A Hunguest Hotel Erkel a Várkertben, ősfákkal övezett környezetben, a csónakázótó és a vár szomszédságában, barátságos légkörben, két megújult szárnnyal várja vendégeit, közvetlen átjárás biztosítva a ötcsillagos minősítésű Várfürdőbe.
Már rengeteg szintén szaladoltak el. A wifi mindig mindenhol akadozott az idén egyáltalán brm működött. Én évek óta mindig szólok de semmi. Korkatozott mozgás miatt a szobához vagyunk kötve és cipeljuk PC inget de hiába. A vacsoránál ocsmány üzleti fogasbol lezártak a vizcsapot,a múltban rendelettel sört vagy hűsítőt a vacsorához de ezt a szemétséget látva inkább szomjaztam,sok ételen érződött hogy ujramelegitett.
Másik szemétség, indulasunk előtt 2 nappal mikor már nem lehet az előleget visszaigenyelni közlik hogy a vérfürdő egy építőtelep semmi benti fürdő nem működik csak a klóros Aquapark . A szeles hideg idő miatt kellemetlenne vált a gyogyfürdozes. Tobb mint 15 éve látogatjuk szinte évente Gyulát,még 2 szer is évente ez volt az utolso
Unalmas ételek, vagy sózott, vagy íztelen. 2 fajta bor az all in clusive részlegen. Borzalmas snack bar, ahol gyorsfagyasztott édes és sós péksütemények, valamint rohadt barack volt a kínálat. Első napon ez fogadott. Borzalmasan drága, silány ételekkel. Az étterem koszos, a tányérok és evőeszközök szintén, a poharakról nem beszélve.
Ragacsos asztalok, koszos székek fogadtak minden étkezés alkalmával. A 4 csillagos szállodában, magam terítettem meg az asztalunkat, sajnos nem kaptam segítséget, mert kevés a személyzet. A használt tányérok toronyban sorakoztak mellettünk, nem vitték el őket. A fürdőszoba kabin nem zárt, minden víz, amit zuhanyzáskor használtunk kifolyt a padlóra. A recepción az emberek barátságtalanok és mogorvák! A szobaasszony nagyon kedves volt!
1Személyzet
4Tisztaság
1Ár / érték arány
2Kényelem
2Szolgáltatások
1Étkezés
3Elhelyezkedés
Hunguest Hotel Gyula válasza
Tisztelt Vendégünk!
Őszinte sajnálattal olvastuk visszajelzését, miszerint éttermi szolgáltatásunk minősége nem volt megfelelő több szempontból sem, valamint szintén sajnáljuk, hogy éttermi ételkínálatunk minősége és választéka sem bizonyult megfelelőnek.
Természetesen a nagy vendégforgalom ellenére, felszolgáló kollégáink a legnagyobb szakmai tudással és a lehető legnagyobb igyekezettel mindent megtesznek annak érdekében, hogy vendégeink a megfelelő minőségű kiszolgálást kapják éttermünkben. Őszintén sajnáljuk, amennyiben ezzel kapcsolatban kellemetlenséget tapasztaltak. Szíves elnézésüket kérjük, amennyiben a recepciós kollégák modora és hozzáállása nem bizonyult megfelelőnek. Köszönjük szíves észrevételét a zuhanyajtó kapcsán, szíves tapasztalatát jeleztük műszaki kollégáink felé. Minden fenti válasznál fontosabb az, hogy Önök nem voltak elégedettek a szállodánk által nyújtott szolgáltatások nagy részével, amiért elnézésüket kérjük és amit természetesen nagyon sajnálunk. Bízom benne, hogy lesz még alkalmunk Önöknek bizonyítani.
2024. augusztus 30., Értékesítési Osztály, Hunguest Hotel Gyula
Nagy csalódás volt részünkre. Wifi egyáltalán nem müködött, holott ez a szolgáltatás is benne volt. Telt házra hívatkoztak, holott nem volt az, ha az lett volna sem indok ez.Utolsó két nap grátiszként még a tv sem müködött, illetve két külföldi csatorna volt elérhető.Részünkről bizalomvesztés a szálloda iránt.
2Személyzet
4Tisztaság
3Ár / érték arány
3Kényelem
1Szolgáltatások
3Étkezés
3Elhelyezkedés
Hunguest Hotel Gyula válasza
Kedves Vendégünk!
Köszönjük szépen megtisztelő visszajelzését és még egyszer köszönjük, hogy a Hunguest Hotel Erkelt választották! Köszönjük építő jellegű észrevételét a WIFI és a TV jelre vonatkozóan, természetesen igyekszünk figyelembe venni vendégeink tapasztalatát szolgáltatásaink minőségének javítása érdekében.
Alapvető dolgok hiányzoztak,mint pl. fürdőköntös,hajszárító,klíma! Az aquapalotában belépő! Játszóház folyton zárva volt! Gyerekprogramok! Mi nem éreztük jól magunkat! Az árértékaránynak semmi képpen nem felelt meg! Soha többet nem megyünk vissza! Mindenkinek ezeket fogjuk mondani róla! Borzasztó!
A csomagban szereplő szolgáltatásokat nem kaptuk meg (üdvözlő ital, szolárium). Az éttermi személyzet kifejezetten b*nkó! Kértünk etetőszéket a 2 éves kicsinek, de a pincér nem hozott. Másik alkalommal italt szerettünk volna rendelni a vacsorához, a pincérnő azt mondta, hogy"Tőle biztos nem, majd a szőke hajú kolléganőjétől kérjünk!
" A takarítónő csak törölközőt cserélt és a TV alatti szemetest ürítette, a fürdőszobai szemetesben lévő pelenkákat nem vitte ki. Kérésem ellenére folyamatosan délután, a gyerekek alvási idejében kopogtak, hogy jönnének takarítani. A TV csatorna kínálat siralmas. A bár személyzete és az animátorok udvariasak, profik. 4 csillagos ellátás helyett nagyon gyenge kiszolgálásban volt részünk! A déli leves és üres főzelék kínálat nem megfelelő minőségű. A fürdőkkel való épület kapcsolata a szállodának nagyon jó. Biztos, hogy nem megyünk ide vissza!
Akkor újra,nem volt jó! Már az értékesítés és vételnél is gondok voltak! Elérni a szállót lehetetlen! Az emailon ha kérsz valamit gunyosan kigolyóznak! A szobák koszosak,csótányosak s nem vicc,menj oda meglátod! Az ablakok koszosak,azt mondták van légkondi nem volt,nagyon [moderálva - a szerk. ] meleg volt benne Május elsejei hétvégén!
A kaja nem a megszokott volt a svédasztalhoz képest,még jó hogy volt néha valami laktató,a pincérek kedvesek,a recepciósbol csak egy volt kedves! Mindenért fizetned kell köntös szauna wellness bady terem,ivovízért stb! Áthelyezni nem lehetett pedig hétvége helyett jó lett volna hétközben is 800 000 forintós munkám bánta,de mondom majd bejön máskor! Gyümölcs leves nem volt az öt nap alatt egyszer sem,de nem is sok gyereket láttam! Nem egy gyerekbarát hotel! A tv ócska ócska müsorokkal,mese nincs,az is hol van adás hol nincs! Koszos függönny ablak s nagy poháló a tv felett! Nagyon [moderálva - szerk. ] meleg volt Klima nincs,nem volt pedig azt mondták van! Széf nem volt pedig azt mondták van! Ebédlöbe ellopták a telefonomat! Parkoló is fizetős az automata kapu nem müködött aztán inkább kint parkoltunk,hiába fizettük ki! A telefon meg az emailon való undoritó bánásmódból,mostmár tudunk következtetni! Soha,mégha fizetnének sem! Sajnos más Hungest hotel szálloda jó volt [moderálva - a szerk. ] hittük azt,hogy ez is jó! Nem Nem Soha soha! Sajnálom,hogy azt a telefonomat ellopták amivel a csotányt meg a pokhálos koszos szóbáról csinálnék!
Imádom magát a várost a családommal 10 éve járunk vissza most sikerült a párommal is visszmenni. A szüleim dicsérték a szállást igy az általuk adott vélemény alapján foglaltam és hatalmas csalódás ért minket. A Munkácsy szárnyban kaptunk szállást már a recepciós fogadása hagyott kivetnivalót maga után. . . .
A szoba pókhálos volt a ágynemű szétszakadva. . . még ezt túl is éltük volna de a vacsora borzalmas volt. A csirke nem volt átsülve, az asztal mocskos volt, 8 órakor már szinte semmiből nem lehetett választani, sikerült a páromnak egy jó kis gyomorfájást összeszednie. A reggelinél hiába mentünk hamarabb, sikerült egy újabb hasfájást összeszednünk már csatlakozva az én hasammal is igy utana már az étterem és a kávézójuk közelébe se mentünk inkább a belváros éttermeit választottuk. A kijelentkezésnél is hasonló mogorva fogadtatásunk volt semmi segitőkészség a recepciósokba, inkább ez a jobb lenne ha már elmennétek "feelingbe" részesülhettünk. Az árérték arányról inkább ne is beszéljük. . .
Az étteremben lévő italautomaták leharcoltak, gyakran üresek, szinte csak az alkohol fogyasztókra koncentráltak, a személyzet nincs a feladata magaslatán. Ha a vendég jelez valami hibát, hiányosságot kitérő válasszal élnek pl. majd megnézem. Az ételek elkészítése is problémás volt pl.
a tarja ehetetlen volt mert nem sikerült átsütni, a feltálalt tészta étel hideg volt a jelzésünkre a pincér elintézte azzal, hogy nem jelezte még senki /tálcáról k. 4-5 db. hús hiányzott csak. Az étkezések elkezdése után kb. 1 órával a padozat ragacsos volt az automatából kifröccsenő italtól a feltakarításról nem igazán gondoskodnak.
A felújítás nem látható. A szobában az ágy nyikorgó, a bútorok règiek, elhasználtak. A kilátás a szobából szörnyű. A hátsó részen szemetet, építési törmelékeket láttunk. Az ételek nem túl finomak. A vacsoránál kihült voltak az ételek. A személyzet legalább kedves volt.
A szállodának az egyetlen pozitívuma ezen kívül, hogy át lehet menni a Várfürdőbe.
2Személyzet
2Tisztaság
3Ár / érték arány
2Kényelem
1Szolgáltatások
2Étkezés
1Elhelyezkedés
Hunguest Hotel Gyula válasza
Kedves Vendégünk!
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Sajnálattal olvastuk, hogy szállodai tartózkodása nem bizonyult megfelelőnek több szempontból sem.
Szeretnénk tájékoztatni, hogy foglalása nem a felújított épületrészbe történt, amennyiben a jövőben a felújított részben szeretnék a foglalásukat megtenni, úgy az erkély nélküli szobatípust szükséges kiválasztaniuk.
A szobából tapasztalt kilátással kapcsolatban szeretnénk jelezni, hogy az Ön által leírt terület a fürdőhöz tartozik, ahol jelenleg felújítási munkálatok zajlanak. Bízunk benne, hogy a fejlesztések végeztével a környezet rendezettebbé válik.
Az étkezéssel kapcsolatos kellemetlenségekért őszintén elnézését kérjük. Nagy hangsúlyt fektetünk a szolgáltatásaink folyamatos fejlesztésére, így visszajelzését külön köszönjük, és továbbítjuk az illetékes részleg felé, hogy javíthassunk az élményen.
Örömmel olvastuk, hogy a személyzet kedvességét kiemelte, és hogy a Várfürdő közvetlen elérhetősége hozzájárult pihenésükhöz. Bízunk benne, hogy visszatérnek hozzánk és lesz még alkalmunk Önöknek bizonyítani. Nagy szeretettel visszavárjuk Önöket a Hunguest Gyulába!
2025. május 27., Értékesítési Osztály, Hunguest Hotel Gyula
Évek óta visszajáró vendégek vagyunk, de az utóbbi 2 évben egyre gyengébb a hotel színvonala. Az egyetlen pozitívum, hogy közvetlen átjárást biztosít a Várfürdőbe. Az idei nyári tapasztalatunk szinte csak negatív. A szoba az rendben volt, de az ételkínálat gyenge és rossz minőségű, szörnyen rossz ízű volt sok étel a kínálatból.
A poharak koszosak voltak, a higéniára sem figyelnek, úgy kellett vadásznunk a tiszta poharakat és evőeszközöket. A játszóház egy éve sem volt már a legjobb, de mostanra alig van benne játék, a gyerekek ki is jöttek pár perc után. Számunkra óriási csalódás volt a mostani nyár a hotelben. Jövőre biztosan más hotelt fogunk választani és egy ideig biztosan nem térünk ide vissza
Az értékeléseket az Ittjártam.hu felhasználói írták, és nem feltétlenül tükrözik az Ittjártam.hu véleményét.
Ön a tulajdonos, üzemeltető?
Használja a manager regisztrációt, ha szeretne válaszolni az értékelésekre, képeket feltölteni, adatokat módosítani! Szívesen értesítjük arról is, ha új vélemény érkezik.
5700Gyula, Maróthy tér 1.
Foglalás: +36 1 4578450 (Szállásvadász)
Bejelentkezés
1400
1800
Kijelentkezés
800
1000
Wellness szolgáltatások
• masszázs • szolárium • infraszauna • finnszauna • közvetlen átjárás a városi fürdőbe
Internet
• Ingyenes WI-FI a szobákban
Szép kártya elfogadás
• OTP SZÉP kártya • K&H SZÉP kártya • MBH SZÉP kártya
Parkolás info
• Szabadtéri parkoló, nem őrzött: 2000 Forint / éj (Foglalás nem szükséges)
Étkezés
• bankett rendezési lehetőség • étterem / kávézó • gluténmentes étkezési lehetőség • laktózmentes étkezési lehetőség • étterem • bár