig nem jutottunk el, hogy fogyaszthassunk! Hét tagú családdal jöttem 2019 augusztusában, és két apró gyerekkel. Minden hely foglalt volt úgymond, majd mégis leültettek egy foglalt jelzésű asztalhoz. Hosszú ideig senki nem jött felvenni a rendelést.

4 értékelés
67 értékelés
17 városban járt
11 hasznos szavazat
Értékelt: tegnap, 16:12
Szép, csendes napsütéses vasárnap. . Cukrászda a belvárosban. . . A pultban szem szájnak való sok süti. . . Választásunk karamellás ischler- régi iz sajnos nem jött vissza,- boci szelet, és az év tortájából egy szelet- borsos áron - 850 ft. . . boldog asszony szelet. . Az üzletben tisztaság, fagylatos pult is taláható. . A kiszplgálás is kifogástalan.

28 értékelés
65 értékelés
43 városban járt
70 hasznos szavazat
59 feltöltött fotó
Értékelt: tegnap, 14:41
Zárás előtt tértünk be ebbe a nagyon hangulatos, "zöld-szigetre", mivel vacsora időben teljes telt ház volt, így nem jutott itt hely, máshol vacsoráztunk. Az étterem igazi hangulatát a vendéglő teraszán, az asztalok között lévő rengeteg zöld növény adja. Fél óra sem volt már a zárásig, a teraszon még javában szólt az élő zene, a 70-80-as évek slágereivel.

134 értékelés
3193 értékelés
198 városban járt
2099 hasznos szavazat
53780 feltöltött fotó
2018. októberben, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: tegnap, 13:12
A Camponán belül az emeleten, a mozgólépcső visz fel a vendéglátós szigethez. Itt is van egy nem éppen jó emlékű McDonald's egység. Az elviteles, Drive étterem azonban nem a bevásárlóközpont épületében, hanem a lámpás kereszteződésnél, a Művelődési Központ előtt található. Tipikus sárga Meki házikó, saját parkolóval, és oldalt az autós kiszolgáló állomással.

2019. augusztusban, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: tegnap, 12:49
Mi augusztus 9 és 16 között nyaraltunk itt a családdal! Mi először voltunk itt,jól ereztük magunkat! A kiszolgáló személyzet ez alatt recepción illetve a bár részen dolgozókat értem! Nagyon kedves es segítőkészek voltak! D. Matyi és Sz. Vivien köszönjük a kedves kiszolgálást,a finom koktélokat es a beszélgetéseket!

10 értékelés
8 értékelés
10 városban járt
4 hasznos szavazat
4 feltöltött fotó
2019. augusztusban, a párjával járt itt
Értékelt: tegnap, 12:27
Évekig elautóztunk mellette, de soha nem álltunk meg. Most egy kirándulás alkalmával viszont tudatosan válaszotottuk. Nyár lévén a teraszon foglaltunk helyet, mely kellemes, szép volt. Én pisztrángot rendeltem zöldséggel, a párom pedig cigánypecsenéyt. Mind a ketten elégedettek voltunk a mennyiséggel és a minőséggel, ebéd után már a desszert sem a kávé sem fért volna belénk, így nem is kértünk.

8 értékelés
182 értékelés
18 városban járt
161 hasznos szavazat
888 feltöltött fotó
2019. augusztusban, a párjával járt itt
Értékelt: tegnap, 11:44
Jókor, jó helyen nyílt meg, az egykori pénzverdei ékszerbolt helyén. A metrópótló buszoknak hála nagy tömegek veszik észre. Ha csak a metrófelújítás idején megy a bolt, már megérte. Szeretjük a török konyhát, leszállunk a buszról. Kár volt. Az ilyen helyen megszokott ételeknek, a sokféle padlizsános, zöldséges, borjúhúsos ragunak, joghurtos salátáknak, keleti édességeknek nyomát sem találjuk.

Keress bennünket a Google+-on!