Cifoka

Regisztráció2013.08.15
Utoljára itt2016.09.20

Kiváló 2014. december 7.gyerekekkel járt itt
Az ittjártam. hu jóvoltából jöttem el párommal és kislányommal vacsorázni egy nyeremény kuponnal. Először is szeretném megköszönni a kupont mert egy fantasztikus estét töltöttünk el. Nagyon hangulatos a hely főleg este! Kívülről nem is gondolná az ember hogy belül ilyen elegáns az étterem!
5Ételek / Italok
5Kiszolgálás
5Hangulat
Kiváló 2016. szeptember 20.gyerekekkel járt itt
Kirándulás során tértünk be a helyre családommal. A kiszolgálás gyors volt, és nagyon rugalmas. Ami nem szerepelt az étlapon, gond nélkül készítették el. Az ételek finomak voltak, és bőségesek. A hely hangulatos, bár egy kicsit meleg volt, ezen lehetne még javítani. Összességében jól éreztük magunkat, és máskor is szívesen térünk vissza.
5Ételek / Italok
5Kiszolgálás
4Hangulat
2016. szeptember 20.gyerekekkel járt itt
Egy napra kerestünk makói fürdőzéshez szállást, és nem bántuk meg az Oázist. A panzió közel van a fürdőhöz, gyalog pár perc séta, a kocsi zárt helyen parkolhatott. A szoba tiszta volt és a várakozásnak megfelelő. A tulajdonos nagyon kedves, minden kívánságunkat teljesítette. A reggeli pont elég, kellemes környezetben.