Kulčárová étterem értékelései

Lájkold vagy oszd meg Kulčárová értékeléseit!

Olvasd el Kulčárová étterem értékeléseit!

Értékelt: 2019. augusztus 25.
Itt jártunk 2019 augusztus elején. Egy kellemes, nyugodt éttermet kerestünk. Esti sétálásra indulva Pécs felfedezése alkalmából vacsorára tértünk be. A felszolgálás kedves, gyors volt. Tisztaság mindenütt. Az ételek nagyon finomak voltak. Kellemes időt töltöttünk a férjemmel itt. Jól lakva távoztunk a száláshelyünkre. Érdemes volt ide betérni.
Értékelt: 2019. augusztus 25.
2019 augusztusában jártunk a párommal itt. A felszolgáló hölgyek nagyon kedvesek voltak. Vacsorára tértünk be, és ahogy helyet foglaltunk azt az ajánlatot kaptuk, hogy számítana e ha picit odébb foglalnánk helyet amit ki választottunk, mert az asztalunk mellet épp nagy csoportnak volt foglalva, hogy nyugodtan , zajmentesen tudjunk vacsorázni.
Pécs felfedezése -

Cafe Frei Pécs

Értékelt: 2019. augusztus 25.
Nagyon szeretjük apárommal , a Caffe Frei kávézóiban megkóstolni a világ minden tájáról a finomnál finomabb kávékat. Így volt ez Pécsett is 2019 augusztusában. A kiszolgálás gyors volt. A kávé nagyon finom. Csak ajánlani tudom. Egy nagyon kellemes kávézásban volt részünk.
Mindenki aki teheti térjen be.
Pécs felfedezése -

Tettye Vendéglő Pécs

Értékelt: 2019. augusztus 25. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
2019 augustusában voltunk a Tettyei kerti vendéglőben. Nagyon tettszett a hely. A felszolgálás gyors volt. Amint betértünk azonnal jött a pincér, és kettőnknek ajánlott is asztalt. Az ital fogyastástól az ételig minden nagyon finom volt. Érdemes volt ide betérni, nyugodt hely és romantikus. Nagyon jól éreztük magunkat a párommal.
körút Villány környékén -

Két Sirály Étterem Siklós

Értékelt: 2019. augusztus 25.
2019 augustusában voltunk Siklóson. Késői ebédre tértünk az étterembe. Kiszolgálással elégedettek voltunk, a választék is jó volt. Az elkészített ételek is finomak voltak a rizsen kívül. Picit többet vártunk a megrendelt ételekre, de így volt időnk többet beszélgetni a párommal. Gond volt a parkolással,parkolási díjat kellet fizetni az egész város területén, de az étterem erről természetesen nem tehet.
körút Villány környékén -

Hétfogás Fogadó étterme Villány

Értékelt: 2019. augusztus 25.
2019 augusztusán ebédelni szerettünk volna a férjemmel a Hétfogás Fogadó étteremben, az étlapot még meg is kaptuk, de sajnos 20 perc várakozás után sem jött a pincér hogy az italt megrendeljük. Tehát fogtuk magunkat és tovább mentünk más éttermet keresni. Nincs jó véleményem az étteremről, nem is mondhatom hogy zsúfolt volt az étterem.
Értékelt: 2019. május 22. - 2 látogató hasznosnak vélte az értékelést
A pékség egy hagyományos házban található. Finomnál finomabb kalácsokkal és egyéb házilag elkészített kenyerekkel várják a vevőket. A kiszolgálás nagyon udvarias. Mindenkinek ajánlom, aki erre jár, semmiképpen sem hagyják ki ezt az egyedi kis helyes, falucskát. Ajánlatos megkóstolni, ugyanúgy hazavitelre is a frissen sütött pékárut.
Értékelt: 2019. május 22.
Székesfehérvár felfedezése alatt, jutottunk ebbe az étterembe, ahol nagyon kedvesen és szívesen fogadtak. A kiszolgálás is gyors volt. Az ételek nagyon finomak voltak,a tulajdonos is nagyon kedves. A nagy választékból nem tudtunk dönteni, mi is lenne az az étel amiből fogyasztottunk volna, így a tulajdonos kóstolóra irritált minket.
Székesfehérvár felfedezése -

Pátria Kávéház & Étterem Székesfehérvár

Értékelt: 2019. május 22.
Székesfehérvár felfedezése alatt jártunk a kávéházban. A szálláshelyünk biztosított részünkre olyan programot -játékot, hogy ismerjük fel a várost. Kaptunk egy kérdőívet, ami alapján eljutottunk a híres nevezetességekhez, múzeumokhoz, szobrokhoz és egyébb történelmi épületekhez, ahogy ebbe a kávézóba is. Ajándékként kávét kaptunk ha felmutattuk a hotelból az igazolt kérdőívet.
gyors döntés alapján Székesfehérváron -

Cafe Frei Székesfehérvár

Értékelt: 2019. május 22.
Gyors döntés alapján pihentünk a párommal Székesfehérváron. Az esti séta közben felfedeztük a Cafe Frei kávézót, aminek nagyon megörültünk, mert nagyon kedveljük a Frei kávézót. A sok fajta kávé közül mindig tudunk választani ízlés szerint. A kiszolgálás itt más volt mint pl. Győrben. Itt elsősorban a pultnál kell megrendelni a kávét, és csak azután szolgálják fel.