BTAncsa
Fotói
35 fotó

BTAncsa adatlapja

Magamról csak annyit, hogy a 30-as éveim végén járok, férjem 40+-os, szinte mindig csak belföldön utazunk, gyerekünk nincs. Kizárólag 4-5 csillagos szállodába járunk, évente 2x, néha 3x. Utazásaink során minden alkalommal olyan helyet választunk, olyan szállodát, amibe még nem jártunk. Preferáljuk a modern, új szállodákat, valamint azokat, ahol legalább van 60-70 szoba, mert mivel nagy szálloda, valószínűleg sok a vendég, így az étterem kínálat is mindig bőséges, illetve esténként élőzene is van.
Autóval utazunk, mindig belföldön foglalunk szállást, minimum 3 éjszakára, minimum 4csillagos szállodába.
Ilyen vagyok
Táplálkozástudatos  •  Borbarát  •  Sörkedvelő  •  Wellness-mániás
Regisztráció2016.09.19
Utoljára itt2024.02.15

2023. július 21.a párjával járt itt
Július közepén voltunk a párommal egy hétvégét, 2 éjszakát a szállodában. A bejelentkezés gyorsan és rugalmasan ment, a szálloda szépen berendezett, elegáns, és tiszta. A reggeli kifogástalan volt, míg a vacsoránál kissé keveslettem a választékot, de ami volt, az finom volt.
4Étkezés
Felhasználó fényképei:
Hotel Wellamarin Zamárdi - Hotel Wellamarin Zamárdi - Hotel Wellamarin Zamárdi - Hotel Wellamarin Zamárdi -
Még több kép (1 db) >>
2023. augusztus 9.a párjával járt itt
Visszatérő vendégek vagyunk a szállodába, már négyszer választottuk nyaralásunk céljául, mert mindíg tökéletes volt, eddíg. A bejelentkezés gyors, a mélygarázsban van hely, még úgy is, hogy nem kértük külön. Tökéletes. Sajnos az ott tartózkodásunk 4 napja alatt a személyzetet emelném ki, mind idei gyenge pontot.
5Étkezés
Felhasználó fényképei:
Hotel Füred Spa & Conference Balatonfüred - Hotel Füred Spa & Conference Balatonfüred - Hotel Füred Spa & Conference Balatonfüred - Hotel Füred Spa & Conference Balatonfüred - Hotel Füred Spa & Conference Balatonfüred -
Még több kép (2 db) >>
Kiváló 2024. február 15.a párjával járt itt
Szinte csak pozitívumot tudok írni erről a szállodáról! Megérkezésünkkor már a parkolóban egy úr üdvözölt minket, felajánlotta, hogy a bőröndjeinket is beviszi. A recepciónál nagyon kedves hölgy, már ott welcome drinkkel kínáltak. A csomagjainkat felvitték a szobába, ahogy mi is felértünk.
5Étkezés
Felhasználó fényképei:
Lua Resort Balatonfüred - Lua Resort Balatonfüred - Lua Resort Balatonfüred - Lua Resort Balatonfüred - Lua Resort Balatonfüred - Lua Resort Balatonfüred - Lua Resort Balatonfüred - Lua Resort Balatonfüred - Lua Resort Balatonfüred - Lua Resort Balatonfüred -