Böngéssz a legfrissebb értékelések között!

4 értékelés
2 értékelés
5 városban járt
4 hasznos szavazat
1 feltöltött fotó
2018. májusban, barátokkal járt itt
Értékelt: 2019. május 13. 23:53 - 1 látogató hasznosnak vélte
A Fészek Fogadóban kedvesség, rugalmasság, nyugalom, kényelem és tisztaság fogadott bennünket. Baráti társasággal szálltunk meg, és bár csak egyetlen éjszakát töltöttünk itt, ár-érték arányban több, mint megfelelőnek találtuk a szállást. Külön köszönet az orchideáért az ablakban, nagyon kedves emlék marad.

8 értékelés
10 városban járt
2 hasznos szavazat
Értékelt: 2019. május 13. 21:08 - 1 látogató hasznosnak vélte
Ajándékba kaptuk a lehetőséget az Itt jártam. hu-tól,a Várgesztesi Villapark jó voltából,amit természetesen meg szeretnék köszönni mindenkinek! Egy 3 nap 2 éjszakás tartózkodást nyertem,amit Párommal 1 nappal,és éjszakával meg szerettünk volna toldani. Kértünk ajánlatot,akkor lepődtünk meg először,hogy az árak milyen magasak,2 főre 48800-ba került egy nap,és egy éj fél panzióval.

1 értékelés
1 városban járt
Értékelt: 2019. május 13. 20:35
Szeretnem nehany szoban összefoglalni a Hotel Piroskaban ,Bükfürdön töltött nehany napunkat. Mi ebben a harom napban pihenni es kikapcsolodni szerettünk volna. A hotel es a környezet nagyon kellemes es nyugodt volt. A welness reszleg is tetszett. Meg voltunk mindennel elegedve. A szemelyzettel nem volt sok kontaktusunk,de ha kerdesünk es keresünk volt szivesen segitettek.

298 értékelés
270 hasznos szavazat
3619 feltöltött fotó
2019. májusban, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2019. május 13. 20:09
. . . . éhség ellen. Hazafelé tartunk,a gyerekek éhesek és nyűgösek,a tervezett éttermet (az Allée-ban) nem fogjuk elérni,igy marad a Kfc ami előtt éppen elhaladunk. Közben beugrik,hogy közel 300 tesztből eddig a kfc még kimaradt,nosza pótoljuk. A helyiség tiszta,kissé steril berendezéssel,ingyen wifi van,amit a betérő homeless külsejü figura igénybe is vesz.

298 értékelés
270 hasznos szavazat
3619 feltöltött fotó
2019. májusban, családjával járt itt
Értékelt: 2019. május 13. 19:48
Pesten van dolgunk,pontosabban Budán,miután végeztünk a feladattal,még a Vizivárosban ránkjön az éhség. A Gyorskocsi utca közelében találunk egy török büfét,sőt az üzemeltető is török. A sorbanállásról arra következtetünk hogy a helyiek jóra értékelik a büfét,mint kiderült helyesen. A döner tál jókora adag,echte török izesitéssel. A hús izletes.

4 értékelés
2 városban járt
Értékelt: 2019. május 13. 19:10
Egy hete voltunk itt megszokottan jo helynek gondolom most is, de egy kis javitani valo lenne, A korabbiakhoz merten emelkedtek az arak hisz tobben foglalunk nagyobb a kereslet, de miert kerul tobbe , ha neha kezeles nelkul egy egy napra kornyek nezesre mennenk igy tobbe kerul mint kezelessel. . Sehol sem kotelezo a kezeles mas szallodaban.

1 értékelés
124 értékelés
344 hasznos szavazat
Értékelt: 2019. május 13. 18:13 - 3 látogató hasznosnak vélte
A cukrászda pár hete nyílt, közvetlenül a Koronakert Étterem szomszédságában. Belül nagyon igényes kialakítású, de jó időben ki lehet ülni a kellemes kerthelyiségbe is. Nagyon finom, újszerű sütemények, parfétorták, pogácsák is kaphatóak, na és persze fagyi minden mennyiségben. Egyetlen negatívum, hogy bankkártyával nem lehetett fizetni, legalábbis amikor utoljára voltunk, nem lehetett.

3 értékelés
7 városban járt
13 hasznos szavazat
2019. áprilisban, a párjával járt itt
Értékelt: 2019. május 13. 18:10
Öt napot töltöttünk Sárváron! Feltöltödni mentünk amihez szükséges a finom falatok amit itt mindig megkapunk! Első napi ebédünket itt fogyasztottuk el ami izletes és bőséges volt! A felszolgáló kedves gyors! Pár éve jártunk már itt akkor is elégedetten távoztunk! Még visszatérünk! Ami még nagyon megnyerte a tetszésemet, hogy kutyával is belehet menni!

3 értékelés
7 városban járt
13 hasznos szavazat
2019. áprilisban, a párjával járt itt
Értékelt: 2019. május 13. 17:58
Férjemmel öt napot töltöttünk a hotelben. Pótágyas szobát kaptunk ami a mérete miatt szűkös volt, és mivel az ablak ferde menyezetes, így nehéz volt megközeliteni a francia ágyat, többször is bevertem a fejem vagy a vállam! Ha az ágyat a szoba közepére raknák nem ért volna baleset. Egyébként a szoba tiszta ninden nap takaritanak!

5 városban járt
1 hasznos szavazat
2019. májusban, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2019. május 13. 17:55
2019. 05. 10-12 -én voltunk vendégek párommal és 8 éves unokánkkal Zsory hotelben. Földszinti szobát kaptunk/109/. Szobába belépve és körülnézve kissé csalódottak lettünk. Nem volt a szobában semmilyen üllő alkalmatosság. A teraszon is csak két rozzant műanyagszék árválkodott. Ezeket voltunk kénytelenek bevinni a szobába ha leakartunk ülni.

Keress bennünket a Google+-on!