kicsi87
4112781930
Országjáró - 89 városban járt márFelfedező - 42 helyen első értékelőNépszerű író - 52 hasznos szavazat9 évnyi aktív tagság
Fotói
930 fotó

kicsi87 adatlapja

Szeretek új helyeket felfedezni, imádok kirándulni és utazgatni. Nem vágyom mindig a leges leges legjobb hotelekre, szállásokra - a lényeg, hogy jól érezzem magam. Mondjuk egy étteremmel kapcsolatban vannak elvárásaim, de szerintem ezzel nem csak én vagyok így.
Általában szeretek indulás előtt utánanézni, hogy mégis mi vár ránk, hová megyünk. Persze adódik olyan alkalom, amikor meglepetésszerűen betérünk valahová, de ez is jó, mert utána meg is tudom veletek osztani.
Ilyen vagyok
Ár-érték figyelő  •  Városi barangoló  •  Édesszájú  •  Akció-figyelő  •  Aktívan pihenő  •  Kultúraéhes  •  Wellness-mániás  •  Mindenevő
Regisztráció2015.07.28
Utoljára itt2024.02.11

2023. szeptember 17.gyerekekkel járt itt
Szilvásváradra a családommal érkeztünk és testvéremék ajánlására ebbe az étterembe ültünk be (korábban már jártak itt és finomakat ettek). Egyik nap a teraszon ültünk le, mert velünk volt egy kiskutya. Ezen a napon a legtöbben pisztrángot ettünk, azt muszáj volt kipróbálni. Nagyon nagy adag volt, finoman elkészítve.
4Ételek / Italok
5Kiszolgálás
5Hangulat
Felhasználó fényképei:
 Fenyő Vendéglő Szilvásvárad -  Fenyő Vendéglő Szilvásvárad -  Fenyő Vendéglő Szilvásvárad -
Kihagyhatatlan 2023. szeptember 17.gyerekekkel járt itt
Első programunk Szilvásváradon, irány a kisvasút. Pont időben érkeztünk, nem kellett sokat várunk, hogy felülhessünk az induló vasútra. Szerencsére pont nem voltunk sokan, kényelmesen feltudtunk szállni és leülni. Hát én nagyon élveztem, szerintem érdemes ezzel felmenni a célunkig.. lefelé pedig lesétálni.
Felhasználó fényképei:
Szilvásváradi Kisvasút Szilvásvárad - Szilvásváradi Kisvasút Szilvásvárad - Szilvásváradi Kisvasút Szilvásvárad - Szilvásváradi Kisvasút Szilvásvárad - Szilvásváradi Kisvasút Szilvásvárad -
Még több kép (2 db) >>
Kiváló 2023. szeptember 18.barátokkal járt itt
Idén a barátainkkal való nyaraláshoz ezt az Apartmant választottuk. Fél 2 felé értünk Balatonlellére, de már fogadott is minket a hölgy, akié a szállás volt. Nagyon kedvesen körbevezetett minket, bármi kérdésünk volt válaszolt és ajánlott is a környéken programokat. Az apartman minden egyes szobája modern volt, tiszta és rendezett.
5Étkezés
Felhasználó fényképei:
Dream Apartman Balatonlelle - Dream Apartman Balatonlelle - Dream Apartman Balatonlelle - Dream Apartman Balatonlelle - Dream Apartman Balatonlelle - Dream Apartman Balatonlelle -