teglas72

Regisztráció2013.06.27
Utoljára itt2017.02.03

Gyenge 2014. július 4.gyerekekkel járt itt
Csak a strandig jutottunk, a szállást már meg sem próbáltuk. A standon csak hideg vizes medencék vannak. Jéghideg, azaz csapvizes. Strandolásunk napján kánikula volt, a levegő hőmérséklete 30 fok körül alakult, a medencék hőmérséklete 20-22 fok volt. Mit mondjak? Nem fürödtünk.
2Étkezés
2015. április 1.gyerekekkel járt itt
Szállodai akcióban töltöttük itt az őszi szünetet, teljes ellátással. Jártunk már a szállodában, tehát tudtuk mire lehet számítani. A szobák kényelme megfelelő, a tisztaság hagy némi kívánnivalót maga után. A szőnyeg kifejezetten koszos volt és szemetes. Kértünk ugyan takarítást, de a helyzet nem változott.
3Étkezés
2016. február 14.gyerekekkel járt itt
Többször jártunk az étteremben, igaz hétköznap vacsoraidőben. Ünnepeltünk itt születésnapot, névnapot vagy csak úgy beültünk enni, és mindig nagyon elégedettek voltunk. Úgy esett, hogy pont Valentin napon, ráadásul vasárnap ebédidőben ünnepeltünk legutóbb. A zsúfoltság leírhatatlan volt.