bikali72

bikali72 adatlapja

47 éves vagyok, Pécsett élek. Szeretek utazni, elsősorban belföldön, azon belül is a wellness hoteleket részesítem előnyben.
Családdal utazom, és étterembe is általában családdal megyek.
Ilyen vagyok
Ár-érték figyelő  •  Luxust szerető utazó  •  Édesszájú  •  Házias ízek kedvelője  •  Akció-figyelő  •  Kuponvadász  •  Gyermekkel utazó  •  Nagyétkű  •  Wellness-mániás
Regisztráció2016.01.29
Utoljára itt2023.12.22

Kiváló 2019. március 24.gyerekekkel járt itt
Egyszerűen csúcs! Minden év októberében a kislányommal néhány napot a Budapesti SE I. Gyermekklinikán vagyunk éves kontroll vizsgálaton, és ilyenkor a Ronald McDonald házban lakunk. Első nap mindig éhezéssel, és cukorterheléssel kezdődik a kontroll, és ha gyermek étkezik, akkor én szolidaritok vele, így alakult ki, hogy vizsgálatok végeztével indulás valahová enni valami finomat, de legfőképp sokat.
5Ételek / Italok
5Kiszolgálás
5Hangulat
2016. november 29.gyerekekkel járt itt
Ennyi pénzért, ekkora választékot, mennyiséget sehol nem lehet kapni. Az ételek finomak, széles választék. A pincérek lehetnének kedvesebbek, kicsi jobban odafigyelhetnének az asztalok tisztaságára.
4Ételek / Italok
3Kiszolgálás
5Hangulat
Gyenge 2016. február 29.gyerekekkel járt itt
Egy éjszakát töltöttünk a hotelben, férjemmel és a kislányommal érkeztem. Este 6-kor vettük át a szobát, és másnap reggeli után már távoztunk is. A reggeli bőséges, megfelelő volt. A szoba hagy jócskán kívánni valót maga után, pláne a fürdő, de azt hiszem, ami a legfontosabb minden tiszta volt.