Nyiriné Duda Katalin

Nyiriné Duda Katalin adatlapja

Imádok utazni!!! :D
Ilyen vagyok
Városi barangoló  •  Nyugalomra és csendre vágyó  •  Természetbarát  •  Magyaros ízek kedvelője  •  Akció-figyelő  •  Gyermekkel utazó  •  Aktívan pihenő  •  Gyógyvízben ázó  •  Vízimádó
Regisztráció2015.05.08
Utoljára itt2024.03.31

Kiváló 2023. szeptember 24.gyerekekkel járt itt
Július végén nyaraltunk Mókusházban. Nagyon jó helyen van, csodálatos a kilátás, minden nagyon közel van, rengeteget kirándultunk túráztunk. A ház két szobás, fürdőszoba, konyha tökéletesen felszerelt. Kicsit furcsa a régies kevésbé praktikus és a modern berendezés egyvelege.
Felhasználó fényképei:
Mókus Ház Visegrád - Mókus Ház Visegrád - Mókus Ház Visegrád - Mókus Ház Visegrád - Mókus Ház Visegrád -
Még több kép (2 db) >>
Kiváló 2023. október 12.gyerekekkel járt itt
Csodaszép hétvégét töltöttünk el a férjemmel és 2 gyerekekkel, Aggteleken a Boróka vendégházban. Olyan szállást kerestem ami közel van a látnivalókhoz. Szögligeten túráztunk a Szádvárhoz, barangoltunk Jósvafőn, és a Baradla barlangot is megcsodáltuk. A szállás minden szempontból tökéletes választás volt.
5Étkezés
Felhasználó fényképei:
Boróka Vendégház Aggtelek - Boróka Vendégház Aggtelek - Boróka Vendégház Aggtelek - Boróka Vendégház Aggtelek - Boróka Vendégház Aggtelek -
Még több kép (2 db) >>
Kiváló 2024. március 17.gyerekekkel járt itt
Márciusi hosszú hétvégére terveztük a családdal hogy végre felfedezzük együtt Budapest csodálatos látnivalóit. Mivel a férjem utál a nagyvárosban vezetni és a parkolás is elég macerás, vonattal érkeztünk, így fontos volt hogy közel legyen a Pályaudvar. A Hotel Metro számunkra tökéletes választás volt!