Fajsziné
46 fotó

Fajsziné adatlapja

minden.
Általában az olcsó és természethez közeli szállást keresek,ahonnan könnyen megközelíthető
Ilyen vagyok
Környezettudatos  •  Spórolós utazó  •  Ár-érték figyelő  •  Nyugalomra és csendre vágyó  •  Természetbarát  •  Édesszájú  •  Házias ízek kedvelője  •  Magyaros ízek kedvelője  •  Mindenevő  •  Túrázni imádó
Regisztráció2015.12.07
Utoljára itt2020.06.04

Kiváló 2015. december 16.a párjával járt itt
Átutazóban tértünk be ebédelni,de nagyon megérte, így hazafelé jövet szintén tiszteletünket tettük. Olyan varázslatos hely ami párosul a kedvességgel és udvarias kiszolgálásban. Alig ültünk le az asztalhoz máris hozták az étlapot. Nagyon finom ízletes ételt szolgáltak fel,gusztusosan tálalva,savanyúság szabad szedés.
5Ételek / Italok
5Kiszolgálás
5Hangulat
Felhasználó fényképei:
Diófa Csárda Harc - Diófa Csárda Harc - Diófa Csárda Harc -
Kiváló 2016. november 23.a párjával járt itt
Egy nagyon tiszta étterembe léptünk be ahol nagyon kedves udvarias személyzet fogadott bennünket. Gyors kiszolgálás után ízletes ebédet tálaltak fel. Leves elfogyasztása után nem sokkal már meg is jelent a pincér a második fogással,tehát azt lehet mondani jóformán semmit nem kellett várnunk.
5Ételek / Italok
5Kiszolgálás
5Hangulat
Kiváló 2017. december 10.a párjával járt itt
Öt éjszakát töltöttünk a szálláson de mindennel meg voltunk elégedve! Kontinentális reggeli volt amit kaptunk,nekünk épp elég volt. Tiszta,kényelmes szóba várt bennünket,fürdőszoba kényelmes nagy,teljesen felújított és tiszta volt. Amit a tulajdonos kis odafigyeléssel és a vendégek kényelmét figyelembe véve a jobb kiszolgálás érdekében megtenne az nagyon jó lenne.