A négycsillagos Hotel Caramell az ország első holisztikus gyógy- és wellness szállodája. A feng shui elvei alapján energetizált ház felkészült szakembergárdával, különleges belső építészeti megoldásokkal, valamint a legújabb és legmodernebb külső-belső felszereltséggel várja kedves vendégeit.
Régóta vártuk a gyerekekkel ezt a bizonyos hétvégét. Eleinte jó ajánlatnak tűnt a hotel akciója. Megérkezésünkkor kellemes légkör fogadott minket, udvarias kiszolgálás, hangulatos előtér. Miután 14:30 körül elfoglaltuk a szobát, a gyerekek kérésére egyből célba vettük a wellness részleget.
Az első, ami feltűnt, hogy a szobában nem volt fürdőköpeny előkészítve. Itt még nem gondoltunk semmi rosszra, felhívtuk a portaszolgálatot, ahol szívélyesen közölték, hogy a fürdőköpenyeket útban a medencék felé tudjuk átvenni. Rendben. Még szinte le sem tettük a telefont, visszahívtak minket, hogy sajnos ebéd óta nem lehet használni a medencéket, erre legközelebb este 21:00 után lesz csak lehetőségünk. Természetesen a 2 gyerekre tekintettel ezt a megoldást egyből elvetettük, úgyhogy fogtuk a cuccainkat, és kiköltöztünk. Az mindenesetre kérdés maradt, hogy miért nem kaptunk tájékoztatást a bejelentkezés időpontjában egy olyan szolgáltatásról, ami nem is létezik! ? Mikor jeleztük a távozási szándékunkat, udvariasan visszaadták a foglalót, elnézést kértek, és elutaztunk egy másik hotelbe. Keserű szájízt hagytunk Bükön. Ez volt az első, és egyben az utolsó Caramell-es próbálkozásunk. Kár érte. . . A viszonylag jó ár is drága, ha nincs mögötte tartalom, ráadásul arra sem volt garancia, hogy este 9-kor rendelkezésre állnak a medencék. Nem lesz legközelebb . . .
Gyönyörű hotel mesés berendezések kinézet de ennyi a 4csillag csak a külsőre jár ! A személyzet unott és nem túl segîtő kész eluzazásunkkor annyit nem mondtak hogy jó utat vagy visszavárjuk vagy csak egy kérdés hogy èrezték magukat mi éreztük magunkat kellemetlenűl.
egy 4*szállodába nem tudom miért adnak lyukas rongyos fürdőköpenyt miért raknak ki fonnyadt almákat és a welness részlegen a sókabin és a gőzkabin nem mükődik eleve akkora a wellnes rész mint egy nagyobb fürdőszoba :/ a pincérek unott arcal szolgáltak fel egy mosoly nem jelent meg ! x ezer ft-ot kifizettűnk teljes ellátásra és egy pohár csapvizet kértem a vacsoránál és erélyesen közölték velem hogy azt nem hoz :/ szép szép meg minden de hogy az ott dolgozó emberek ennyire kiégettek legyenek vicc Újra nem mennék ide !
Idén áprilisban jártunk itt. Hol is kezdjem? A hotel tiszta, a személyzet udvarias, az ételek finomak és bőséges a választék. A vacsora mellett élő zene is van. A wellness részleg: a belső medence számomra hideg volt, ez nyáron annyira nem szembetűnő de tavasszal még azért nem olyan jó. A külső medence kezdetleges.
A szomszédban építkezés folyik, ezért egész nap zajos, a szobában az ágyon rúgos matrac van, egész éjjel a bordáimat nyomta, téli paplan volt, ezért rettenetesen meleg volt alatta. Jó időben már nem ártott volna egy könnyebbre cserélni. Számomra fontos a kényelmes ágy egy hotelben ezért ez nagy negatívum. Összességében nem volt rossz, jó kiindulópont felfedezni a környék nevezetességeit.
A szálloda eléggé elveszítette a 4*-os besorolását a 10 éve alatt. A személyzetnek abszolúlt nem érdeke, hogy a vendég jól érezze magát. A szoba tiszta, a matrac kifeküdve. Az ételek kritikán aluliak. Legfőképpen az ebéd: "dejós" és mások tészta. A wellness részleg über kicsi, árértékben viszont drága.
Ha a szálloda macskájának Gouranga-nak "tupírozására" jut anyagi rész, akkor biztosan jutna nívósabb ebédre is, ami 4*-nak felel meg, de ezt a szálloda igazgatónak kellene eldöntenie, mit engedne meg az anyagi "keret". Mivel a szálloda környékén a büki fürdőn kívül más programlehetőség nincs, -szerintem- pont ezért kellene marketing szempontból a büki "szállodá-temetőn" belül olyan szolgáltatás biztosítani, hogy a kedves vendégben még csak fel sem merüljön, hogy inkább elutazik pl. Sopronba várost nézni, minthogy a Caramellben maradjon. Ha ajánlanám is bárkinek, nem jó szívvel.
Maga a hotel szép viszont az ételek minősége és a személyzet hozzá állása számomra negatîv fényt vettet. Sorolhatnám a negatîvumokat csak két dolog ami nagyon szembe tűnő egy **** hotelben : a fürdöszobában a vizkő, a reggeli büféasztalt már 10 óra előtt elkezdte lepakolni a szőke haju mogorva nézésű felszolgáló hölgy mitsem törödve, hogy kb 10 ember még javában reggelizett.
Az ebéd választék konkrétan csapni való (mákos ésdiós tészta) kérdezném ez a ****? Hozzà teszem országos szinten jó pár hotelben megfordultam talán enyhe tulzásal értek pár dologhoz már csak a munkámbol kifolyolag is. Azért kivánok sok sikert bizonyára én vagyok elég kritikus de ahogy a véleményeket olvasva nem én látom csak igy ezt a hotelt.
A hotel nagyon szép és a személyzet(takarÍtók, pincérek) nagyon kedves. A recepciós kollégákról ugyanezt nem mondanám: távozáskor jeleztük a problémánkat, de nem kaptunk reakciót. Babával érkeztünk,minden szükséges eszközt biztosÍtottak számunkra, ez mindenképpen nagy- nagy plusz a szálloda javára!
A legnagyobb problémánk a tisztasággal volt: a szobánkhoz tartozó fürdőt ette a feketepenész, a szoba padlóján megtaláltuk az előző vendég(? ) fehérneműjét. A wellnessmedencében található kupola falán is penész volt észlelhető. (Az étteremmel pl. elégedettek voltunk, de nem nagyon tudtuk függetlenÍteni magunkat a tisztasági kérdéskörtől). Az étterem vasárnapi menüválasztásos ebédje a vicc kategóriába esett: töltött paprika vagy zöldbabfőzelék-szigorúan adagolva Esetleg saláta. Ne már, vasárnap egy négy csillagos hotelben? ! (Nekem oké, de érdemes lett volna fotózni a férfiak arcát! ) A legnagyobb gondnak pedig azt találom, hogy a problémát jeleztük a recepción, majd levélben a hotel vezetőségének, de azóta sem érkezett semmiféle reakció a szolgáltatótól. ww
A hotel maga iszonyatosan gyönyörű: feng-shui, melegség, kényelem, szemet gyönyörködtető a berendezés. A recepciós hölgyek, akikkel mi találkoztunk nagyon kedvesek voltak, igaz, elutazáskor nem kérdezett tőlünk semmit (hogy éreztük magunkat, jó volt-e, hogyan tetszett. . bármi) , csak aláírtuk a papírokat, fizettünk, elköszöntünk.
A felszolgáló urak az első napon nagyon készségesek, kedvesek, odafigyelők voltak, a többi napon kevésbé. Úgy éreztük a több italt fogyasztó (és leginkább külföldi) vendégekkel jobban foglalkoztak. A wellness részleg is nagyon szép, a szolgáltatások többfélék, mindenki talál magának módot a pihenésre. A hátránya az szerintünk, hogy a fürdő része nagyon kicsi (nem is tudjuk mi lett volna, ha esetleg többen lettünk volna. . ), és a kinti kis kerti medence szerű valami sem éppen 4 csillagnak felel meg. E téren lehetne még javítani, és a medencék mozaikjainak tisztaságára is jobban oda lehetne figyelni. A szobánk szép volt, tiszta volt, az ágy viszont mindenképpen modernizálásra szorulna. Recsegett, és a két összetolt matrac kényelmetlen volt. Az apróságokat én viszont nagyon díjazom: útravaló üzenetek a recepción, kis szalaggal átkötve, Buddha szobor és imádkozási lehetőség hozzá, almakínálat a recepciónál minden nap, a masszázsrészlegnél pedig szamovárból ihattunk teát, a bárnál minden délután sütemény, ajándékbolt a szállodában.
3nap/2 éjszakás kaland a Hotel Caramell-ben-kiváló 3 gyermekes család vagyunk, a gyermekek között nagy a korkülönbség, de ez a szálloda minden korosztály számára megadja a pihenés, felüdülés lehetőségét. A kinti medence kicsi,de szerintem, aki pihenni vágyik, annak a benti wellnes részleg minden lehetőséget biztosít.
Az étkezések fantasztikus környezetben, hangulatban teltek, minden mi szem szájnak ingere megtalálható a svéd asztalon. Háromszori ellátást kaptunk, az ebéd viszont a bőséges reggeli után már nem is hiányzott volna, ha kimarad. A vacsoránál szintén olyan bőséges a svédasztal, hogy végig sem tudtuk enni mi az öt tagú család. Az biztos, hogy ha nem a Balatonra akarok menni konkrétan, akkor ez lesz az a szálloda, ahova visszatérő lesz családunk.
Nyugodt környezet, szép tágas szobák, 3 étkezés ami sehol nincs a környékbeli szállodákban, a wellness lehetne nagyobb és sajnos kinti medence is hiányzik ha nyáron akarsz itt nyaralni
5 napot töltöttünk el a szállodában,ami nagyon szép belülről, a személyzet nagyon figyelmes és kedves. A szobák gyönyörűek, tágasak, az ágy viszont nem igazán volt kényelmes. A wellnes részleg nagyon kicsi és túlzsúfolt. Az ételek minősége nem volt jó és a választék is kevés volt. Az internet nem mükődött.
A környék nagyon szép és a szálloda is elég jó helyen van. Szerintem kicsit változtatni kellene a szolgáltatás színvonalán és akkor nagyon jó kis hely lehetne. Sajnos nekünk nem érte meg az árát amit kifizettünk.
Az értékeléseket az Ittjártam.hu felhasználói írták, és nem feltétlenül tükrözik az Ittjártam.hu véleményét.
Ön a tulajdonos, üzemeltető?
Használja a manager regisztrációt, ha szeretne válaszolni az értékelésekre, képeket feltölteni, adatokat módosítani! Szívesen értesítjük arról is, ha új vélemény érkezik.