Vladyslav étterem értékelései

Lájkold vagy oszd meg Vladyslav értékeléseit!

Olvasd el Vladyslav étterem értékeléseit!

Vladyslav értékelései

Elkésett ebéd -

Nyalifagyi Vásárosnamény

2019. októberben, kollégákkal járt itt
Értékelt: 2019. október 30.
Viszonylag új egység a városban, talán ez év júniusában nyílt meg. Eleinte csak fagyit árultak, de (ha jól tudom) a fagyi szezon végétől áttértek sütemények és gyors éttermi ételekre (is). Pár kollégámmal így rendeltünk 3 burgert és 2 gyros tálat ebédre. Az adagok megfelelőek, laktatóak, áruk tökéletes.
Záró vacsora -

Tuba Tanya Nagyhegyes

Értékelt: 2019. szeptember 24. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Csoportos kirándulásunk záróprogramjaként érkeztünk meg a Tuba tanyára kora este. Régi, igazi ízes magyar tanya, fogópálinka a bejáratnál, karikás ostoros vendéglátók, bátraknak újabb pálinka. Már ezzel megnyerték sokunkat úgy, hogy még a buszról alig szálltunk le :-). Ezek után a vendéglátók az ostort pattogtatva tereltek be minket egy Móricz, vagy Mikszáth regénybeli csárdába, ahol már várt minket egy citera zenekar.
Értékelt: 2019. szeptember 17. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Közel ötvenfős csoporttal jártam itt egy svédasztalos ebéden. Két fajta leves, és három fajta főétel közül választhattunk, vagy akár mindegyikből is ehettünk. Az ételek finomak, különleges ízvilágúak voltak, különösen a Csokonai leves és a libatepertős burgonyapüré ízlett. Maga az étterem érdekes hangulatot áraszt a falra szerelt színváltós lámpák és a velük együtt változó kiszolgáló pult színével.
Értékelt: 2019. szeptember 17. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Csoportos kirándulásunk szabadprogramján pár kollégával olyan helyet kerestünk, ahol hűsítő italok társaságában beszélgetve eltudjuk tölteni az időt, és kipihenhessük a délelőtti Debreceni városnéző sétánkat. A felszolgálólány szinte azon nyomban megjelent asztalunknál és türelmesen várva felvette a rendelésünket, amit nagyon hamar meg kaptunk.
2019. szeptemberben, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2019. szeptember 16. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Sárospataki nyárvégi nyaralásunk alkalmával olyan éttermet szerettünk volna kipróbálni ahol még nem jártunk, így választottuk ezt az éttermet. Bár ezúttal már a 8 hónapos kislányunk is velünk tartott, ezért az étteremből csak elvitelre kértünk ételeket amit a szállásunkon fogyasztottunk el. Ebédre két gyros tálat rendeltünk, melyeket nagyon hamar elkészítettek.
2019. augusztusban, egyedül járt itt
Értékelt: 2019. augusztus 28. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Az étekházban a helyi Szakiskolában tanuló szakácsok, cukrászok, pincérek végzik gyakorlatukat, maga az étekház is az iskola üzemeltetésében van, így nem mindig éttermi minőségűre sikerednek az ételek. Ennek ellenére rengetegen járnak ide, magam is többször ebédeltem már itt. Csak napi menü van A és B változatban, fél adag is kérhető.
Kis pihenő városnézés közben -

Propeller Bisztró Szeged

2018. szeptemberben, a párjával járt itt
Értékelt: 2019. augusztus 23. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Szegedi városnézésünk alatt elfáradva és a melegtől menekülve ültünk be feleségemmel a bisztróba pár percre. Bár lehetett ételt is rendelni, de mi csak egy-egy kólát ittunk. Bár nem töltöttünk hosszú időt a bisztróban, de hangulatos, nyugodt helynek tűnt. Az egyik falon egy impozáns vadászrepülő festménnyel, melynek propellere egy -valószínűleg- valódi repülőgép propeller, erről kaphatta a nevét is a bisztró.
2019. júliusban, családjával járt itt
Értékelt: 2019. július 22. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Testvéremmel egy gyors ebédre ugrottunk be a pizzériába. Gyrost, vagy valami hasonlót szerettünk volna enni, de az asztalokra kihelyezve csak pizza és itallap volt, ezért választottunk egy pizzát. Azonban a pulton, és az egyik falon megtaláltuk az étlapot, így végül tudtunk gyrost rendelni. Az étel hamar elkészült, és bár nem láttuk, de az előző értékelőétől eltérően frissen készülhetett.
Családi pizzázás -

Rozmaring Vendéglő Noszvaj

2019. júliusban, családjával járt itt
Értékelt: 2019. július 8. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Noszvaji kirándulásunk első estéjén tértünk be az étterembe egy pizzavacsorára. A jó idő miatt étterem kerthelyiségében ültünk le egy asztalhoz, ahol szinte azonnal megjelent a pincér és felvette a rendelésünket. A pizza kínálatot már korábban az étterem honlapjáról kiválasztottuk, ezért gyorsan letudtuk adni a rendelésünket, amit nagyon hamar megkaptunk.
Borkóstolóval egybe kötött vacsora -

Sárga Borház Vendéglő Mezőzombor

2018. októberben, kollégákkal járt itt
Értékelt: 2018. október 8. - 2 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Borkóstolóval egybe kötött vacsorán vettünk részt itt kollégáimmal. A borkóstoló az egyik épület félhomályos pincéjében volt, itt három fajta bort kóstolhattunk meg a pincészet saját borai közül. Az ezt követő vacsora egy különálló épület, régi szalonokat idéző termében volt. A felszolgálás gyors, az ételek finomak voltak, különösen a gombás őzraguval töltött palacsinta.